تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۲۹۴
با حضور مسوولان:

کارخانه گیاهان دارویی گچساران کلنگ‌زنی شد/ وقتی کسی نیست « رسول» را مجاب کند (+تصاویر)

۱
کبنا ؛به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید گیاهان دارویی در روستای سربیشه با حضور مسئولان بنیاد برکت، مسئولان استانی و شهرستان گچساران آغاز شد.
 به گزارش کبنا نیوز، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دراین آیین اظهار داشت: احداث کارخانه گیاهان دارویی در گچساران آغاز یک حرکت جهادی در راستای اشتغالزایی است.
غلامرضا تاجگردون افزود: در دو سال آینده ۱۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دو شهرستان گچساران و باشت با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان از دیم به آبی تبدیل خواهد شد.
تاجگردون بیان کرد: این اقدام باعث افزایش چشمگیر وچندین برابری  درآمد کشاورزان شهرستان گچساران و باشت خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بسیار خوب گچساران و باشت کشت گیاهان دارویی در این مناطق می‌تواند سود آوری  بیشتری را نصیب کشاورزان کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تلاش مسئولان نظام و استان طرح‌های آبرسانی در دو شهرستان گچساران و باشت با روند خوبی در دست اجراست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  ستاد اجر ایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت تا کنون اقدامات ارزنده‌ای را در سراسر کشور در راستای محرومیت زدایی و تولید و خدمات، عمران و اشتغال انجام داده است.
تاجگردون ابراز داشت: طرح احداث کارخانه گیاهان دارویی در مهرماه ۹۶ به تصویب رسید و زمین مناسب برای اجرای این کارخانه در فروردین ماه سالجاری تهیه شد.
وی افزود: این طرح تاثیر گذار با مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت در روستای سربیشه گچساران کلنگ زنی می‌شود.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مساحت کل ۱۰ هکتار، مساحت پروژه ۱٫۷ هکتار و مساحت کل کارخانه طرح ۵۶۰۰ متر مربع است.
فرماندار گچساران نیز در ادامه گفت: قطعاً اجرای طرح‌های مانند احداث کارخانه گیاهان دارویی می‌توان دیگر سرمایه گذاران را در ایجاد طرح‌های مختلف در استان و منطقه تشویق کند.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد: احداث کارخانه گیاهان دارویی در راستای اشتغال و رونق  این شهرستان بسیار تاثیر گذار است.
رحیمی افزود: احداث کارخانه گیاهان دارویی با اهداف توسعه کشاورزی، گیاهان دارویی و بومی منطقه بر اساس استانداردهای مورد نیاز در صنعت فرآوری گیاهان دارویی، تغییرالگوی کشت منطقه با استفاده حداکثری از منابع آبی و تضمینی خرید محصولات و ایجاد ارزش افزوده گیاهان دارویی و تأمین بخشی از نیاز کشور و صادرات منطقه‌ای اشاره کرد.
گفتنی است: هوای گرم سالن جلسه و سخنرانی پی در پی و طولانی،  یکی از ایرادات این آیین بود.
اما حاشیه دیگر این جلسه، حرکات و رفتارهای رسول شعبانی شهروند نام آشنای گچسارانی بود که در هنگام اجرای برنامه مرتب خود را به جایگاه ویژه میهمانان ومقامات کشوری می‌رساند و در حضورآنان با نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت  و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مزاح و شوخی و ... می‌کرد. که گاها این رفتارها باعث بی نظمی در جلسه  و همچنین ابراز گلایه برگزار کنندگان می‌شد.  البته نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در حضور مقامات کشوری اخم بر ابرو نمی‌آورد و با گشاده رویی این مورد را تحمل می‌کرد.
ناگفته پیداست که آوردن مسئولان و مقامات ارشد کشوری به شهرستان  و برگزاری همایش‌های ملی و جلسات و...نیاز به رایزنی و مشقات‌های فراوانی دارد که در این خصوص غلامرضا تاجگردون از عهده آن به‌خوبی برآمده است و در ادامه نیاز به تشریفات خاص  دارد که فرماندار گچساران هم توانسته است به‌خوبی از عهد ه آن بربیاید.
جان کلام اینکه رفتارها و برخوردها  شهروندان در این همایش‌ها وآیین ها و.... نشان دهنده فرهنگ یک منطقه، شهرستان و استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
رسول هر کاری که دلش بخواد انجام میده و نمایند جرات حرف زدن به آن را ندارد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.ه در فکر خودش و فامیلهایش می باشه از زمینهای کشاورزی تا پسر خواهرش
خسته نباشید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاج دیگه تمام هر کاری دلش میخواد انجام بده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.ی فقط شلوغ کاری چه کاری بلده جهت اطلاع دوستان
ایمان
Iran, Islamic Republic of
خدابی .ین من تاحالا ندیدم تا جعفری بود ریاست ستاد جعفری بود حالا هم تاجگردون هرجایی میشینه. رو میگه خداییش یکی نیست این رو.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کلند بزنین من زمین چی من ای حرفل نی یو همش تبلیغاته قبل انتخاباته ملا غلام.یه هم یه پروژه مثل لاستیک سازی سبز .بوا ای حرفل سی خوتون خوبه مردم بدبخت و ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
اینقدر به این رسول شعبانی رو دادن که پررو شده دیگه نمیشه جلوشو گرفت آدم زرنگی نیست سیاست هم نداره فقط چون بیخیال ... همه کار ...کسی هم به خاطر آبروش دهن به دهنش نمیزاره
Iran, Islamic Republic of
رسول رو همه می شناسن تاجگردون رو همه می شناسن ، درود بر تاجگردون ، که خیلی ها هنوز قدرش رو نمی دونن
ستار
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال مردم گچساران اگه راي دادند نفع كردندبدابه حال ياسوج ودنا
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
چرا در دنا و یا یاسوج کلنگ زنی نشد چه داروی گیاهی گچساران دارد . حاج زارع کجایی دقیقا کجایی؟
Iran, Islamic Republic of
جناب جعفرگوهرگانی جهادکشاورزی رو آباد کرد حالا نوبت استانداری هست
گچسارانى اصيل
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده اجازه دادن به هر رفتار و حركتى توسط اشخاص عمومى ، زيبنده شهر گچساران و دكتر تاجگردون در همچون جلسات مهمى نيست (( ملت قديم گچساران يادت بخير))
Iran, Islamic Republic of
زمین و وامشو بگیرین بی خیال کارخانه بشین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1