تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۰۲۰۸۷
کبنا گزارش می‌دهد

تنش در نشست بررسی مشکلات پروژه های «راه» گچساران/ از ناله و فریادهای پیمانکار گچسارانی تا نیش خنده‌های آقای مدیرکل

۹
۲
کبنا ؛نشست بررسی مشکلات فنی پروژه‌های راه و شهرسازی در گچساران، با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل راه وشهرسازی استان، دبیر شورای فنی استان، پیمانکاران و دیگر مسوولان مربوطه در سالن کنفرانس فرماندار گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این نشست محمدعلی علیمردانی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 300 پروژه پروژه عمرانی از جمله در قالب مطالعه، طراحی، بهسازی، روکش آسفالت، ساختمانی و اجرای راه و بزرگراه درسطح استان در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه از سال گذشته  تا کنون در شهرستان گچساران  چندین پروژه راه و ساختمان با اعتباری به مبلغ 400 میلیارد تومان  در دست اجرا  است، افزود: این پروژه‌ها  در زمینه راه، مسکن، راه روستایی، مطالعات، ساختمان‌های فنی و بازآفرینی شهری دوگنبدان و مقام سازی و بازسازی  بافت فرسوده در دوگنبدان در دست اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: از سال گذشته  تا سه ماهه ابتدای سالجاری حدود 70 کیلومتر راه روستایی روکش آسفالت انجام گرفته است.
علیمردانی ابراز کرد: 13 پروژه راه و شهرسازی در گچساران  با اعتباری بیش از 150 میلیارد تومان در حال اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه از مجموع 13 پروژه تعداد 7 پروژه راه اصلی و 4 پروژه راه روستایی در گچساران در حال اجرا است، افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد پروژه‌ها 60 درصد است.
 وی عنوان کرد: احداث جاده باباکلان به گچساران، احداث جاده گناوه به گچساران، احداث جاده  دیلم- گچساران به سمت گناوه و راه‌های روستایی از جمله جاده آبریگون، جاده نیمدور و جاده انجیر سیاه و آب توت از جمله پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان است.
علیمردانی افزود:  طول کل مسیری که در این شهرستان بهسازی و احداث می‌شود 150 کیلومتر است.
این مسوول  در ادامه با بیان اینکه  فاز اول و دوم تعریض و بهسازی جاده باباکلان به سمت گچساران به اتمام رسیده است، گفت: هم اکنون  فاز 3 و 4 این جاده در دست اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جاده باباکلان به گچساران  به طول 54 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 62 میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت در دست احداث است.
 وی افزود: در حال حاضر 5 کیلومتر از مسیر جاده باباکلان به  گچساران به اتمام رسیده و 16 کیلومتر دیگر از این مسیر در دست اجرا است.
علیمردانی در ادامه به جاده دیلم- گچساران به سمت گناوه اشاره و بیان کرد: طول احداث و بهسازی این مسیر به طول 54 کیلومتراست.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر 28 کیلومتر  این مسیر  در دست اجرا است، گفت: مبلغ قرار داد این پروژه 60 میلیارد تومان است.
علیمردانی در ادامه به دیگر مسیرهای روستایی اشاره و عنوان کرد: روکش آسفالت جاده رودبال به پایان رسیده است و هم اکنون جاده نیمدور  به طول 8 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 940 میلیون تومان  در دست اجرا است  که از تا کنون 5 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده است و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: جاده انجیرسیاه به آب توت در گچساران که طول این مسیر 8 کیلومتر اسست تنها 900 متراز این مسیرباقی مانده  که هم اکنون در حال تکمیل است.
گفتنی است: پایگاه خبری کبنا نیوز ضمن انتشار خبر نشست معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی  با  پیمانکاران پروژه های راه و شهرسازی گچساران ،نتوانست به راحتی از کنار حاشیه های این نشست عبور نماید.

اما در این جلسه تنش بین حاج نصرالله خادمی پیمانکاربا سابقه و نام آشنای گچسارانی با  محمد علی علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی بالا گرفت.
نصرالله خادمی پیمانکار قطعه دوم محور گچساران – بابا کلان در این نشست عنوان کرد: درد ها و مشکلات همه پیمانکاران راه و شهرسازی  یکی است و من به نمایندگی از همه  این مشکلات را بازگو می کنم.
خادمی گفت: در آغاز این پروژه به مدیران و مسئولان استان  و شهرستان اعلام کردم در صورت همکاری ، مساعدت و برطرف کردن موانع و مشکلات قول می دهم این پروژه زودتر از موعد به بهره برداری برسد .
خادمی افزود: در حالی که این پروژه  95 درصد خاکبرداری شده است اما بعلت مشکلات پیش آمده ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
این پیمانکار با سابقه گچسارانی تصریح کرد: طرح طبقه بندی، تغییر مسیر، اشکلات در نقشه اجرایی و... از مشکلات عمده این پروژه است.
خادمی با گلایه شدید از مدیر کل راه و شهرسازی بیان کرد: خودخواهی علیمردانی باعث نابود شدن پیمانکاران این پروژه شده است.
خادمی در پایان عنوان کرد: بنده  در استان فارس 3 پروژه با اعتباری به مبلغ 60 میلیارد تومان در حال اجراء و یکی از پیمانکاران باسابقه و خوش نام در زمینه ابنیه و راه هستم اما متاسفانه  در شهر خودم  باید بعلت ناکارآمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد  پروژه من(محور گچساران- باباکبلان) تعطیل شود.
در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی در جواب حاج نصرالله خادمی گفت: ظاهراً من استخدام آقای خادمی هستم نه دولت!
 محمد علی علیمردانی افزود: مناقصه این پروژه در زمان مدیریت من نبوده است اما با توجه به شرایط پیش آمده این پروژه مجددا به مناقصه رفت.
علیمردانی  با کنایه عنوان کرد: من 27 سال سابقه کار دارم که 24 سال آنرا کار اجرایی کردم ولی گویا توی این استان فقط دو پروژه برداران خادمی مشکل دارد.
گفتنی است: در این نشست بارها  فریادهای بلند حاج نصرالله  خادمی پیمانکار نام آشنای گچسارانی و از آن سو، نیش خنده های مدیرکل راه و شهرسازی باعث تنش در جلسه شد که با مدیریت و  پادرمیانی عزیزفیلی معاون عمرانی استاندار و عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران جو جلسه آرام گرفت.
  • تصاویر نشست بررسی مشکلات پروژه های راه و شهرسازی گچساران

    تصاویر نشست بررسی مشکلات پروژه های راه و شهرسازی گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با سلام ...متعجب هستم از رسانه های استان کهگیلویه و بویر احمد حتی دوست دارند اصلا از عکس آقای دکتر علیمردانی واحمه دارند ولی از پیمانکارو معاون عمرانی و فرماندار که چون لر زبان هستند از نزدیک عکس می گذارند ...متاسفم برای این تبعیض نژادی ...کی باید این افکار و تنگ نظری ها را کنار بگذارید....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
نمیشه به هر دلیلی هر پیمانکاری که در زمان انتخابات .قایی تاجگردون کرده بخواد رو مسولین استانی داد بزنه وکسی نتونه حرفش بزنه اگه .م پروژه ای داده بس اروم صحبت کن
Iran, Islamic Republic of
نصرالله خادمی حد و مرز خودش را باید رعایت کند جناب علیمردانی هم پاسخ منطقی و کوبنده دادلطفا فریاد های غیرمنطقی ات را جای دیگه بزن
لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پارسایی عزیز
Iran, Islamic Republic of
حتما با دادوبیداد مشکلات استان ما حل می شود اینگاری اینجوری بهتر نتیجه می گیرند
سهیل افشاری
Iran, Islamic Republic of
حاج نصراله خادمی انسانی عاقل است...خوب میدونه چکار میکنه...منم تورک زبانم اما الکی عرق تورکی وایلیاتی برنداریم...بیشتر نیروهای حاج نصراله تورک هستن و بخاطر نا لایقی آقای علیمردانی پروژه های راه دارن نابودن میشن...جالب که همه بدونیم راه ها را آقای دکتر تاجگردون تعیین اعتبار کرده و زحمتش کشیده نه علیمردانی که از شهرضا آوردنش...‌
يك قشقايي
Romania
انسان بايد خدايي قضاوت كنه بنده يك لر زبانم اما مدير كل راه شهرسازي وشهرسازي واقعا حرق قانع و منطقي بع نصراالله خادمي زده و طبق برخورد و نحوه پاسخ دادنش به نصرالله خادمي مشخصه كه واقعا ادم باتجربه اي هست
رضايي
Romania
طرز پاسخ منتقي و كوبنده مدير كل راه شهرسازي عليمرداني به نصراالله خادمي مشخصه مير كل ادم با تجربه و بادشخصيتيه
دیارم دشت مور
Iran, Islamic Republic of
جاده ابتوت انجیرسیاه ۶کیلومتراست ودردوره اقای حسینی پروڗه شروع شدوکارهای خاکبرداری وپل انجام شدودراین ۶سال تقریبا سالی یک کیلومترکارشده است که هنوزهم تمام نشده بازهم جای تقدیروتشکردارد ازمسولین محترم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1