تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۲۰۷۷
با حضور فرماندار کهگیلویه مطرح شد

تشریح ویژه‌ برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه

۰
کبنا ؛صبح امروز جلسه هم اندیشی پیرامون ویژه برنامه 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز  به میهن باحضور فرماندار کهگیلویه، و برخی مسولان شهرستان در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد: هر انقلابی هدف و آرمانی را در سر می‌پروراند که این  آرمان‌ها معمولاً از نگرش و جهان بینی مردم یک جامعه نشات می‌گیرد.
کمال الدین دولتخواه آرمان‌های انقلاب  ایران را آرمان‌های اخلاقی و تربیتی اسلام دانست و بیان کرد: نماد انقلاب اسلامی گفتمان دفاع مقدس است که  جنگ 8 ساله توانست این گفتمان را، در جامعه نهادینه کند.
دولت خواه عنوان کرد: رزمندگان در دفاع مقدس درس ایثار و از خود گذشتگی، شهادت طلبی، میهن پرستی، استقامت و پایداری و... را به جامعه نشان دادند و اکنون بازنمایی درس‌های دفاع مقدس مهمترین نیاز بشر در برابر بحران‌های عصر کنونی است.
وی ادامه داد: آزادگان مربیان زنده صبر و آرامش و الگوهای زنده در ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌باشند، آزادگان کسانی هستند که در زندان‌های مخوف  آن دوران با بهره گیری از تعالیم اسلامی درس استقامت را به بشریت ارزانی داشتند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه یکی از عمده‌ترین چالش‌های عصر کنونی ازخود بیگانگی، کمبود صبر و تحمل، عدم امید به زندگی دانست و گفت: نسل جدید می‌توانند با الگو گرفتن از صبر و شکیبایی آزادگان در تمام حوزه‌ها به موفقیت چشمگیر دست یابند.
دولت خواه سرکشی از خانواده‌های آزادگان و جانبازان، خاطره گویی توسط آزادگان کهگیلویه در پارک میراث فرهنگی، تجلیل از فرزندان ممتاز آزادگان کهگیلویه، بهره بردن از هنرهای تجسمی در محیط بنیاد شهید، اجرای تئاتر، برگزاری ویژه برنامه «بوی جوی مولیان» با حضور مهمان‌های استانی و کشوری، غبار روبی و عطر افشانی از گلزار مطهر شهداو...را از مهمترین ویژه برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در گرامیداشت روز آزادگان سر افراز بیان کرد.

ادارت شهرستان نهایت همکاری را انجام دهند
جعفر نیکبخت فرماندر کهگیلویه نیز در این نشست هم اندیشی ضمن گرامیداشت روز آزادگان سرافراز از مدیران شهرستان خواست تا  نهایت همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه را در برگزاری هرچه بهتر این ویژه برنامه انجام دهند.
 
  • جلسه هم اندیشی سالروز ورود آزادگان به میهن

    جلسه هم اندیشی سالروز ورود آزادگان به میهن

نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1