تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۲۳۴۳
کبنا گزارش می دهد

حواشی و متن جلسه کمیته برنامه ریزی گچساران/ از تذکرات جدی تاجگردون به این دو مسوول تا خش و بش با شهردار دوگنبدان (+تصاویر)

۱
کبنا ؛جلسه کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 شهرستان گچساران  با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت، رئیس ومعاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار گچساران و روسای ادارات شهرستان گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران اظهار داشت: براساس توزیع اعتبارات باید طرح‌ها در زمینه‌های مختلف اجرا شود و اولویت نیز با پروژه‌های نیمه تمام با درصد بالای پیشرفت فیزیکی است.
غلامرضا تاجگردون بیان کرد: مجموع اعتبارات اختصاص یافته در سال جاری به ۳۰۰ پروژه شهرستان گچساران ۱۷۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است.
تاجگردون تصریح کرد: این میزان اعتبار از نفت، تملک و دارایی استانی، توازن، ارزش افزوده مالیات و ارتقای شاخص‌ها است.
وی عنوان کرد: اعتبارات امسال شهرستان گچساران نسبت به سال گذشته که ۱۵۱ میلیارد تومان بوده افزایش خوبی داشته است.
تاجگردون گفت: این میزان اعتبارات در بخش‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی هزینه خواهد شد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ۱۲۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز، ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان از ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و مبلغ یک میلیارد تومان نیز از محل ارتقاء شاخص‌های توسعه اقتصادی یه گچساران اختصاص یافته است.
تاج گردون بیان کرد: بیشترین اعتبارات گچساران در سال جاری  به  توسعه خدمات شهری و روستایی و عشایری اختصاص داده شده است.
گفتنی است: این نشست پرحاشیه بود.
صحبت‌های درگوشی و خوش وبش های باخنده نماینده گچساران و باشت با شهردار جوان و پرماجرا گچساران از حاشیه‌های جالب این نشست بود.
اما حاشیه بعدی  این جلسه  تذکر جدی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به بخشداری مرکزی گچساران و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بود.
قضیه از آن جا آغاز شد که نماینده مردم شهرستان گچساران وباشت خطاب به بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن گفت: در روستای نازمکان کاری صورت نگرفت است که مدیر بنیاد مسکن در جواب نماینده اظهار کرد: در این روستا فضا برای کارکردن وجود ندارد که در این هنگام با واکنش تند تاجگردون مواجه شد و نماینده بیان کرد: آیا در نازمکان به انداز یک دهم روستای خودتان کار کرده‌اید؟ چرا تفاوت و تبعیض قائل می‌شوید.
تاجگردون در ادامه عنوان کرد: در بعضی روستاها خیلی خدمات رسانی شده در حالیکه نسبت به بعضی روستا کم لطفی و اجحاف شده است خدمات در روستاهای نازمکان و اسپر و.. ضعیف است و مردم حق دارند گلایه مندو ناراضی باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به بخشدار مرکزی گفت: 6 سال از نمایندگی من می‌گذرد و هربار که به روستای آبچیرک می‌روم مردم این روستا مشکل جدول بالای روستا را مطرح می‌کنند و شما قول می‌دهید در اسرع وقت این مشکل حل کنید اما بعد از گذشت چندین سال هنوز خواسته مردم روستای آبچیرک حل نشده است که واقعاً جای تعجب دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت همچنین از روند احداث خانه بهداشت خیرآباد به شدت انتقاد کرد و خطاب به بخشدار مرکزی گفت: 2 سال است که مقرر گردیده که بنیاد برکت یک باب خانه بهداشت در حوزه خیرآباد احداث کند که متاسفانه  هنوز برای اجرای این طرح جانمایی نشده است.
تاجگردون در ادامه تاکید کرد: باید به طرح‌ها و مشکلات حوزه عشایر توجه ویژه شود که در این راستا اعتبارات خوبی برای عشایر در نظر گرفته‌ایم.
 
گفتنی است: پایگاه خبری کبنا نیوز در خبر بعدی به اعتبارات و عملکرد مدیران  ادارات: ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و همچنین به تبعیض و بی عدالتی‌های که در برخی از روستاها صورت گرفته است، خواهد پرداخت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر
United States
که بخشدارش این باشه ،بهتر از این نمیشه
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ باز هم اعداد و ارقام درزمینه اعتبارات تخصیص داده شده برای بنده شبهه ایجاد کرده است. چرا مبلغ اصلی ۱۷۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان درحد مبالغ اعتباری ارائه شده درتقسیم بندی ان در زمینه های مختلف ٫ نیست؟ چرا بیشترین اعتبار ارائه شده از سهم سه درصدی نفت در بخش توسعه خدمات شهری ٫ روستایی و عشایری درنظر گرفته شده است ٫ درصورتی که باتوجه به حجم کاری دراین بخش از بدو شروع بودجه ای ازقبل معین شده اختصاص داده شده بود . چرا دراین تقسیم بندی اعتبارات فاکتوری جهت شفاف سازی به محضر ملت شریف گچساران ارائه نمی شود ؟ مجموع اعتبارات تقسیم شده دربخش های مربوطه مبلغ حدود ۱۴۷ میلیارد تومان است که تا مبلغ کلی ۱۷۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان چیزی حدود ۳ میلیارد تومان می ماند که ازاین مبلغ باقی مانده اشاره ای نشده است ٫ چرا؟ باتشکر
خطاب به نماینده
Iran, Islamic Republic of
قیمت دلار از پارسال تا امسال سه برابر شده، قیمت نفت هم که زیادتر شده نفت رو هم که به نرخ دلار به کشورهای دیگه می فروشیم نه به ریال. حالا چیزی که هست اینه که مگر نباید بودجه گچساران که بخشی قابل توجهی از اون از بودجه سه درصد نفت هست با سه برابر شدن دلار و افزایش بهای نفت سه برابر بشه؟؟؟
چرا نماینده افزایش بودجه نفت از 155 میلیارد دلار به 177 میلیارد دلار را افزایش قابل توجه بودجه شهرستان میدونن؟؟؟ با حساب و کتابی که من کردم نه تنها بودجه گچساران افزایش پیدا نکرده بلکه به شدت هم کاهش پیدا کرده. و این حرفهای نماینده یک جورهایی بازی با اعداد هست. همه ما میدونیم بودجه گچساران وابسته به نرخ نفت هست و نفت هم به دلار فروخته میشه نه به تومان و افزایش قیمت دلار هیچ تاثیری روی بودجه گچساران نباید بگذاره. به عنوان یک مثال ساده اگر پارسال یک دلار بابت فروش نفت سهم گچساران میشد امسال هم باید یک دلار سهممون بشه بنابراین پارسال که دلار 3700 تومن بود بهمون 3700 تومن می رسید ولی امسال باید 11000 تومان بهمون پول پرداخت کنن یعنی بودجه ای که به ریال دریافت میکنیم باید سه برابر میشد. به همین خاطر اگر بودجه پارسال اون طور که نماینده میگن حدود 150 میلیارد بوده امسال باید 450 میلیارد باشه نه 177 میلیارد تا تازه وضعیتش مثل سال قبل بوده باشه حالا افزایش بودجه هم پیشکش آقای نماینده.
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت نماینده و شهردار پرتلاش و جوان شهر
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو را همیشه برای شهرستانمان نگه داره
همشهري
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخار منطقه خيرآباد مهندس نمازي بازرس و معاون اداره كار گچساران.خدا قوت و ارزوي مدارج والاتر
احمد...‌ک
Iran, Islamic Republic of
رای تمام در خواب ببنی.....
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر نماینده و شهردار پر کار وپر تلاش گچساران.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون.
زنده باد اطلاحات
Iran, Islamic Republic of
زنده باد نماینده مردمی و شهردار پرتلاش
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده محترم، فرماندار گرامی و شهردار محبوب و پرتلاش و همه مسئولین زحمت کش شهرستان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید به نماینده محترم و فرماندار و شهردار دوست داشتنی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ممنون به ياد نازمكان افتاديد.كم كمك بايد راي جمع و جور كني !!!!!!!!!!!!!!!!ا
Iran, Islamic Republic of
آخ تاقیومت بنگرو جناب دکتر نمیخوادبفکرنازمکان باشی چون بفکرخودت هستی ودنبال آرای "پشنگ"شده ات ،،،!!
اگرکمی مردم تفکر کنندمتوجه خواهندشدکه این اولتیماتوم فقط تبلیغ هست....
Iran, Islamic Republic of
آخ تاقیومت بنگرو جناب دکتر نمیخوادبفکرنازمکان باشی چون بفکرخودت هستی ودنبال آرای "پشنگ"شده ات ،،،!!
اگرکمی مردم تفکر کنندمتوجه خواهندشدکه این اولتیماتوم فقط تبلیغ هست....
جوان
Iran, Islamic Republic of
آخه یکی بگه که بچه عادل امینی چکاره هست تو جلسه اینکه شیراز سزکار
شهید
Iran, Islamic Republic of
آخه تاجگردون ب..ل سیچه بی خوش ایبره یعنی و این. کسی در این مملکت هست جوانان تحصیلکرده و خوش اخلاق زیادی در این شهرستان هست جناب تاجگردون
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب .فکرکنم این دور دیگه تمومی ،زرنگ بازی دیگه بس شد همه .
مثالی هسی که ایگو به یار نرسید و دوست هم وابیدی
قضیه جنابعالی هرچی بود دادی به اصولگراها و نیروهای سی ساله را رها کردی حالا اصولگراها که دارند رهات می کنند دوستان 35ساله هم ناراضی و بی تفاوت
اگه فکر کنی برشون میگردن بقول یکی از دوستان مگه مازنگ میزدیم و یا می آمدیم تهران خودت نشون میدادی ما که ناراحت نمیشدیم حالا ماهم رای نمیدیم شماهم نباید ناراحت بش . بای
ایران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس نمازی مقتدر
روزگار كارگري
Iran, Islamic Republic of
جناب نماينده
سرپرست اداره كار گچساران بسيار ضعيف مي باشد
لطفا چاره اي بينديشيد
آبتوت نگین سبزدشت مور
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشیدخدمت همه خدمتگزاران نظام جادارد اززحمات شبانه روزی بخشدار پرتلاش زحمت کش مهندس استلاحی تقدیروتشکرویژه داشته باشیم انصافا نه هم خط سیاسی ایشون هستم نه نسبت فامیلی دارم باش اما واقعا دلسوزانه وبدون ریا به مردم خدمت میکند احسنت به نماینده وفرماندارکه ایشون انتخاب کردند
دیل
Iran, Islamic Republic of
بخشدارعزیز خدمتگذارواقعاخسته نباشیدمهندس استلاحی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون اوضاع شما منلاشی است دیگر ثبت نام نکنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون اوضاع شما منلاشی است دیگر ثبت نام نکنید
محمد
Romania
دوست عزیز فک میکنید تاج برود کی میاد از اون بهتر ..بخدا قسم قدر نماینده تونو بدونید کی ب فکر مردمه واقعا تو این روزا ..خدا رو شکر کنید ما 40 ساله در شهرستان کازرون نماینده میفرستیم فقط میره جیبشو پر میکنه و تمام
فردوس
United States
باسلام نمایند بخواد کاری انجام بده درهرمنطقه .یک مرتبه یکی بلند میشه میگه برای رای میخواد کارانجام بده...عزیزم نمایند وظیفه داری پیگیر مشکلات مردم باشه.تاروزرای هم خداکریه هرکس لیاقت داشته باشه رای میاوره.پس به امید ان روز تخریب کردن دردی رادوانمیکنه ..
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار جوان و نماینده مردمی شهرستان گچساران و باشت
خامی
Iran, Islamic Republic of
یکی میگه چرا نامی از روستامون نمیبری یکی میگه نام بردن از روستا ، برای جمع آوری رای است . یکی میگه من دیگه به شما رای نمیدهم در جواب این اشخاص باید بگویم شما هیچوقت رای ندادید .
Romania
برادرعزیزم صندوق ها در ادوار گذشته بیانگر رآی مردم هست نیازی به تبلیغ نیست واقعیته که هرکس نماینده شد در آخردوران خود تبلیغ میکنه که بازهم برنده میدان بشه البته الحق وانصاف دکترتاجگردون کار کردن ولی در بعضی موارد کم لطفی شده واین تقصیر لیدرها و ادارات مربوطه هست بقولی نازمکان یک کرسی مدیرکل در استان اشغال کرده ویایستی ایشون گاهی پیگیرمشکلات زادگاهش باشه که متاسفانه مدیرکلمون پیگیرنیست حالا چرا نمیدونیم شایدضعف از ایشون باشه و...
روستای کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون نماینده خوب و پرتلاش شهرستانهای گچساران وباشت آیا می دانید که مردم کوهسرک 98درصد در انتخابات به خانواده شما رای ادده اند ولی 5نفر ار بچه های این روستا که در حراست نفت مشغول کار بوده انداز لیست حذف شده واخراج شده اند لطفا پیگیری گردد /متشکرم
Seyedhsaan.mousawi
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز واقعا مرد به این بزرگی رو باید قدرشو جایگاه دکتر باید بیشتر از اینا باشه به امید موفقیت روز افزون دکتر عزیز و دوست داشتنی.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1