تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۲۱۲۶
در دیدار معاون اداره‌کل منابع‌طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: اولویت با تامین آب شرب است/نهایت تلاش در جذب اعتبارات

۰
کبنا ؛معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی وآ بخیزداری کهگیلویه و بویر احمد به همراه رئیس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.
رئیس اداره منابع طبیعی کهگیلویه در این دیدار اظهار کرد: با توجه به بحران آب، مقام معظم رهبری در راستای ترمیم و رونق بخش اقتصادی در حوزه شهرستان کهگیلویه اعتباراتی از صندوق توسعه ملی به پروژه‌های آبخیزداری اختصاص داده  است.
آویزش عنوان کرد: روستاهایی که نیازمند به ترمیم رونق اقتصادی، باغات، قنات، چشمه و...است  را شناسایی و معرفی می‌کنیم تا با اولویت بندی پروژه‌ها اجرا شود.

در توزیع اعتبارات استانی به طرح‌های آبخیز داری توجه ویژه کنید
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان جذب اعتبارات، اگر در توزیع اعتبارات استانی، توجه ویژه‌ای به طرح‌های آبخیزداری در راستای ترمیم رونق کشاورزی شود، می‌توانیم سال آینده 2 برابر همین مبلغ را از اعتبارات ملی جذب کنیم.
جنگلی عنوان کرد: سهم استان از اعتبارات آبخیز داری 16 میلیارد است که سهم شهرستان کهگیلویه از این مبلغ نیز 2 میلیارد و 700 میلیون است.

اولویت با تامین آب شرب و کشاورزی است
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دوست داریم که چنین  طرح‌هایی صورت گیرد اظهار کرد: ولی الان قولی نمی‌توانم بدهم، چون با توجه به بحران آب، اولویت اول ما تامین آب شرب و سپس آب کشاورزی است که تامین آب کشاورزی را از دو سد «آبریز» و «ایدنیک» دنبال می‌کنیم.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: 400 میلیون هزینه آب رسانی سیار به باغات در معرض خشک  شدن شهرستان شد، چشمه‌های برخی روستاها خشک شده است.
وی در پایان بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که اعتبارات از استان خارج نشود و آن‌ها را جذب کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Romania
مدیر سایت کبنا جضرت عباسی خیلی زشته هر روز میخوای به یه بهانه ای خبری از نبکبخت بزنی. اخه کجای خبرهایی که در مورد فرماندار کهکیلویه زدی ارزش داره. واقعا جای تاسف داره . یعنی چه این اخباری که هیچ ارزشی نداره میاری تو سایت. میخوای فرماندار خوشش بیاد
امین
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر کبنا خیلی نون به نرخ روز خور شدی دیروز یه کامنت برا همین خبر گذاشتم نزدی‌ . اشکال نداره باز می ذارم که بخونی بدونی این دنیا ماندنی نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1