کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

جلسه هم‌اندیشی «فرماندار گچساران» با مشاورین/ از غیبت معنادار مشاور جنجالی فرماندار تا خوش و بش و ورود همزمان تاجگردون با پورالحسینی(+تصاویر)

18 مرداد 1397 ساعت 9:18

نشست فرماندار با مشاورین در حوزه های مختلف سیاسی ،بانوان،اجتماعی،دینی ،جوانان ،کارگری،علمی ،فناوری ،رسانه و ... با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.


نشست فرماندار با مشاورین در حوزه های مختلف سیاسی ،بانوان،اجتماعی،دینی ،جوانان ،کارگری،علمی ،فناوری ،رسانه و ... با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
فرماندار گچساران در این نشست ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبر از تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران تشکر کرد.
وی با اشاره به اهمیت بحث مشاوره و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد امور اظهار داشت :برای توسعه و پیشرفت استفاده از خرد و تجربیات جمعی موثر بوده و مسئولین برای خدمت بهتر به مردم حتما نیاز به مشاورینی در حوزه های مختلف خواهند داشت .
عبدالرحیم رحیمی  بر تعامل و همکاری مشاورین و ارائه طرح و ایده در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات منطقه تأکید کرد و بیان داشت: رفع مشکلات، و زمینه سازی و ایجاد  بستر مناسب  برای توسعه شهرستان نیازمندخرد جمعی می باشد و مشاورین میتوانند به عنوان بازوان و یاورانی متخصص با ارائه طرح برای برنامه ریزی بهتر مسئولین را کمک کنند .
وی ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه ها و ایده ها در حوزه مشاوران گفت : امروز جوانان فرهیخته و توانمندی در رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و... در سطح شهرستان داریم که دارای  توانایی های بالقوه ای هستند و باید از این ظرفیت ها در پیشبرد امور کشور و شهرستان  استفاده نمود.
رحیمی با بیان این مطلب که مشکلاتی در سطح جامعه از جمله بیکاری ،اقتصادی و ... وجود دارد که باید دست به دست هم برای رفع این مشکلات تلاش نماییم و انتظاری که از مشاورین در حوزه های مختلف می رود این است که تعامل و برقراری ارتباط  مستمر و برنامه ریزی مشکلات و مسائل موجود را گوشزد نموده و راهکار مناسب ارائه نمایند.
 در این دیدار مشاورین فرماندار به موضوعات همچون تبعیض و بی عدالتی در اشتغال شهرستان،سرمایه گذاری، آسیب های اجتماعی، بکارگیری و استفاده از نخبگان و تحصیلکردگان در مدیریت شهرستان و استان، مشکلات شهروندان  ساکن بافت فرسوده،مشکلات جامعه  بانوان شهرستان، مشکلات جامعه کارگری در شرکت بهره برداری نفت و گاز  و..... پرداختند.

گفتنی است: عدم حضور صادق خادمی مشاور جنجالی فرماندار گچساران دراین  نشست کاملا مشهود بود.
صادق خادمی بارها عملکرد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مدیران ورزش نفت را در فضای مجازی و رسانه ها به باد انتقاد گرفته و همچنین  چندی قبل امام جمعه شهرستان گچساران را مورد انتقاد قرار داد.
اما خوش و بش تاجگردون و پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران و ورود همزمان وی با پورالحسینی به سالن جلسه از دیکر نکات مشهود این نشست بود.
 البته این در حالی است که مدتی، حرف و حدیث های  مبنی بر تغییر پورالحسینی مدیر توانمند وخلاق و اکتیو اداره اموزش و پرورش گچساران زمزمه شد که که این موضوع با  اعتراض و واکنش شدید جامعه فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان گچسارانی در فضای مجازی و رسانه گردید، البته طبق شواهد و قراین به نظر می رسد تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت دست به چنین کاری ( تغییر پورالحسینی) نخواهد زد  تا خود را مورد آماج حملات و انتقاد های جامعه بزرگ فرهنگی شهرستان گچساران قرار بدهد.


کد مطلب: 402113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402113/2/جلسه-هم-اندیشی-فرماندار-گچساران-مشاورین-غیبت-معنادار-مشاور-جنجالی-خوش-بش-ورود-همزمان-تاجگردون-پورالحسینی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1