تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۲۲۶۳
در انتقاد شدید جوانان اصلاح‌طلب از عملکرد استاندار و مدیران

عسکری: از رأی به روحانی پشیمان نیستیم/ نباید عملکرد مدیریت استان و دولت به‌پای اصلاح‌طلبان گذاشته شود/ به خاطر سهم‌خواهی از رئیس‌جمهور حمایت نکردیم/ استاندار از جنس اصلاح‌طلبان نیست/ احساس تعلق به اصلاح‌طلبان ندارد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا، «سید رضا عسکری» چهره شاخص اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به انتقادات و مطالبات صریح جوانان اصلاح‌طلب در خصوص عملکرد مدیران استانی این‌گونه بیان کرد؛
ارزیابی ما از عملکرد مدیریت استان این است که برخی از مدیران نمره قبولی در عملکرد مدیریتی خود می‌گیرند، اما برخی از مدیران نمره مطلوبی ندارند.
مدیرانی که عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌اند در کارکرد خود و هم در راستای سیاست‌های دولت و شعارهایی که آقای روحانی داد فعالیت داشتند و همسو با دولت بودند و همچنین در بعد اجرایی اقداماتی انجام داده‌اند و در حد قابل‌قبولی دستگاه اجرایی را حفظ کرده‌اند، بنا بر این برخی از این مدیران قابل دفاع هستند و عملکردشان قابل‌قبول است.
سرجمع عملکرد مدیران در دولت قبل متوسط بود، گرچه انتظار اقدامات بیشتری از دولت قبل داشته‌ایم چون در انتخابات هم نشان داده شد با تمام نگرانی‌هایی که وجود داشت رأی آقای روحانی رشد داشته است و در کل استان رأی اول را داشتیم.
وی بابیان اینکه عملکرد مدیران نسبت به دولت اول بهتر نیست و کارکرد بهتری هم نخواهند داشت، گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل این موضوع است چون هم شعارهای دهن‌پر کن داد و هم کارکرد مطلوبی در اقدامات ایشان ندیده‌ایم، بنا بر این در این ارزیابی وضعیت مجموعه مدیران جدید بهتر از دولت قبل نیست.
وی بابیان اینکه برخی از مدیران عملکرد حداقلی داشته و قابل دفاع هستند و برخی از مدیران عملکرد متوسطی دارند و برخی دیگر نیز باید عزل شوند چون عملکرد قابل‌قبولی ندارند، گفت: کار کردن با برخی از مدیران در ادامه کار دولت قابل‌قبول و قابل دفاع خواهد بود.
در مورد جناب استاندار و معاونین ایشان به نظر می‌رسد با توجه به اینکه دوران مدیریت آن‌ها 10 ماهه هست، بااینکه رضایت مردم و حامیان دکتر روحانی را جلب نکرده‌اند اما درصدد مقابله نبوده و در رسانه‌ها مقابله مستقیمی نداشته‌ایم و نقد درونی داریم، امیدواریم که در آینده استاندار و معاونین ایشان کارکرد خوبی داشته باشند و به حدی از عملکرد مثبت برسند که ما بتوانیم از آن‌ها دفاع کنیم، متأسفانه تا کنون چنین روندی در این مجموعه مشاهده نشده است.
فرماندارانی که به‌تازگی منصوب‌شده‌اند سرجمع در راستای مطالبات مردم نبوده‌اند و اغلب آن‌ها درگذشته جهت خلاف مطالبات مردم و رأی‌دهندگان به روحانی بوده‌اند.
امیدواریم که در ارزیابی مدیران در آینده شاهد تحولات جدی و مثبت‌تری باشیم و مردم نیز امیدوارتر شوند اما ارزیابی کلی از عملکرد مدیران استان این است که نارضایتی مردم بالاست و اکثریت مردم استان از وضع موجود راضی نیستند، اکثریت قاطع حامیان روحانی هم از وضعیت موجود و کارکرد مدیریتی استان و خصوصاً مدیریت کلان استان راضی نیستند.
آنچه تا الآن اظهارنظر شده مطلق نیست و همه ارزیابی‌ها، تحلیل‌ها و اظهارنظرها نسبی است و در این شرایط فعلی هیچ‌چیز مطلق نیست، در حوزه مدیریت کلان استان رضایت‌مندی کافی نیست اما این مطلق نیست مثلاً معاون عمرانی استاندار تلاش خود را کرده است و می‌بینیم که صادقانه تلاش می‌کند وقت برای مطالبات می‌گذارد.
اما مردم از وضعیت فعلی عملکرد مدیران استان ناراضی هستند و حامیان آقای روحانی اکثریت قاطع ناراضی هستند، بنا بر این باید حواسمان باشد که اگر نقد و قضاوت می‌کنیم منصفانه و عادلانه باشد وجدان خود را قاضی قرار دهیم.
می‌دانیم که در شرایط فعلی، وضعیت اقتصادی کشور و شرایط کلی حاکم بر دولت شرایط مطلوبی نیست و سخت است، رأی ما به آقای روحانی در سال‌های 92 و 96 درست بوده اما قرار نیست که هر رأی درستی نتیجه‌اش هم درست باشد، ممکن است که اقدامی را با نیت خیر و با رویکرد درست شروع کنید اما نتیجه‌اش مطلوب و قابل‌قبول نباشد، بنا بر این ما بر رأی که به آقای روحانی داده‌ایم مانده‌ایم و اعتقادداریم که اشتباه نکرده‌ایم.
نکته دیگر که باید بیان شود این است که نقد اصلی حامیان روحانی به عملکرد نمایندگان استان و استاندار محترم برمی‌گردد، چون مدیران عمدتاً هم به‌صورت فرایندی و هم در تصمیم‌گیری نهایی با انتخاب نمایندگان و استاندار مستقر شدند بنا بر این استاندار و نمایندگان پاسخگوی عملکرد مدیران استانی هستند، چون این مدیران حاصل دادوستد بین استاندار و نمایندگان می‌باشند.
اصلاح‌طلبان پاسخگوی عملکرد دولت و مدیران نیستند، چون اصلاح‌طلبان به‌صورت نسبی کمترین نقش را در انتصابات و تحولات حوزه مدیریت و انتقال و تغییر قدرت داشته‌اند، لذا نباید مردم عملکرد مدیران و دولت را به‌پای اصلاح‌طلبان بگذارند، ضمن اینکه حامی دولت هستیم و حامی دولت می‌مانیم تا زمانی که این سیاست کلی اصلاح‌طلبان در سطح ملی است.
اگر در سطح ملی سیاست کلی اصلاح‌طلبان بر جدایی حساب اصلاح‌طلبان از دولت باشد ما هم این کار را در استان خواهیم کرد، طبیعی است که ما در آینده تحلیل و موضع‌گیری‌هایمان بر مبنای همین رویکرد است و همچنان ما حامی دولت هستیم اما حمایت ما از دولت به معنای حمایت از مدیریت استان نیست.
عملکرد مدیریت استان در ظرف استانی ارزیابی می‌شود، اگر عملکرد قابل‌قبول و قابل دفاعی داشته باشد ما دفاع می‌کنیم و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد یا نقد و یا مخالفت می‌کنیم.
ما از ابتدا در دولت اول و دوم مبنا را بر تقابل با دولت نگذاشتیم و تا الآن هم مبنا را بر این نخواهیم گذاشت، اما عملکرد مدیریت استان تعیین‌کننده خواهد بود که در آینده ما در تقابل با مدیریت استان و استاندار قرار می‌گیریم یا موردحمایت ما قرار خواهند گرفت، بنا بر این بستگی به عملکرد استاندار و تیم مدیریتی ایشان دارد.
نهایتاً، استاندار و نمایندگان پاسخگوی عملکرد مدیریت استان هستند، چون بیشترین نقش را در شکل‌گیری این تیم داشته‌اند و مدیریت استان نتیجه دست‌پخت خودشان است.
البته باید درجاهایی که لازم است نقد و مشکلاتی که وجود دارد را از راه‌های مناسب به خود مدیران منعکس کنیم و حتی می‌توانیم حساب برخی از مدیران را از کل مدیریت استان جدا کنیم چون عملکردشان قابل دفاع است.
نباید عملکرد مدیران را سیاه‌وسفید ببینید می‌توانیم هرکدام را در ظرف جدای خود قضاوت، حمایت و یا مخالفت کنیم، زیاد بدبین نباشید همان‌طور که می‌بینید فضا برای اصلاح‌طلبان سهل، آسان، راحت و بدون مانع نیست و رقبایی داریم که قدرت دارند و اصل قدرت هم در دست اصلاح‌طلبان نیست و نباید انتظار داشته باشیم در این مسیر آنچه می‌خواهیم تحقق پیدا کند، چون قدرت ما از مردم است.
به نظر می‌رسد که در شخص استاندار و برخی از دستگاه‌های اجرایی اراده‌ای وجود ندارد که مطالبات آقای روحانی و کسانی که برای آقای روحانی فداکاری کرده وقت گذاشتند تحقق پیدا کند و تا کنون بنای استاندار بر تعامل جدی و مؤثر با ستاد آقای روحانی و اصلاح‌طلبان نبوده، چون استاندار محترم از جنس اصلاح‌طلبان نبوده است و احساس تعلق به اصلاح‌طلبان نمی‌کند، اما امیدواریم که با اصلاح رویکرد دولت و مدیریت استان این روند متوقف شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
عسکری کجا چهره شاخص استان هستش.استانی که چنینین افرادی بخواد تصمیم بگیرد میخوام نباشش
حمید
Iran, Islamic Republic of
شاخص شدن به این نیست که بیای اینجا و دیگران را تخریب کنی شاخص شدن به خود آدم بستگی داره.آدمی شاخصه که بدون ترس اعتقادات و افکارشو تو مجامع عمومی داد بزنه در واقع اینجوری شاخص میشه چون از هیچ کس نمیترسه و اعتقاداتش را بین میکند.اگه میتونی بسم الله اگه نمیتونی لطفا دیگران را تخریب نکن.
جوادی
Iran, Islamic Republic of
ما که ندیدیم استاندار از حامیان دولت در استان حمایت واستفاده کند به نظر بنده ماموریت آقای استاندار شکست حامیان روحانی و اصلاح طلبان دراستان می باشد
Iran, Islamic Republic of
کاری به جنس وگروهش نیست واقعا ضعیفه تا کنون حرکتی که به چشم بیاد نداشته ومطمئنا اگر قوی وکار آمد بود استاندار کهکیلویه وبویراحمد نمیشد
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر و ای اصلاح طلب ل
حق
United States
هم اصلاحات و هم اصولگرا سهم خواهی میکنند استاندار اصلاح طلب نیست چون سهم اصلاحات را نمیدهد اصولگرا نیست چون سهمی به اصولگرا تعلق نمیگیرد یک نوبت باید اصولگرا بخورند که حسابی هم در دوره قبل خوردند اما اصلاحات وقتی نوبت بهش رسید متاسفانه چیزی گیرشان نیامده نگرانه حق داره سهمشو میخواد
مهتا
United States
اینطور که بنظر میرسه رفتن آقای خادمی کاسه کوزه خیلیها رو بهم ریخته، از جمله جمع منفعت طلبان. وقتی صحبت از عملکرد دولت آقای روحانی میشه صحبت از تحویل گرفتن شرایطیه که احمدی نژاد بوجود آورده ولی در مورد استانی که از آقای خادمی تحویل گرفته شده صحبتی نمیشه و همه تقصیرها به گردن استاندار جدید میوفته چون منافع شما رو تامین نمیکنه
وحیداز مارگون
Iran, Islamic Republic of
جم بکن اصلاحات مصلاحات مملکت روبه لبه پرتگاه بردین تادیروز براتون می چربید میگفتید عالیه آقای عسکری بچه هاتو خوب تو این اون اداره گزاشتی سرکار از اقای ب گرفته تا...خودتون بهتر میدونید اصلاحطلبی مرد منفعت طلبیه به بهانه خاتمی چه نون های ک خوردیت و خودش را نابودت کردیت آقای عسکری اصلاحات توکشور مرد چه برسه به بویراحمد اصلاحات کیه اینجا؟؟شمایید؟رضاتوفیقی هست؟غریب پور؟سید باقر؟ قاسم یزدانی ؟؟کیه شما که توهرانتخابات حتی تو شورای شهرم میثاق نامه می نویسید و امضا میکنید اینایی ک اسم بردمم که همش منفعت طلبن با توپست دولتی بودن برا خودش اقوامشون بود الانم که افتادن به جون بخش خصوصی .کبنانیوز حضرت عباسی پستم بزار تا ببینیم کی راس میگه کی دورغ
محمود
Iran, Islamic Republic of
آقا وحید سید رضا و آقای توفیقی اگر منفعت طلب بودن الان مثل خیلیها تو این استان نبودن و به خاطر من و شمایی که فقط پشت صحنه نشستیم و جرأت انجام هیچ کاری هم نداریم قربانی نمیشدن.
محمود
Iran, Islamic Republic of
درمورد به کارگیری نیرو در ادارات چه اداره یا نهادی داره نیرو میگیره به ما هم خبر بده بریم سر کار آخه منم بیکارم .خودت هم میونی هیچ اداره ای نیرو نمیگیره و اگر هم بگیرن از افراد اصلاحات نیست چون نه استاندار و نه نماینده اصلاحاتی هستند که بخوان نیروی اصلاحاتی به کار بگیرن.
Iran, Islamic Republic of
احسن
شاهین کوه دنا
United States
اگر اصلاح طلبان دو تیم الف و ب تقسیم کنیم ،ای دوستان جز نیمکت ذخیره های تیم ب هم نیابون
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید رضا عسکری مرد روزهای سخت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
علی احمدی صندلی استانداری را اشغال کرده شایسته این صندلی نیست.
یاسوج
United States
استاندار و هر مسئولی باید احساس تعلق نسبت به مردم داشته باشند نه اصلاح طلب وواصول گرا، فکر کردی مردم خیلی دل خوشی از اصلاح طلب هاو یا به اصطلاح استمرار طلبان دارند، تاریخ مصرف شما هم به پایان رسده جناب
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
عضوستاد روحانی
Iran, Islamic Republic of
استاندار نسبت به ستاد روحانی بی اعتنایی کرده.باید پاسخگو باشد.ایشان شایسته این صندلی نیست.ما استاندار اصول گرا نمی خواهیم
سعید
Iran, Islamic Republic of
از زمان شروع مدیریت آقای احمدی بیشترین /از ناحیه ایشان و تیم همراهش به اصلاح طلبان و حامیان دولت شد و همین عامل باعث بدبینی حامیان دولت و اصلاح طلبان از دولت تدبیر و امید گردید.
جواد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ استان آقای احمدی و مجموعه معاونین ایشان میباشند
جواد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ استان آقای احمدی و مجموعه معاونین ایشان میباشند
حسن
Iran, Islamic Republic of
مامریت آقای احمدی و نماینگان در استان نابودی اصلاحطلبان بوده که هر چه زودتر باید این مسئله هر چه زودتر توسط اصلاحطلبان پاسخ داده شود
بهشت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار باید بدونه تاوان بدعهدی وبررفتاری هاشو با اصلاح طلبان وحامیان دولت پس خواهد داد کافی یکی از مسئولان دولتی به استان پا بذاره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اکثر اصلاح طلبان ناراحت هستند و دیگر هیچ وقت رای نمیدهند و به حرف کسی گوش نمیکنند چون در هر دوره روحانی همه نیروهای اصولگرایان را پست دادند آشناها هم نفع تون کردید
یلدا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار رسالت وماموریت حضرتعالی ونمایندگان تخریب دولت برای رسیدن به منافع خودتان هست
حدادی
Iran, Islamic Republic of
درود برسید بزرگ ودوست داشتنی اصلاحات سید رضا عسکری خیلی متین وزیبا واقعیتهارو بیان فرمودین
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان بی ادعا ودوس داشتنی اصلاحات جناب سید رضا عسکری
جوادی
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف وخودخواه نا نمیخوایم
حیدر
Iran, Islamic Republic of
سیدی دوست داشتنی ومردمی وبدون حاشیه سید رضا عسکری درود برشرفت مرد بزرگ
من
Iran, Islamic Republic of
سید رضا انصاف داشته باش احمدی قابل مقایسه با خادمی نبوده و نیست حالا چون به منفعت طلبان توجه نمی کنه قابل دفاع نیست اتفاقا همه مردم و اصلاح طلبان به جد از آقای دکتر احمدی حمایت می کنند
من
Iran, Islamic Republic of
سید رضا انصاف داشته باش احمدی قابل مقایسه با خادمی نبوده و نیست حالا چون به منفعت طلبان توجه نمی کنه قابل دفاع نیست اتفاقا همه مردم و اصلاح طلبان به جد از آقای دکتر احمدی حمایت می کنند
من
Iran, Islamic Republic of
سید رضا انصاف داشته باش احمدی قابل مقایسه با خادمی نبوده و نیست حالا چون به منفعت طلبان توجه نمی کنه قابل دفاع نیست اتفاقا همه مردم و اصلاح طلبان به جد از آقای دکتر احمدی حمایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
کرو بهلو جون خوت ، سی رضا بالا سی رضا دومن ، یکی نونه فکر ایکنه ....
Iran, Islamic Republic of
دیگه بس نیست که به جای مردم اظهارنظر می کنید ، همه مردم فهمیدند عامل بدبختی این کشور خرف هایی مثل شماست
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدا وکیلی شما به تاجگردون و استاندارش میگید اصلاح طلب حرف تا عملشون کاملا فرق میکند اصول گرا هم نیستن فقط حزب باد و نرخ روز
رضا
Germany
آخ سی چهره های سرشناس اصلاحاتی که در جلسه حضور دارند
حیدری
Iran, Islamic Republic of
بی انصافیه که از اصلاحات بخصوص رئیس ستادهای روحانی دراستان استفاده نشود این همه زحمت برای پیروزی دولت تدبیر وامید دراستان کشیدند حالا عده ای فرصت طلب ومنفعت طلب استفادشو ببرن
درپاسخ به دنا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از پابرجا ترین ومحکمترین وشجاع ترین وفعال ترین ومردمی ترین اصلاح طلبان استان جناب عسکری می باشند کسی که میتوانست امثال سایر اصلاح طلبان بره تهران واستفاده شو ببره ولی تواستان یه تنه موند ودفاع کرد
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
از روزی که آقای احمدی استاندار این استان شده جز شعار چیزی ازایشان ندیدیم وعلی رغم اینکه عملکرد بسیارضعیفی داشت اصلاحطلبان را به انزاو برد هدفش هم همین بوده
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از اصلاح طلبان پول پرست ورفیق نیمه راه شدندولی آقای عسکری مثل یه مرد ماند وهنوز وهنوز داره هزینه در راه اصلاحات میده
یزدانی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی اگه توانایی داشت در همون ایلام ازش استفاده میشد
استانداری
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی حضرتعالی نماینده دولتی نه نماینده مجلسی با رفتارهات وبی توجهی به مردم وبخصوص اصلاح طلبان داری نابود میکنی دولت رو
صمدی
Iran, Islamic Republic of
زمان انتخابات ریاست جمهوری که کسی جرات ورد به ستاد روحانی رو نداشت سیدرضا عسکری بود حالا امثال احمدی ها برروی لقمه آماده نشستند بی انصافیه بخدا
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
من یقین دارم آقای احمدی برای نابودی اصلاح طلبان پا به این استان گذاشته
حمید
Iran, Islamic Republic of
مگر آقای روحانی اصلاح طلب بود که استاندار اصلاحاتی باشه
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها کسی که کوچکترین منفعتی از دولت روحانی نصیبش نشده آقای عسکری بوده ایشان شخصیتی بزرگ دارند هیچگاه دنبال منفعت شخصی وخانوادگی نبوده باید قدردان همچنین افراد پاکدستی باشیم
هدیه
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگه ده تا آدم پاک دست وپاک سرشت امثال سیدرضا عسکری تواین استان داشتیم وازشون استفاده میشه استان ما الان این وضعش نبود
شکوری
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز ومحبوب اصلاحات سیدرضا عسکری انشاء الله همیشه سالم وتندرست باشی
ایلخان
Iran, Islamic Republic of
درود برسید همیشه درصحنه اصلاحات استان سیدرضا عسکری
سلاریم احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجاعت ،شرافت ،صداقت،استقامت،مردانگی.
واقعا این ویژگیها همه فقط لایق سید بزرگوار هستش .
صرفا جهت اطلاع دوستان که با هاری کامل دنبال دکماتیسم منفعت برای این سید بزرگوا هستن عرض میکنم ایشان دارای پنج فرزند صالح هستن که دختر بزرگتر ایشان ارشد کشاورزی از دانشگاه دولتی یاسوج و مزدوج هستند که خانه دارند . فرزند دوم دختر و دارای مدرک دکترای داروسازی از دانشگاه دولتی شیراز و مزدوج که در داروخانه کار میکنند . فرزند سوم دختر دارای مدرک ایتی سلامت از دانشگاه دولتی شیراز و درحال گذراندن دوره طرح و مزدوج هستن .
فرزند چهارم پسر دارای کارشناسی مکانیک از دانشگاه دولتی یاسوج و درحال کار اموزی در مکانیکی در یاسوج هستند و مزدوج .
فرزند پنجم هم امسال پشت کنکوری بودند .
حال چه منفعتی در این هست نمیدونم تا جای که اطلاع دارم برادران و برادر زادگان ایشان هم همه تحصیل کرده و ندیدم جای با منفعت کسی را فرستاده باشه .
خدای خود را با وجدان خود شاهد بگیرید ببینید این سید زلال چه منفعتی از این نظام که جوانی خود را در راه مبارزات ان جاری کرده مگر اینکه برای تعالی ان و مشروعیت طلبی ان همیشه پای اراء طلبی برای ان بوده و هست .
خیلیا اقای بهشتی را منفعت طلبی ایشان در دولت میدانند که اگر به رزمه اقای بهشتی مراجع کنید و با مابقی کارمندان استانداری مقایسه کنید متوجه میشوید که فرمانداری دنا برای ایشان هم زیاد نبوده .
بعضی از افراد بر طبق کپهای منبری و خاله زنگی که میشنوند دست به تخریب این سید شریف و بدون حاشیه میزنند .
سید رضا عسکری دوستت داریم .
احمدی در حدی نیست که بتونه نقشه شوم بازی با ابروی اصلاحات را در استان عملی کنه .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که حتی اخلاق اظهار نظر ندارند چطور میشه ازشون توقع حرف منطقی و حقیقت رو داشت ؟!همه امثال اقای عسکری و همراهانشون رو میشناسیم و کسانی که همیشه بر عقیدشون موندن و جلوی صاحبان ثروت و قدرت از مواضعشون کوتاه نیومدن و هزینه دادن اگر ما فقط درصدی از مردممون اخلاق سیاسی سید رو داشتن شاهد این مسایل نبودیم شما که اینهمه ادعا دارید اول یه تلنگر به خودت بزن در مورد طریقه اظهار نظرت !!!!!اگر فقط متن فوق رو بخونیم دیگه نیاز به دفاع هم نیست در مقابل این بی اخلاقی ها
دوست
Iran, Islamic Republic of
زحمات شما برای تشکیلات بی بدیله اما //طلبانه قابل چشم پوشی نیست
آذرنيا
Finland
درود برسيد عزيز ودوستداشتني جناب عسكري هم زيبا فرموديدهم واقعيت را گفتيد
بهار
Iran, Islamic Republic of
امان از دست /طلبی اقای عسکری.تو را به پیغمبر بذار استاندار کار خودشو بکنه.اخه فرماندار تو بهشتی /بود که کارنامه ی افتضاحی داره.
بهار
Iran, Islamic Republic of
امان از دست /طلبی اقای عسکری.تو را به پیغمبر بذار استاندار کار خودشو بکنه.اخه فرماندار تو بهشتی /بود که کارنامه ی افتضاحی داره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سیدرضا دوران خادمی تا تونستی خودت و دوستانت /حالا که احمدی اومدی دستتون رو خونده دارید فشار بهش میارید که /بده بهتون
صالحی
Iran, Islamic Republic of
چون /آقای بهشتی رو برکنار کرده و /کرامت کریمی رو برکنار کرد احمدی شد آدم بده وشما شدین خوبه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود بر جناب سید رضاعسکری مردم دارواستوار در همه دوران و خستگی ناپذیر...
زنده باد سید رضا مرد روزهای سخت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه فریب شماهارو نمیخوریم مگه همایش سالن ترویج جهاد یادت رفت انتقاد کردی از خادمی بعد از چند روز نشستی توافق کردین و کار خودتون رو کردین ،نه به منفعت طلبی کرده احمدی کارش درسته
بانو
Iran, Islamic Republic of
احمدی بهترین استاندار استان هست و باید ریشه قومیت گرایی را خشک کند
Iran, Islamic Republic of
استان کهکیلویه وبویراحمد استاندار نداره چونکه ایران رئیس جمهور نداره رئیس جمهور که نباشه کابینه ای در کار نیست چندتا پیر مرد پیر وپاتال که همه خانواده هاشون اروپا وآمریکاست با یکی یه /یا /بر راس صندلی وزارت تکیه زدند برای خودشون حیف ومیل میکنند دوره شون که تمام شد هم میرن اروپا وآمریکا راحت با کیف پر پول زندگیشون می کنند بدا به حال ما الخصوص استان که کلور بیراحمد که هر چهار روزی //یه عده ای بی درد ورنجیم
از ایلام
Iran, Islamic Republic of
سلام .
ما مردم ایلام خیلی خوشحالیم که بدبختی و شر ایشان از سر ما کم شد .
مواظب رفتار و کفتاره ایشان باشید که جز توهم و خیال بافی در سر ندارد همچنین فقط دنبال تفرقه است که از قبل ان خوابی راحت داشته باشه چون عملکردی نداره بنده خدا
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از بچه های اصلی اصلاحات رو من نمیبینم اینجا. چرا با نام اصلاحات و جوانآن اصلاح طلب جلسه می گذران
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از بچه های اصلی اصلاحات رو من نمیبینم اینجا. چرا با نام اصلاحات و جوانآن اصلاح طلب جلسه می گذران
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا رفتار استاندار مانند تاجگردونه که هیچ بهایی به اصلاح طلبان نداده واکثر مدیرانش در باشت وگچساران واستان اصولگراها هستند .ما مردم وتحصیل کرده ها هیچ خیری از نماینده ندیدیم تازه مورد تهمت تندروی هم قرار گرفتیم .آموزش وپرورش باشت شده جولانگاه /نمایی سلیمانی دشتی ونظری مراسخونی که هردو قبلا اصول گرا بودند وبا /با فرهنگیان رفتار میکنند .اولین خواسته برکناری مدیریت آموزش وپرورش است (جمعی از فرهنگیان)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای عسکری به ما بگو کجای مدیریت و انتصاب های موسی خادمی یار شفیق شما از جنس اصلاح طلبی بود چرا اون موقع /گرفته بودید می دونی چرا چون //اومد و /را گذاشتی فرماندار دنا الان که آقای احمدی به این سهم خواهی ها پایان داده افتادید دنبالش و دارید تخریبش می کنید بدان و آگاه باش احمدی بیدی نیست که با این بادها بلرزه
منصف
United States
اقای عسکری /طلبی هم حدی دارد از خدا بترسید چرا دوران خادمی که شما همه کاره بودید چیزی نمی گفتید چرا اون موقع از اصلاح طلبان حمایت نمی کردید /از این بود که /شما که رای داده بود به هدایت خواه گداشتش فرماندار دنا
Iran, Islamic Republic of
آخی وبخت این کشور وجامعه
Iran, Islamic Republic of
اوکی. اصلاح طلب نیست اصل اصولگرایی است سوابقش هم معلومه.
اصلاح طلب
United States
درود بر سید رضا مردی که هیچوقت میدان را خالی نکرده اند...خداقوت سید
گشین
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به مسعودی اتفاقا عسکری از همه //تر هستش .چون میدونه منافعش تواستان تامین تر جایی نرفته .در ضمن جایی هم‌اونو نمیخوان
Iran, Islamic Republic of
رضا عسکری خودش //
دهدشت
Romania
احمدی فقط ادای ادم های مقتدر را در میاره. ضعیفترین استاندار حال حاضر کشور می باشد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باسلام، خنده دارتر از این حرف نیست که آقایون میگند دولت و مدیران ربطی به اصلاحات ندارد، بالای 90/ مدیران اصلاح طلبند و البته ایراد هم ندارد چون با رای اونها روحانی رییس جمهور شد الان هم همه دعواهاشون روی پستها و مدیریت هاست بعد که مدیران گند زدند میگن ما نیستیم، اتفاقا مال خودتونه و باید پاسخگوی عملکرد دولت و مدیران باشید. الیته این که تعداد کنی از مدیران سهم نماینده ها هستند و احتمالا اصلاح طلب نیستند در همه دولتها بوده است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید رضا عسکری چهره شاخص و خستگی ناپذیر اصلاحات استان
عیسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر چهره شاخص اصلاحات استان سید رضا عسکری
قلی
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی فرماندار وقت شما اصلاحاتی ها در سال ۹۴ نماینده ای /گر را به مجلس میفرسته و/بویراحمد را برده حالا که دولت بی تدبیرتان هم در جا میزنه شما نیستید مردم باید شما را /کنند نمیشه همینجور در رفت آقای عسکری
قلی
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی فرماندار وقت شما اصلاحاتی ها در سال ۹۴ نماینده ای /گر را به مجلس میفرسته /بویراحمد را برده حالا که دولت بی تدبیرتان هم در جا میزنه شما نیستید مردم باید شما را /کنند نمیشه همینجور در رفت آقای عسکری
دلنشین
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدا بر سید بزرگ اصلاحات خسته نباشی تو که نون ،جون،ابرو و حیثیت دادی و اصلاحطلبان را با هیچ معامله نکردی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر احمدی خیلی بهتر از خادمی هستش. فقط خادمی چون رضا عسکری و رضاتوفیق را تحویل میگرفت و چند تا از فامیلا و بستگان و اعضا خانوادشون را استخدام کرد و چندتا مدیر براشون کاشت، بنابراین اصلاح طلب بود و به زعم ایشان خواسته همه اصلاح طلبان را برآورده کرده بود. اتفاقا تمام عزل و نصب های دکتر احمدی اصلاح طلبانه است. فقط رضاها را تحویل نمیگیره.
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به عسکری بگه توی شهرستانی که شما رئیس ستادش بودی سالهاست که اصلاح طلبان در انتخابات دوم میشوند. یک بار نشده توی یاسوج اصلاح طلبان بیشتر از اصولگرایان رای بیارن. این عملکرد آقایون است و این هم ادعاشون!!!!
Iran, Islamic Republic of
این رضا واون رضا به فکر صله رحم هستند به فکر قوم خویش دوماد فزند .خدایی کار خوبی میکنن به ریش بقیه /و میدونن چیکار کنن
Iran, Islamic Republic of
سلام فعلا"مملکت حال وهوای خوبی ندارند مردم تحت فشار اقتصادیند اصول گرا واصلاحات چه دردی درمان می کنند,تاریخ انقضایشان رسیده
Iran, Islamic Republic of
جناب مگر خادمی از جنس اصلاح طلبان بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک منفعت طلب قومگرا که امثال رضاها براساس منفعت از وی حمایت می کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هم استانی
Romania
کدوم شما از زندگی خصوصی اقای عسکری خبر دارید و تا حالا به جز حرف هایی که شندید سعی کردید از نزدیک شخصیت ایشون رو بشناسید چطور اینقدر راحت به خودتون اجازه میدید که تهمت بزنید در حالی که مسلمانید جای بسی تعجبه که ما تا کی میخوایم درک و فهم خودمون رو در این سطح نگه داریم واقعا ما نباید یه روز به شعور سیاسی و اجتماعی برسیم!!!!!؟ فاصله بین حق و باطل خیلی کمه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1