تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۰۲۱۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

حاشیه‌ای که از چشم رسانه‌ها دور ماند / همراهی کردن مجدد تاجگردون توسط لیدر صاحب نام قشقایی‌ها (+تصاویر)

۲
کبنا ؛آیین تجلیل ازخبرنگاران گچساران و باشت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرهنگیان گچساران برگزار شد.
گفتنی است: همراهی کردن مجدد دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت توسط دکتر محمود کریمی یکی از لیدرهای صاحب نام قشقایی از حاشیه جالب این آیین بود. البته  این در حالی بود که مدتی قبل دکتر کریمی عکس جدیدی (درخان زنیان شیراز) را که با سید قدرت الله حسینی نماینده سابق شهرستان گچساران و باشت و کاندید احتمالی دور بعدی انتخابات مجلس شهرستان گچساران گرفته بود را در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد که تعجب همگان را برانگیخت و سر و صدای زیادی را بر پا و حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.
در ادامه حرف و حدیث‌های مبنی بر اینکه دکتر کریمی در انتخابات آینده مجلس از تاجگردون حمایت نخواهد کرد که دلیل آنهم نا رضایتی و فشارهای شدیدی است که قشقایی‌های (حامیان تاجگردون) به دکتر کریمی و دیگر لیدرهای قشقایی می‌آورند و عنوان می‌کنند حمایت بی سابقه  75 درصدی ما از تاجگردون  باعث شد که وی رقیب خود حاج فولادی را شکست داده و در ادامه  محبوب‌ترین نماینده مجلس شود و همچنین قشقایی‌ها  در انتخابات ریاست جمهوری با حمایت خیره کننده از دکتر روحانی باعث پیروزی روحانی (کسب بیش‌ترین آراء در گچساران) و دست بالای تاجگردون در پایتخت شود.
 اما  با این همه تفاسیر بعد از گذشت 3 سال از انتخابات  هنوز به مطالبات قشقایی توجه ای نشده است و قشقایی‌ها اعتقاد دارند که در استخدام و جذب نیرو در ادارات، شرکت نفت، پتروشیمی گچساران و .... تبعیض و بی عدالتی انجام گرفته و سهم جوانان قشقایی گچساران  در اشتغال بسیار ناچیز است.
البته این پایان کار نیست یکی از موضوعاتی که قشقایی‌های گچساران را آزرده خاطر کرد برکناری حاج علیرضا پناهپوری چهره محبوب و مردمی و اخلاق مدار قشقایی و گچسارانی‌ها از معاونت شهرداری دوگنبدان و در ادامه بی مهری تاجگردون به وی است.
این در حالی بود که حاج علیرضا پناهپوری در انتخابات مجلس با حمایت از تاجگردون باعث شد در حوزه شهرستان گچساران و همچنین روستای ترک نشین  آرای خیرکننده ای به سبد تاجگردون ریخته شود.
جان کلام اینکه باید منتظر ماند و دید آیا تاجگردون می‌تواند در مدت باقی مانده مطالبات حامیان قشقایی خود را مرتفع و دغدغه و مشکلات آنرا سروسامان دهد؟
 اما به نظر می‌رسد که در غیر اینصورت وی  در انتخابات آینده مجلس با چالش جدی روبرو خواهد شد.
لازم به ذکر است: پایگاه خبری کبنا نیوز به زودی تحلیلی مبنی براینکه در غیاب دکتر کریمی (با توجه به اینکه وی به شهر شیراز مهاجرت کرده است) چه کسانی نقش محوری در ایل قشقایی ایفاء خواهند کرد را به رشته تحریر در خواهد آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از بس چهره های تکراری رو دیدیم مردیم
جوان
United States
جان آن کسی که دوست دارید تاجگردون را امثال کریمی بیچاره می کند
باشت
United States
تاجگردون دیگه تمومه با این کارهای .که می کنه
طرف بهش رای داده اینقدر براش کار کرده هنوز توی این ۸سال یکبار هم ندیدش این نماینده.
پیمانکار
United States
آقای تاجگردون همانطوری که شما فعلا ما را تحویل نمیگیری مما ناراحت نیستیم و در آینده ما بعد از ۳۸سال به شما رای نمیدیم شما هم ناراحت نشید
Iran, Islamic Republic of
خوبت میکنه پیمانکار ؛تاجگردون کسی که باهاش کار شخصی داشته باشه مثل شما باهاش رفتار میکنه ؛ 38سال خوردی وبر مردم مظلوم تاختی دیگر بسست رانت
تلچگاه
United States
تاجگردون تا پیمانکارانی مانند خادمی . گوهرگانی . رویین و.......دارد به فکر مردم نیست
Iran, Islamic Republic of
درود واقعا گل گفتی
شهاب
United States
تاجگردون تمام نیروهاش از دست رفتند آنهایی که با عشق به تاجگردون چندین سال تحمل نمودند تا تاجگردون دیگری بیاید ولی متاسفانه تاجگردون در حق نیروها . و تمام نیروهای اصلاح طلب را به افرادی مانند دکتر کریمی. و در آینده همه چیز مشخص میشه
ترک
United States
برادر دکتر تاج فکر نکنم ترکها دربست کریمی باشند بشین تا به موقع مشخص میشه
قرقانی
United States
تاجگردون مشخص میشه که کریمی چقدر تو ترکها اعتبار داره
رنجبر
United States
کریمی کجاش صاحب نام جناب ایشون.
خومونی
Iran, Islamic Republic of
خیلی شلوغه با کمبود اکسیژن مواجه نشید
فرزند بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون وتیم انتخاباتیش ،تنها به جوانان جویای کار قشقایی پشت نکردند ،بلکه بیشتر جوانان بویراحمد که صد درصد به ایشان را ی دادند را هم سرکار گذاشتند،پرسش اینست حال ماباید چه کنیم؟ به نظر من باید در انتحابات اینده ،از هرکس که خود را لیدر تاجگردون نامید،دوری کرد وبا فکر واندیشه خود،به فردی توانا وبا انصاف رای دهیم .
Iran, Islamic Republic of
👌👌👌👌👌
Iran, Islamic Republic of
سلام با توجه به اینکه ترکها مردمانی بسیار فهیم وبی حاشیه هستند همیشه در کنار تاجگرد ن بوده اند و از ایشان حمایت کرد اند اما این مرد بز گوار اقای تاجگردون را می گویم همیشه با لبی خندان. و به آنه. اما. خدا مبین حق است واگذارت کردیم به همان خدا و حضرت عباس هیچ وقت در کنار ترکها نبودی
قشقایی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر کریمی راننده بوده. بنده خدا نقش دیگه ای نداشته که شما تیتر کردین همراهی کردن دکتر تاجگردون توسط لیدر قشقایی. خودش و دکتر تاجگردون دوست هستن و دکتر تاجگردون بهش گفته کسی نیست منو برسونه و ماشین صادق خادمی هم اینجا نیست پس لطفا امروز زحمت جابجایی ما را بکش. چون هوا گرم بود و مثل هفته گذشته نمیتوانست با تاکسی جابجا بشه بنابراین دکتر کریمی زحمتش را کشید. به عکس آخری دقت بفرمایید. چند سال پیش هم سید مجید عزیز این نقش را داشت چون هم ماشینش شاسی بلند بود و هم فامیل نزدیک دکتر تاجگردون بود. چرا همه چیز را سیاسی میکنید؟ مگه یک دوست نمیتونه دوست دیگری را با ماشینش جایی برسونه؟
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
جانم!!! چه لبخند جانانه ای میزنه جناب مرادی طوف خیمه!!!! به به!!!! البته خوشحالی طوف خیمه بیشتر بابت آن موضوعی بود که تاج بهش گفته بود قبلا یه عکس از برگه اخذ رای بهم نشان دادی و گفتی که منم بهت رای دادم.
توازن
Iran, Islamic Republic of
حسام و سعید چقدر تلاش کردنند که با نماینده محبوب شهر عکس بگیرند
Iran, Islamic Republic of
چهره ای معروف که مدرکش اخد نموده
Iran, Islamic Republic of
معرفیت از چهره ... کریمی میبارد
علی
United States
تاجگردون با مدیرانی مدارسی ک پوارالحسینی گذاشته برا مدارس طیف بزرگ فرهنگیان و خانواده ها رو از دست داده ب امید خدا
دلوم خینه
Iran, Islamic Republic of
انشالله به امیدخدا
واقعا دارن حق کشی میکنن.شایسته سالاری کوش
سیددست افکن
Iran, Islamic Republic of
باولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم...جناب آقای دکترتاجگردون برادرشهید والامقام ورزمنده دوران دفاع مقدس وحامی نظام و ولایت حمایتت میکنیم وهمچون گذشته با رای حداکثری موکلینت درحوزه انتخابیه کرسی شمادرمجلس تثبیت وپایدارخواهدشد...مااهل کوفه نیستیم حاج غلام تنهابماند...کرد ولر و ترک وفارس وبختیاری وبویراحمدی وسردسیری و گرمسیری عرب و اجم همه یک رای به حاج غلام
م
Iran, Islamic Republic of
خوبه خوبه ....خان علی خورماساتان...اوشاقلاردا ...
مهندس ارشد
Iran, Islamic Republic of
عجب لیدر !
الهام
Iran, Islamic Republic of
زنده باد چهره های ماندگار. زنده باد دکتر تاجگردون. زنده باد پاکی و صداقت. درود به شرفت مرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1