تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۹۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

قلب‌هایی به وسعت اقیانوس تا فضای بسیار مردانه کهگیلویه و بویراحمد و عشق عجیب یک زن به دختران زیلایی

۰
کبنا ؛پرونده بستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج مرکز این استان بسته شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این جشنواره که با حضور مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، صحنه‌های جالبی خلق شد. محمدنبی گوهرگانی خیر بزرگ کهگیلویه و بویراحمد و رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز نشان داد علاوه بر اینکه قلبی به وسعت اقیانوس دارد، مدیریت را خوب می‌داند و او همچنین راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را نه نفت گچساران دانست و نه طبیعت سرسبز یاسوج و نه دشت‌های حاصل خیز چرام و باشت، بلکه انسان‌های با دانش را راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌داند و به نوعی از کهگیلویه و بویراحمدی‌ها می‌خواهد که برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی پای کار بیایند.

بانویی که عشق را با دستانش تقدیم دختران زیلایی کرد/ فضای کهگیلویه و بویراحمد مردانه است
 زهرا گیتی‌نژاد مدیر وموسس خیریه «مهر گیتی» که جایزه جهانی گوهرشاد را از آن خود کرد در این جشنواره زنان کهگیلویه و بویراحمد را برای حضور و مشارکت در مسائل اجتماعی فرا خواند و اظهار کرد: تا امروز 300 مدرسه برای مناطق محروم ساخته شده است، وقتی که می‌بینم بچه‌ها از محیط نامناسب و غیراستاندارد وارد فضای استاندارد می‌شوند قطعاً لذت دارد.
روستانشیانی محروم در استان کهگیلویه و بویراحمد که برای خروج از روستا مجبور بودند از رودخانه‌ای با «جره» عبور و مرور کنند، و تا به حال این وسیله انگشت دست روستاییان را قطع می‌کرد و گاهی حتی جان یک روستایی را می‌گرفت، که پلی برای این روستا احداث شد که زیباترین و قشنگ‌ترین کاری است که وقتی احداث شد برای بنده لذت‌بخش بود.
عشق را با دست‌های مهربان به انسان‌ها تقدیم کنید که هر که کمک می‌کند مانند ماست.
خیرینی که مدرسه می‌سازند فقط یک مدرسه را نمی‌سازند در حقیقت انسان‌های را می‌سازند و تعلیم و تربیت می‌کنند و قطعاً افرادی که در مدارس خیرین ساز درس می‌خوانند قطعاً در آینده خیر می‌شوند.
حتی اگر یک سنگ هم بدون هدف وارد دریا شود این سنگ معرفت ماهی‌هایی می‌شود که تخم‌ریزی می‌کنند و از آن تعداد زیادی ماهی تولید می‌شود و ماهی‌ها می‌توانند غذای دیگر ماهی‌ها و انسان‌ها شوند.
چطور می‌توانیم مدرسه‌ای را بسازیم و در پایان نتیجه‌ای نداشته باشد، ساخت مدرسه کمترین کاری است که ما انجام می‌دهیم اثرات آن به نسل‌ها و نسل‌های بعد منتقل می‌شود.
استان شما مردانه است
استان شما بسیار و بسیار مردانه است و زن‌ها خیلی کم دیده می‌شوند، شما مردان باید زن‌ها را باور داشته باشید، استانتان پتانسیل خیلی خوبی دارد و زن‌ها می‌توانند خودشان را نشان دهند، من از مسئولین می‌خواهم که یک مقدار فضای استان را یک مقدار زنانه‌تر هم کنند، فضای خیلی مردانه است و ما خانم‌ها را باور داشته باشید.
پروانه در یک پیله می‌ماند و 20 روز تلاش‌های زیادی می‌کند که از آن پیله بیرون بیاید و تمام بالندگی این پروانه حول تلاش آن مدت که در پیله انجام می‌داده، دانشمندان زیست‌شناس تلاش کردند که این پروانه‌ها در مدت 10 روز از پیله بیرون بیاید، پروانه‌ها از پیله آمدند بیرون اما قدرت بالندگی نداشتند. درست این مطلب در استان‌های ما وجود داشته تا زمانی که ما خودمان برای استان، شهر و روستایی‌مان تلاش نکنیم هرچقدر هم از بیرون بیایند و به ما کمک کنند تأثیر نخواهد داشت، پروانه‌ها از پیله بیرون آمده‌اند اما قدرت پرواز نداشتند، اگر در استانمان فقط بنشینیم و از تهران، استان‌های دیگر و خارج از کشور به استان ما بیاید البته که می‌آیند و کمک هم می‌کنند وظیفه‌ی ما هست و وظیفه ذاتی است و باید انجام شود، اما آن منطقه قدرت بالندگی نخواهد داشت ما باید خودمان در روستاها تلاش کنیم و از بیرون هم کمک می‌کنند. مطمئن باشید که اگر خودمان تلاش کنیم دیگران هم کمک خواهد کرد.
امیدوارم که این تلاش شما بستر دانایی فرزندان ایران‌زمین باشد.


  بنابر این گزارش، در این همایش هنرنمایی مجموعه شیرینی الف نیز جالب توجه بود. کیک بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز توسط این مجموعه غذایی رونمایی شد.
در پایان خیرین آستین همت را بالا زدند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در این جشنواره اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، بنیاد برکت 5 ونیم میلیارد تومان، بنیاد علوی 1 میلیارد و 500 میلیون تومان، بنیاد علمی و آموزشی قلم چی 1 میلیارد و 700 میلیون تومان، مسکن مهر یاسوج 1 میلیارد و 200 میلیون، نوید حسینی 600 میلیون تومان، حاج محمد نبی گوهرگانی 850 میلیون تومان، بانک آینده 900 میلیون تومان، بنیاد خیریه مهر گیتی 100 میلیون تومان، بانک ملی ایران 150 میلیون، بانک تجارت 150 میلیون تومان، حاج امیری مدیر بانک ملی استان هرسال جذب یک مدرسه، ولی عظیمیان اهدای زمین در چین لوداب به مبلغ 70 میلیون تومان، اشرف اسدی 350 هزار تومان، مهندس تدیین 60 میلیون تومان، عطایی مدیرعامل شرکت زلال ایران 100 میلیون تومان، خانم خاک بازنژاد 60 میلیون تومان، وحید لطف زاده مدیرعامل شرکت سازه و فولاد 100 میلیون تومان، بهروز یزدان پناه 100 میلیون تومان، هوشنگ خوش نیت 40 میلیون تومان، رسول پاداش 300 میلیون تومان، علیرضا دمساز 500 هزار تومان، ژیانی مدیرعامل شرکت سازه‌های آبی 100 میلیون تومان، حمید طاهری 100 میلیون تومان، علی دستجردی مدیرعامل شرکت آبسان 50 میلیون تومان،  سید نظام الدین رضایی 3 میلیون تومان، اسحاق یزدان پناه 1 میلیون تومان، عزیز فیلی مدیرکل عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد 1 میلیون تومان، علی  پورک پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه 5 میلیون تومان، محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد 3 میلیون تومان، علی حسن آروش 1 میلیون تومان، احمد مهدی میرناطقی 100 میلیون تومان، محمدعلی نیکبخت 100 هزار تومان، ایروان و علی فروغی 2 هزار متر مکعب زمین در قلعه رئیسی، جعفر گوهرگانی مدیرکل اقتصادی استاندرای کهگیلویه و بویراحمد 500 هزار تومان، علی حسن زاده مدیر آموزش و پررورش یاسوج 1 میلیون تومان، عصمت اسلامی 200 هزار تومان، عیسی کریمی 200 هزار تومان، علی حسن زاده 400 هزار تومان، حاج آقایی 500 متر مربع زمین در یاسوج، داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد 200 هزار تومان، فرشید یزدانی لوله کشی و برق کشی 2 میلیون تومان، حسن علی آرویی 2 میلیون تومان، امیر عباس فتح پاش 5 میلیون تومان، خانم مهدوی 100 هزار تومان، برزو آرش 1 مدرسه پیش ساخته، سهراب ینام 5 میلیون تومان، شورای شهر پاتاوه زمینی با قیمت 40 میلیون تومان، نیک اقبالی صنعت و معدن 2 میلیون تومان، حاج حسن زاده هزار متر قطعه زمین در گچساران و مبلغ 500 هزار تومان کمک کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما

آناهیتا.حسن پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما بانوی خیر .خداوند خیر و خوشبختی و تندرستی را در زندگی شما و عزیزانتان جریان اندازد .انشاالله
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
والا ما تو جشنواره بودیم ولی خبری از کیک شیرینی الف نبود... حتما امروز شیرینی الف اومده کیک داده به مدیر کل نوسازی
بهنام
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرین را حفظ کند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1