تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۲۳۳۷
در نشست خبری آکادمی فراز بام خائیز دهدشت مطرح شد

ورزش را سیاسی نمی کنیم!/هر شهروند یک رسانه برای فراز بام

۰
کبنا ؛نشست خبری و آئین تجلیل از خبرنگارن کهگیلویه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد،رئیس شورای شهر ،مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام در آکادمی باشگاه فراز بام خائیز دهدشت برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها برای حمایت از هندبال فراز بام استفاده  می شود اظهار کرد:هدف اصلی این است که امسال بتوانیم در لیگ برتر بمانیم .
نکویی زاده  نبود خوابگاه را از مهمترین مشکلات برای مسابقات میزبانی دانست و گفت:فراز بام خائیز دهدشت اسپانسر ندارد که نیازمند حمایت مسوولان و شرکت های خصوصی است و رسانه ها می توانند در جذب اسپانسر و اطلاع رسانی موثر باشند.

تا ما هستیم ورزش سیاسی نخواهد شد 
مدیر عامل باشگاه هندبال  فرازبام خائیز دهدشت نیز در این نشست  با اشاره به اینکه در این فضا نیازمند زمان و تفکر پویا هستیم اظهار کرد:انتظار داریم رسانه های کهگیلویه یار هشتم فراز با م خائیز دهدشت باشند.
مجید پارسایی عنوان کرد:اگرچه تفکر سیاسی ما مشخص است ولی تا زمانی که ما هستیم ،ورزش سیاسی نخواهد شد و برای ورزش به سوی هر مسئول استانی و شهرستانی با هر گرایش سیاسی می رویم  و از او درخواست همکاری می کنیم.
پارسایی با تاکید بر همکاری مسئولان در حمایت از تیم لیگ برتری هندبال افزود:استفاده از ظرفیت ها علاوه بر موفقیت تیم نقش مهمی در معرفی شهرستان نیز دارد.
وی ادامه داد: با همکاری مسئولان وزارت ارتباطات یک سامانه پیامکی برای حمایت از تیم هندبال نیز راه اندازی خواهد شد.
پارسایی همچنین با اشاره به تاخیر خبرنگاران از حضور در جلسه اظهار کرد:بهتر است وقتی رسانه ها ،تاخیر مسولان در برخی جلسات را نقد می کنند خود نیز نقد پذیر باشند و به موقع در جلسات حاضر شوند.
 
هر شهروند یک رسانه برای فراز بام خائیز باشد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست حضور تیم هندبال در لیگ برتر را ارزشمند خواند و اظهار کرد:رسانه ها در  فرهنگ سازی برای حمایت مردم و تماشاگران از هندبال نقش بسازیی خواهند داشت.
 ایرج کاظمی جو با اشاره به میزبانی  کهگیلویه برای مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: باید هر شهروند خود رسانه ای باشد برای فراز بام خائیز دهدشت و با فرهنگ سازی و حمایت همه جانبه چهره خوبی از دیار بلادشاپور به استانها معرفی کنیم.

فرازبام نیازمند حمایت هوادارن است
مدیر رسانه ای باشگاه فراز بام خائیز دهدشت نیز عنوان کرد:فراز بام خائیز پیش از آنکه نیازمند حمایت مالی باشد به حضور هواداران و حامیان ورزش نیاز مند است.
ادریس کشاورز با اشاره به فراهم شدن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای خبرنگاران در شروع مسابقات لیگ عنوان کرد:انتظار داریم رسانه ها در حد لیگ برتر یار فراز بام خائیز دهدشت باشند.

به گزارش کبنا از دهدشت،فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان از 12 مهرماه به میزبانی کهگیلویه آغاز می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
این جا کجاست کلاس درسه تو یک مکان مناسب تر تجلبل می کردن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1