کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت شهرداری و شورای اسلامی باشت صورت گرفت؛ 

تجلیل از خبرنگاران شهرستان باشت(+تصاویر )

21 مرداد 1397 ساعت 19:27

گاهاً مشاهده می‌شود که برخی از خبرنگاران تنها در اختیارشخص، جریان و یا برنامه خاصی هستند که به نظر می‌رسد این قشر از خبرنگاران رسالت اصلی خود را فراموش کرده‌اند. 


به مناسبت روز خبرنگار و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر باشت از خبرنگاران شهرستان باشت تجلیل شد. 
نادر گرامی رئیس شورای شهر باشت در این نشست که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از خبرنگاران در محل شهرداری این شهر برگزار شد با تبریک روز خبرنگار، کار خبرنگار را از جهاتی شبیه به کار شورای شهر توصیف کرد و گفت: همانگونه که شورا رابط میان مردم و مسئولین است و مشکلات مردم را به گوش مسئولین می‌رساند کار خبرنگار نیز به نوعی شبیه به کار شورا است و باید مشکلات مردم را بیان و مدیران دارای عملکرد ضعیف را نقد کنند.
وی ادامه داد: هر چند در برخی موارد عواقب ناخوشایندی برای این قشر دارد اما علی رغم اینکه مدعی هستیم باید نقد منصفانه صورت گیرد و این توقع را از خبرنگاران داریم که به دور از هر مسائل و عواقبی که این نقد و مطالبه گری از مسئولین برای آنها دارد بتوانند آنچیزی که حقیقت است را بیان کنند تا در راستای این شفاف سازی و بیان حقایق مشکلات مردم نیز مرتفع شود. 
گرامی ابراز داشت: گاهاً مشاهده می‌شود که برخی از خبرنگاران تنها در اختیارشخص، جریان و یا برنامه خاصی هستند که به نظر می‌رسد این قشر از خبرنگاران رسالت اصلی خود را فراموش کرده‌اند. 
وی با بیان اینکه توقع و انتظار ما دوری از این شیوه و کنار گذاشتن حمایت از برخی مدیران است، افزود: اصحاب رسانه باید به گونه‌ای اخبار را پوشش دهند که هم مشکلات مردم بازگو شود و هم به دلیل محتوای اخبار رسانه آنها مورد استقبال عمومی قرار گیرد. 
رئیس شورای اسلامی شهر باشت در ادامه به مشکلات معیشتی مردم اشاره‌ای داشت و گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر موضوع مشکلات معیشتی مردم است و متأسفانه تا کنون مشاهده نشده که خبرنگاران در این مورد با حضور در بین مردم مشکلات آنها را بیان کنند.
گرامی آسیب‌های اجتماعی را از دیگر معضلات شهرستان باشت عنوان کرد و افزود: طبق آمار شهرستان باشت به نسبت جمعیت بیشترین آمار خودکشی در کشور را به خود اختصاص داده که گاهاً در جلسات شورای فرهنگ عمومی و سایر جلسات این موضوع مطرح می‌شود لذا این موضوع نیازمند واکاوی توسط اصحاب رسانه و مطالبه گری از مسئولین است.
حبیب الله احمدی عضو شورای شهر باشت نیز در این آیین تجلیل با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد که این قشر بتوانند در انجام رسالت خود موفق بوده و بدون هیچ گونه گرایش سیاسی و غیره به انجام وظیفه خطیر خود بپردازند. 
لطف الله موسوی شهردارباشت نیز با تبریک روز خبرنگار و عذرخواهی بابت به تأخیر افتادن این مراسم به دلیل وجود برخی مشغله‌های کار، اظهار داشت: بنا داشتیم که از خبرنگاران شهرستان‌های باشت و گچساران تجلیل نماییم اما به دلیل اینکه ممکن بود عزیزی از قلم بیفتد و موجب رنجش و کدورت شود تصمیم بر این شد که تنها از خبرنگاران شهرستان باشت تجلیل شود. 
گفتنی است در پایان این مراسم از فتح الله پوران پور، ناصر بازپور و خانم سجادی خبرنگاران شهرستان باشت تقدیر شد. 
---------------------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور 


 


کد مطلب: 402182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402182/2/تجلیل-خبرنگاران-شهرستان-باشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1