تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در نشست خبری عنوان کرد

دستگیری بیش از 1000 متهم در گچساران / افزایش 62 درصدی کشف مواد مخدر در گچساران

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران درآیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مسوولان با مردم هستند.
سرهنگ سید محمد موسوی با اشاره به نقش خبرنگاران تصریح کرد: امنیت مردم جزء وظایف نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در شهر به عهده خبرنگاران و نوع اطلاع رسانی آنها است.
وی در ادامه با اشاره به آمار امسال نیروی انتظامی گچساران بیان کرد: در زمینه وقوع  سرقت از ابتدای سالجاری تا کنون  193 مورد سرقت کشف که این آمار نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است.
موسوی عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد 204 فقره سرقت در شهرستان گچساران کشف شد.
وی در ادامه با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در شهرستان گچساران عنوان کرد: در سالجاری 275 کیلوو 827 گرم  انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در این زمینه افزایش 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است.
 موسوی گفت: در مدت مشابه سال گذشته 172 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با اشاره به دستگیری  قاچاقچیان انواع مواد مخدر گفت: نیروی انتظامی گچساران در زمینه انهدام باند توزیع کننده انواع مواد مخدر در این شهرستان  نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته است.
موسوی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 58 خرده فروش انواع  موادمخدر در شهرستان گچساران دستگیر شده که این آمار نسبت به مدت سال قبل 12 درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران اظهار کرد: با تعامل خوبی که سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی وجود داشته امسال تعداد 128 نفر معتاد دستگیر و برای ترک به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.
موسوی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 17 نفر قاچاقچی موادمخدر، 52 دستگاه حامل مواد مخد در این شهرستان توقیف که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 183 درصد افزایش داشته است.
موسوی در ادامه با اشاره به توقیف انواع موتورسیکلت و خودرو که در شهرستان مزاحمت و یا بدهی داشته‌اند، اشاره و ابراز کرد: در این مدت یک هزار و 264 دستگاه خودرو و موتورسکیلت توقیف که از این تعداد 90  دستگاه فاقد پلاک بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با اشاره به حوزه کشفیات قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در زمینه کشف و ضبط قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش وجود داشته است.
موسوی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون 16 میلیارد و 507 میلیون و 991 هزار ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد این در حالی است که در سال گذشته در مدت مشابه بیش از 20 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه 71 دستگاه خودرو در زمینه کشفیات قاچاق کالا توقیف شده است، اذعان کرد: در این زمینه 65 نفر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.
این مسوول در ادامه گزارش عملکرد نیروی انتظامی گچساران گفت: در زمینه کشف سلاح غیر مجاز نبست به سال گذشته 22 درصد افزایش کشف وجود داشته است.
موسوی به دستگیری متهمان در تمامی جرائم اشاره و ابراز کرد: تعداد یک هزار و 70 نفر در این مدت دستگیر شده‌اند.
وی  با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته  تعداد 887 نفر در زمینه تمامی جرائم دستگیر شدند، عنوان کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.
 موسوی در ادامه به تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد چهار هزار و 848 تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده که از این تعداد چهار هزار و 904 مورد عملیاتی شده  که این آمار نسبت به مدت سال قبل 71 درصد افزایش داشته است.
 فرمانده نیروی انتظامی گچساران ابراز کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد دو هزار و 35 تماس با این مرکز برقرار شده بود.
گفتنی است: در پایان این نشست از خبرنگاران فعال تجلیل به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید خدمت سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران
محمدی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به فرمانده و پرسنل خدوم نیروی انتظامی گچساران
United States
یاخدایعنی ۱درصداین شهرمتهمند.مادرتگزاس زندگی می کنیم.تازه متهمانی که دستگیرنشدندروحساب کنی،آماروحشتناک وترسناک میشه
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ هردو گروه چه برادران نیروی انتظامی و چه خبرنگاران ازنیروهای زحمتکش دراین دیار وسرزمین مان ایران هستند ٫ قدردان تک تک این عزیزان هستیم چون همگی با عشق به ملت و وطن کار می کنند
کارشناس ارشد حقوق ارتباطات
United States
سلام بر جناب سرهنگ موسوی و تمام پرسنل تحت امر خصوصا برادر فرزاد رشیدی که با قاطعیت و ارامش مشکلات را پی گیر و امنیت را بر قرار می کنند
امینی
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید سرهنگ موسوی عزیز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی عزیز ..سلام...برادر خوبم این آمار یعنی بدبختی ،یعنی فقر ،یعنی بیکاری،یعنی گرانی ،یعنی عدم امنیت یعنی گسترش مواد مخدر ،دزدی،نبود شغل ....و ای بیداد که این بدبختی حاصل تصمیم گیری و جلسات بدون بازده مسئولین شهر ماست....به افزایش دلخوشمان کردی!!‌! پس بسیار نگران کننده هست....این دستگیریها پاسخگو نیست....شغل ایجاد کنید ،سرمایه گذار با امنیت در تولید و فروش .حذف پارتی دراستخدامهای ۱۵۰ نفری جناب های عالی شهرستان ....و.و......پس دلمان را به این افزایش ها در دستگیری خوش نکن که خوش نمیشه..برید از همون سازمان های همکار بپرس آمار طلاق همین پنج ماهه رو نسبت پنج ماه اول سال نود و شش....و همینطور بیکاری و گرانی و اختلافات زناشویی .حجم نگران کننده اختلالات اعصاب و روان به دلیل فقر اقتصادی و.و .و....و..و. ما کجاییم و شما کجا سیر میفرمایید برادر ....بله این افزایش ها رو هم بفرما تا آگاه بشیم به معضلات اجتمایی شهرستان...
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید در کنار اعلام این افزایش آمار ، افزایش وضریب اشتغال رو به جهت پیشگیری از سرقت ،پیشگیری از فروش مواد ،پیشگیری از ظلاق، افزایش اعتماد شهروندان از مسئولین شهرشان در مدت مشابه نسبت به پارسال ، افزایش ضریبِ ...و...و می بینیم که اگه در کنار آمارتان این آمارها رو اعلام بفرمایید جای بسی سربه زیری مسئولین خواهد بود ....ما چکار کردیم ...هیچی ...فقط و صرفا فراهم نمودن ضریب افزایشات جرم نسبت به مدت مشابه .چرا ؟ چون نبود برنامه ریزی صحیح موجب کاهش سن در تمامی تخلفات.،و در نتیجه بروز آسیب های اجتمایی بیشتر و دستگیریهای بیشتر و....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1