کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر دوگنبدان:

شهردار دوگنبدان بزودی برکنار می‌شود

21 مرداد 1397 ساعت 17:10

شورای شهرآماده است که به وضعیت و مشکلات کشتارگاه گچساران کمک کند و در این خصوص هر کمکی از دست شورای شهر بر بیاد با تمام توان برای خدمات دهی بهتر( کشتارگاه استاندارد) به شهروندان گچسارانی انجام خواهیم داد.


فرماندار گچساران در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان و روسای ادارات  در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد، با ابراز تاسف از اجرایی نشدن برخی از مصوبات شورای سلامت اظهار کرد: شورای سلامت دیگر برگزار نشود.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه به ادارات این تذکر را داده این که قبل حضور در جلسه مصوبات نشست قبلی را مطالعه کنند، افزود:  روسای مربوطه در نشستی که برگزار می‌شود باید مصوبات و گزارش عملکرد را بر روی میز خود داشته باشد.
رحیمی با بیان اینکه در یک ماه چهار هزار راس دام در کشتارگاه گچساران کشتار می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه این کشتارگاه از نظر استاندار و رعایت نکات بهداشتی در سطح پایینی است.
وی افزود: در این مدت بیش از ۴ میلیارد تومان در جهت ساماندهی کشتارگاه و احداث اتاق پیش سرد اعتبار تخصیص داده شده است.
فرماندار گچساران ابراز کرد: اگر این روال ادامه داشته باشد برای تامین گوشت شهرستان از شهر یاسوج که دارای کشتارگاه صنعتی است گوشت مورد نظر را تهیه خواهیم کرد.
وی ابراز کرد: نبود سردخانه، دستگاه لیبل زن و نبود کوره لاشه سوز کشتارگاه گچساران را با معضل روبرو کرده است.
رحیمی با بیان اینکه در شهرداری دوگنبدان چند اولویت کاری باید در دستور کار قرار بگیرد، عنوان کرد: راه‌اندازی کشتارگاه با استاندارهای موجود در کشور باید در نظر گرفته شود.
 در ادامه رئیس شورای شهر دوگنبدان بیان کرد: شورای شهرآماده است که به وضعیت و مشکلات کشتارگاه گچساران کمک کند و در این خصوص هر کمکی از دست شورای شهر بر بیاد با تمام توان برای خدمات دهی بهتر( کشتارگاه استاندارد) به شهروندان گچسارانی انجام خواهیم داد.
سید ناصر حسینی در ادامه با خنده به فرماندار گچساران گفت: شورای شهر دوگنبدان تمامی درخواست مردمی و مکاتبات ا دارات و... را بصورت کامل انجام داده است که فقط یک کار انجام نشده باقی مانده است آنهم برداشتن شهردار دوگنبدان است که این مورد را هم بزودی انجام خواهیم داد.


کد مطلب: 402176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402176/2/شهردار-دوگنبدان-بزودی-برکنار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1