تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۱۳
کبنا گزارش می دهد

جلسه هم‌اندیشی «فرماندار گچساران» با مشاورین/ از غیبت معنادار مشاور جنجالی فرماندار تا خوش و بش و ورود همزمان تاجگردون با پورالحسینی(+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست فرماندار با مشاورین در حوزه های مختلف سیاسی ،بانوان،اجتماعی،دینی ،جوانان ،کارگری،علمی ،فناوری ،رسانه و ... با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
فرماندار گچساران در این نشست ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبر از تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران تشکر کرد.
وی با اشاره به اهمیت بحث مشاوره و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد امور اظهار داشت :برای توسعه و پیشرفت استفاده از خرد و تجربیات جمعی موثر بوده و مسئولین برای خدمت بهتر به مردم حتما نیاز به مشاورینی در حوزه های مختلف خواهند داشت .
عبدالرحیم رحیمی  بر تعامل و همکاری مشاورین و ارائه طرح و ایده در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات منطقه تأکید کرد و بیان داشت: رفع مشکلات، و زمینه سازی و ایجاد  بستر مناسب  برای توسعه شهرستان نیازمندخرد جمعی می باشد و مشاورین میتوانند به عنوان بازوان و یاورانی متخصص با ارائه طرح برای برنامه ریزی بهتر مسئولین را کمک کنند .
وی ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه ها و ایده ها در حوزه مشاوران گفت : امروز جوانان فرهیخته و توانمندی در رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و... در سطح شهرستان داریم که دارای  توانایی های بالقوه ای هستند و باید از این ظرفیت ها در پیشبرد امور کشور و شهرستان  استفاده نمود.
رحیمی با بیان این مطلب که مشکلاتی در سطح جامعه از جمله بیکاری ،اقتصادی و ... وجود دارد که باید دست به دست هم برای رفع این مشکلات تلاش نماییم و انتظاری که از مشاورین در حوزه های مختلف می رود این است که تعامل و برقراری ارتباط  مستمر و برنامه ریزی مشکلات و مسائل موجود را گوشزد نموده و راهکار مناسب ارائه نمایند.
 در این دیدار مشاورین فرماندار به موضوعات همچون تبعیض و بی عدالتی در اشتغال شهرستان،سرمایه گذاری، آسیب های اجتماعی، بکارگیری و استفاده از نخبگان و تحصیلکردگان در مدیریت شهرستان و استان، مشکلات شهروندان  ساکن بافت فرسوده،مشکلات جامعه  بانوان شهرستان، مشکلات جامعه کارگری در شرکت بهره برداری نفت و گاز  و..... پرداختند.

گفتنی است: عدم حضور صادق خادمی مشاور جنجالی فرماندار گچساران دراین  نشست کاملا مشهود بود.
صادق خادمی بارها عملکرد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مدیران ورزش نفت را در فضای مجازی و رسانه ها به باد انتقاد گرفته و همچنین  چندی قبل امام جمعه شهرستان گچساران را مورد انتقاد قرار داد.
اما خوش و بش تاجگردون و پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران و ورود همزمان وی با پورالحسینی به سالن جلسه از دیکر نکات مشهود این نشست بود.
 البته این در حالی است که مدتی، حرف و حدیث های  مبنی بر تغییر پورالحسینی مدیر توانمند وخلاق و اکتیو اداره اموزش و پرورش گچساران زمزمه شد که که این موضوع با  اعتراض و واکنش شدید جامعه فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان گچسارانی در فضای مجازی و رسانه گردید، البته طبق شواهد و قراین به نظر می رسد تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت دست به چنین کاری ( تغییر پورالحسینی) نخواهد زد  تا خود را مورد آماج حملات و انتقاد های جامعه بزرگ فرهنگی شهرستان گچساران قرار بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلطان
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا آقای پورالحسینی کجاش خلاقه آماررتبه و قبولی های گچساران را لطفا با یاسوج مقایسه کنید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.مهمترین وبهترین معیارارزیابی عملکردایشون درزمینه ی کنکورمیتونه باشه که حتی ازچاروسااااااااهم ضعیف تره
اخگر
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیان گچساران واقعا توانگروپویا هستند وکسب موفقیتها ی فرهنگیان وتلاش اونا باعث ارتقای نام پورالحسینی شده وبس.کاش توهمه ی نوشته ها جانب حق رعایت بشه
Iran, Islamic Republic of
همه جا نظر مخالف ميزاري اخگر. آخي و دل پرحسدت
همشهري
Iran, Islamic Republic of
درود بر پورالحسيني عزيز مدير برتر
قلی
Iran, Islamic Republic of
قلندری ککا امسال نه سال د بی خفت د تموم ایابو پورالحسینی بینم ایخی چ من ای گپ دراری
فرهنگی اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تنها کار مثبتش انتصاب پورالحسینی بوده ،و بزرگ ترین کار پورالحسینی مرکز حرکات قامتی ،واقعا برخورد درست و راهنمایی و معاینه دقیق و تخصصی که دکترای تهران گفتن کجا تشخیص داده شد ،ومشکل فرزندم با تجویز بریس پزشکی داره حل میشه با کمترین هزینه ،تشکر از جناب پورالحسینی کار خوب و ماندگار
علی
United States
قلندری ی هم ی سال د بینم چ ایخی من ای گپ دراری
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1