تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۲۳۰۵
با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد

مراسم سومین‌ روز درگذشت حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد /آیت‌الله ملک‌حسینی: حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد، صادق، یک‌رو و خوش‌رو بود

۱
کبنا ؛مراسم سومین روز درگذشت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید ولی الله محمودی‌نژاد مدیرکل اسبق استان‌های همدان، فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، مسوولان ارشد استان‌های همجوار (بوشهر، فارس و همدان) مراسم سومین روز درگذشت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید ولی الله محمودی نژاد مدیرکل اسبق استان‌های همدان، فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، حجت‌الاسلام سید صدرالله رجایی معاون دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام موسوی‌اطهر مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور روحانیت، سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل سازمان تبلیغات استان‌‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برخی از مدیران کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید مسعود حسینی از چهره‌های شاخص اصولگرا و نماینده اسبق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، امام جمعه شیراز و جمع زیاد دیگری از مسوولان نیز حضور داشتند.
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در این مراسم ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده مرحوم «محمودی‌نژاد»، اظهار کرد: سال‌های متمادی هست که آقای حجت‌الاسلام محمودی نژاد را می‌شناختم، او در امر تبلیغ و مدیریت تبلیغات اسلامی به خوبی نقش ایفا کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به روحیه مردم‌داری آن مرحوم اشاره کرد و گفت: خوش‌رویی مرحوم «محمودی‌نژاد» بسیار ستودنی بود و آن مرحوم علی‌رغم دردها، و رنج‌ها و مشقت‌هایی که به دلیل بیماری‌های متعدد متحمل می‌شد، وقتی از او احوالش را سووال می‌کردی، با لبخند می‌گفت الحمدالله. هیچ وقت او را بدون لبخند و تبسم نمی‌دیدی.
وی با بیان اینکه مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی نژاد ویژگی‌های برجسته دیگری هم داشتند، اضافه کرد: آن مرحوم فردی با صداقت بود و همواره با صداقت با دیگران سخن می‌گفت.
آیت‌الله ملک‌حسینی مهمترین ویژگی آن مرحوم را یک‌رویی دانست و گفت: پشت و روی حضرت حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد یکی بود، در واقع او یک‌رو بود و هر دو روی او واقعیت داشت. و هیچ وقت پشت سر کسی حرف نمی‌زد.
به گزارش کبنا، همچنین در این مراسم امام جمعه موقت شیراز به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ملت ایران در دفاع از نظام جمهوری اسلامی هوشیار و بیدار هستند.
حجت‌الاسلام رضوی به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و در رأس آنها امریکا هنگامی که دید نمی‌توان با جنگ نظامی مقابل ایران بیستاد، جنگ اقتصادی را کلید زد که به یاری خداوند متعال در این جنگ هم شکست خواهد خورد.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های اخلاقی حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد پرداخت و اظهار کرد: این روحانی عالی‌قدر در واقع یکی از وزنه‌های حوزه تبلیغ اسلامی بود و توانست با امکانات خیلی کم منشأ خدمات زیادی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

برازنده
Iran, Islamic Republic of
انسان بزرگی بودخدارحمتش کنه
برازنده
Iran, Islamic Republic of
انسان بزرگی بودخدارحمتش کنه
برازنده
Iran, Islamic Republic of
انسان بزرگی بودخدارحمتش کنه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1