کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی آبفای استان عنوان کرد

اقدام شایسته اداره کل نوسازی مدارس استان برای کاهش مصرف آب شرب

15 مرداد 1397 ساعت 18:52

با توجه به کمبود آب و بروز تنش آبی در شهرهای استان جا دارد که مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف آب به صورت جدی توسط شهروندان و دستگاه های اجرایی صورت گیرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد نگهدار معادیجو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به  کمبود آب و بروز تنش آبی در  شهرهای استان جا دارد که مصرف  بهینه آب  و اصلاح الگوی مصرف آب به صورت جدی توسط شهروندان و دستگاه های اجرایی  صورت گیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه افزود: یکی از موضوعاتی که باید به جد توسط دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد، جداسازی آب شرب از  آبیاری فضای سبز است و این مهم در  فصول گرم سال و در مواقع کم آبی بسیار مهم تر است.
وی افزود: در تابستان جاری چندین دستگاه از جمله استانداری، جهاد کشاورزی و شبکه دنا نسببت به جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدام کردند.
مدیر روابط عمومی با تقدیر از این اقدام دستگاه های مذکر و عنوان کرد: در  هفته جاری نیز  اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز آبیاری فضای سبز محوطه خود را  از طریق تانکر های سایر آبرسانی انجام داد.
وی با تقدیر از این اقدام اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان یادآور شد: در  شرایط کنونی و با وجود کمبود منابع آب شرب جا دارد که سایر دستگاه های اجرایی نیز  اقدامات لازم را برای کاهش مصرف آب شرب انجام دهند.


کد مطلب: 402049

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402049/2/اقدام-شایسته-اداره-کل-نوسازی-مدارس-استان-کاهش-مصرف-آب-شرب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1