کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدارفرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه با فرماندار مطرح شد

«سیاست زدگی »مانع پیشرفت کهگیلویه:از حرف تا عمل!/ضرورت تقویت «روحیه جهادی» مدیران کهگیلویه

17 مرداد 1397 ساعت 18:38

ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.


ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این دیدار اظهار کرد:شهرستان کهگیلویه جایگاه حساس و مهمی در استان دارد و فرمانداری آن خطیر و مهم است که استاندار نیز به خوبی به این موضوع پی برده اند و از حسن انتخاب ایشان برای فرمانداری کهگیلویه تشکر می کنیم.
حمزه محقق زاده با اشاره به صحبت های فرماندار کهگیلویه در اولین جلسه شورای اداری خود عنوان کرد:شما در جلسه شورای اداری تقویت روحیه جهادی مدیران در خدمت رسانی را لازمه برون رفت از مشکلات دانستید که این باعث خوشحالی ماست.
 محقق زاده در پایان عنوان کرد:سپاه پاسداران آمادگی همکاری در تمام زمینه ها با فرمانداری شهرستان را دارد.

سیاست زدگی مانع پیشرفت کهگیلویه
فرماندارکهگیلویه نیز در این دیدار اظهار کرد:شهرستان کهگیلویه جایگاه مهم و اثر گذاری از جنبه سیاسی،اجتماعی و اقتصادی دارد که نیاز است همه ادارت با همکاری یکدیگر از این موقعیت ها استفاده کنند.
جعفر نیکبخت عنوان کرد:بیشتر شهروندان،مدیران و حتی افراد سیاسی در شهرستان کهگیلویه بر این باور هستند که سیاست زدگی و قوم گرایی مانع پیشرفت شده است  که من نیز در جواب آن ها گفته ام ، همه صحبت های شما در حد یک تئوری است و وباید در عمل نشان دهید.
نیکبخت با اشاره به اولین جلسه شورای اداری خود گفت:بله در شورای اداری گفته بودم روحیه بسیجی و جهادی باید نهادینه شود چرا که بسیاری از کارها عقب مانده است،خیلی کارها نیاز به پیگیری دارد که مدیران انجام ندادند.
وی با بیان اینکه:بسیاری از کارها نیازمند اعتبار نیستند بلکه نیازمند پیگیری هستند تصریح کرد:سیاست کشور ما سیاست چانه زنی است و هر مدیری که بیشتر بتواند چانه زنی کند موفق است اگرچه وضعیت اقتصادی بحرانی است ولی انشا الله حل خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه افزود:سپاه از ثمرات نظام جمهوری اسلامی است و ایثارگری های سپاه پاسداران در زمان جنگ بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه سپاه پاسداران بعد از جنگ مسئولیت های متعددی پذیرفته ودر زمینه های اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و محرومیت زدایی می توان گفت سرآمد است.
نیکبخت در پایان گفت:انتظار می رود سپاه پاسداران در حوزه کهگیلویه همان روحیه همیشگی خود را حفظ کند و در مسائل امنیتی و اقتصادی و...یاریگر ما باشند،به دیدار شما خواهیم آمد و همکاری ما نیز بیشتر خواهد شد.
 


کد مطلب: 402101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402101/2/سیاست-زدگی-مانع-پیشرفت-کهگیلویه-حرف-عمل-ضرورت-تقویت-روحیه-جهادی-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1