تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۲۰۹۶
در نشست کارگروه زنان و اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

وقتی استاندار با سیلی صورت‌شان را سرخ می‌کند / جشنواره برنج در کبگیان برگزار می‌شود / احمدی: جلسات باید خروجی داشته باشد / بینی‌وبین‌الله این دست آدم‌ها را حمایت کنید

۱
۰
کبنا ؛صبح امروز نشست مشترک کارگروه زنان و خانواده و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار استان و با حضور خانم نظری‌پور کیائی مشاور وزیر کشور برگزار شد.
در این نشست جمع زیادی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار و معاون امور اقتصادی استاندار نیز جضور داشتند.
در این نشست سه دستور کار مبنی بر ساماندهی پارک بانوان، آموزش زنان سرپرست خانوار و مشاغل استارت‌ آپ‌ها بانوان مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص جشنواره برنج‌کاری کبگیان بحث شد.
در ابتدا آذر صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به توانمندی زنان استان پرداخت و بعد هم دستور کار جلسات را قرائت کرد.
صفایی‌نیا در ادامه از برگزاری جشنواره شالیزار و برنج‌کاری کبگیان خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به شرایط کبگیان همه مدیران و مسوولان در برگزاری این جشنواره گام‌ بردارند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در ابتدا با قدردانی از صفایی‌‍نیا مدیرکل بانوان استانداری، گفت: کبگیان در مسیر جاده ترانزیتی پاتاوه-دهدشت قرار دارد و همچنین بهترین رودخانه در کنار این بخش عبور می‌‍کنند و بهترین شرایط را برای کشاورزی دارد که امیدوارم در برگزاری جشنواره شالیزار (برنج کاری) موافقت‌های لازم صورت گیرد.
علی‌محمد احمدی استاندار در این نشست بیان کرد: باید خروجی جلسات و کارهای صورت گرفته مشخص باشد تا گام‌های بعدی را برداریم.
وی به جشنواره برنج‌کاری کبگیان اشاره کرد و گفت: باید در این جشنواره دست کسانی را که باعث اشتغال و کار نوی می‌شوند، بگیریم.
وی به ستاد تسهیل اخیر استان گریزی زد و افزود: جوانان با سبوس برنج محصول جدیدی را تولید می‌کرد که متأسفانه همه مدیران در اذیت کردن او از خجالتش درآمدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: لذا در جشنواره بینی‌وبین‌الله باید دست چنین کسانی را بگیریم که می‌خواهند اشتغالی ایجاد کنند. اگر بخواهیم فقط بگوییم که جشنواره خوب است، فایده‌ای ندارد و به جایی نمی‌رسد.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این جلسه خطاب به مشاور وزیر کشور گفت: حقیقتاً آقای استاندار با سیلی صورت خودشان را سرخ می‌کنند، واقعاً ما به لحاظ اعتباری مشکل داریم، لذا شما کمک کنید به زیر ساخت‌های شهر یاسوج.
اکبری افزود: یاسوج پایتخت طبیعت ایران نام‌گذاری شده است، اما این طبیعی است و به دست انسان احداث نشده است. بنابر این شهر یاسوج به لحاظ اعتبارات ویژه‌ای دیده شود تا ما شرمنده مردم نشویم. مردمی که همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام پای کار بودند.
وی به پارک بانوان یاسوج گریزی زد و گفت: پارک بانوان در شهر یاسوج راه اندازی شد، اما به لحاظ زیرساختی خیلی پایین است و در شأن جمیعت 50 درصد بانوانی این شهر نیستیم.
اکبری گفت: بیشترین تولید نفت را این استان دارد و همچنین این استان منبع نفت و گاز است، و شایسته نیست که هنوز آن را محروم بخوانیم.
وی کنایه‌ای به نظری‌پور مشاور وزیر کشور زد و گفت: حرف شما خانم‌ها بیشتر خواننده می‌شود، اگر می‌توانند کاری برای ما بکنید.
محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار در این جلسه به طرح آموزش مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانوار در حاشیه‌ شهرها اشاره کرد و گفت: این طرح تأثیر بسزایی در اشتغال و کاهش آسیب‌ها دارد و از شما می‌خواهیم که در در ادامه دادن این طرح اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
نفت به یاسوج چه مربوطه ...نفت خودش شهر و صاحب داره ..زیاد بهش دلنبدید ...و سعی کنید شعر خودتون را پالیوت گردشگری کنید و درآمد زایی نمایید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1