تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۰۲۰۴۹
مدیر روابط عمومی آبفای استان عنوان کرد

اقدام شایسته اداره کل نوسازی مدارس استان برای کاهش مصرف آب شرب

۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد نگهدار معادیجو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به  کمبود آب و بروز تنش آبی در  شهرهای استان جا دارد که مصرف  بهینه آب  و اصلاح الگوی مصرف آب به صورت جدی توسط شهروندان و دستگاه های اجرایی  صورت گیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه افزود: یکی از موضوعاتی که باید به جد توسط دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد، جداسازی آب شرب از  آبیاری فضای سبز است و این مهم در  فصول گرم سال و در مواقع کم آبی بسیار مهم تر است.
وی افزود: در تابستان جاری چندین دستگاه از جمله استانداری، جهاد کشاورزی و شبکه دنا نسببت به جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدام کردند.
مدیر روابط عمومی با تقدیر از این اقدام دستگاه های مذکر و عنوان کرد: در  هفته جاری نیز  اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز آبیاری فضای سبز محوطه خود را  از طریق تانکر های سایر آبرسانی انجام داد.
وی با تقدیر از این اقدام اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان یادآور شد: در  شرایط کنونی و با وجود کمبود منابع آب شرب جا دارد که سایر دستگاه های اجرایی نیز  اقدامات لازم را برای کاهش مصرف آب شرب انجام دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1