کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکامی:

چهار انتصاب جدید در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد / لدنی‌نژاد: از بیرون خط نمی‌گیرم

29 مرداد 1397 ساعت 8:51

شامگاه امروز آئین تودیع و معارفه 2 معاون و 2 مدیر در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


شامگاه امروز آئین تودیع و معارفه 2 معاون و 2 مدیر در شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سیدعلی لدنی نژاد در این آیین با اشاره به اینکه تغییرات و جابجایی مدیران در بدنه هر دستگاهی اجنتاب ناپذیر و ضروری است، اظهار کرد: این موضوع باعث تحول و پویایی در هر مجموعه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش برای به روز بودن و دوری از روزمرگی از برنامه‌های اصلی شرکت آبفای استان است.
وی مبنای تصمیم گیری برای تغییرات انتصابات در شرکت آب و فاضلاب استان را نیازها و ضرورت‌های شرکت دانست و گفت: با احترام به همه افراد و نظرات، به هیچ وجه در تغییر مدیران از بیرون خط نخواهیم گرفت.
لدنی نژاد شایستگی و نیازهای شرکت را ملاک انتخاب مدیران و معاونین دانست و گفت: امیداریم که تغییرات باعث چالاکی و پویای در حوزه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان شود.
وی پذیرش مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب را سنگین و توان فرسا دانست و گفت: بروز تنش آبی و برخی مشکلات در زیرساخت‌های آب و فاضلاب می‌طلبد که همه کارکنان مدیران این دستگاه خدمات رسان به صورت جهادی و شبانه روی کمر همت را بسته باشند.
وی حوزه‌های بهره برداری و در آمد مشترکین را حساس‌ترین حوزه‌های آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: باز کردن گره‌های کور در این دو بخش نیازمند تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و مهندسی است و همه پرسنل باید در این زمینه همراهی داشته باشند.
در ادامه این مراسم طی احکامی طهمورث گودرزی به عنوان معاونت نظارت بر بهره‌برداری، غلامحسین گشتاسب به عنوان معاون خدمات مشترکین و درآمد، مصطفی مصطفی پور به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان و محمدزمان پاراد به عنوان مدیر ایمنی و بهداشت شرکت آبفای استان منصوب شدند.


کد مطلب: 402378

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402378/2/چهار-انتصاب-جدید-شرکت-آب-فاضلاب-استان-کهگیلویه-بویراحمد-لدنی-نژاد-بیرون-خط-نمی-گیرم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1