کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید معاون عمرانی استاندار از پروژه بزرگ بازار سنتی و گردشگری یاسوج (+تصاویر)

12 مرداد 1397 ساعت 19:57

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از دست اندرکاران پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج، اظهار کرد: این پروژه برای ساماندهی جمعه بازار فعلی یاسوج در حال احداث است که حمایت‌های لازم از آن صورت می‌گیرد.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و جمعی از مسوولان از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کردند.
به گزارش کبنا، روز پنجشنبه (11 مردادماه) عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و برخی از مسوولان از پروژه بازار بزرگ سنتی، محلی و گردشگری مرکز استان بازدید کردند.
در این برنامه فیلی از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید کرد. سید محمد دلباز سرمایه‌گذار این پروژه بزرگ با قدردانی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، اظهار کرد: این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که تا ماه‌های آینده برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم به بهره‌برداری برسد.
دلباز ادامه داد: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج یکی از فعالترین پروژه‌های مرکز استان است.
وی گفت: برای احداث این پروژه از بهترین سازه های دنیا استفاده کردیم و از محکمترین بناهای ساخته شده در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سرمایه‌گذار این پروژه گفت: 6500 مترمربع پارکینگ در این پروژه احداث می‌شود که به لحاظ موقعیت پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با مشکل ترافیکی مواجه نیست.
دلباز تصریح کرد: 700 باب مغازه در این پروژه احداث می‌شود، ضمن اینکه مکان‌های تفریحی، آموزشی و گردشگری در این پروژه تدارک دیده می‌شود.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از دست اندرکاران پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج، اظهار کرد: این پروژه برای ساماندهی جمعه بازار فعلی یاسوج در حال احداث است که حمایت‌های لازم از آن صورت می‌گیرد.
فیلی در ادامه به بازدید از سایر پروژه‌های شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: در راستای مصوبات کمیسیون ماده پنج و با حضور اعضای این کمیسیون بازدیدهای از بعضی از پروژه‌های مرکز استان انجام شد.
وی عنوان کرد: در این بازدیدها مقررشد براساس مدارک، مستندات و نقشه‌های تفصیلی شهر یاسوج اقدام شود.
فیلی با اشاره به بازدید از تقاطع «مهریان – کاکان»، بیان کرد: باتوجه به گردشگرپذیر بودن این محور و در راستای چهارخطه کردن این محور در آینده بعضی از سرمایه گذاران این بخش بلاتکلیف هستند.
وی افزود: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی مجری طرح چهارخطه این محور، راهداری به عنوان دستگاه بهره‌بردار و اداره کل گردشگری که مسئول صدور پروانه‌ها و موافقت‌های اصولی سرمایه گذاران این بخش است براساس آخرین وضعیت در نشست مشترکی به صورت قطعی تکلیف این محور را مشخص کنند.
فیلی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بازدید از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)، بیان کرد: در راستای ساماندهی حریم امامزاده عبدالله (ع) ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۹۷ از سوی استانداری کمک می‌شود و از طرف هیئت امناء مسجد، شهرداری و اوقاف نیز کمک‌هایی انجام خواهد شد.
وی افزود: از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد نیز برای نماسازی این امامزاده واجب التعظیم ۵۰ میلیون تومان اعتبار به اوقاف شهرستان تخصیص می‌یابد تا با همکاری شهرداری نسبت به آغاز این عملیات از سمت خیابان جاده آبشار اقدام شود.


کد مطلب: 401976

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401976/2/بازدید-معاون-عمرانی-استاندار-پروژه-بزرگ-بازار-سنتی-گردشگری-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1