کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

راه اندازی بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید رجایی گچساران/ استعفای غیرمنتظره دکتر حیدرپور و سکوت معنادار دکتر ایلامی/آیا تاجگردون به حرف و حدیث ها پایان خواهد داد؟(+تصاویر)

9 مرداد 1397 ساعت 10:52

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در این آیین، با بیان اینکه برای بازسازی و راه اندازی این بخش بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح  تخت های این بخش به11 تخت رسید.



به گزارش کبنانیوز: رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در این آیین، با بیان اینکه برای بازسازی و راه اندازی این بخش بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح  تخت های این بخش به11 تخت رسید.
محسن حیدرپورافزود:  اتاق ایزوله، شوک الکترونیکی‌ای سی تی (ECT) مجزا و اتاق پزشک و مشاور به بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید رجایی اضافه شده است.
وی عنوان کرد: بخش اعصاب و روان این بیمارستان 9 تخت بوده که با راه اندازی این طرح بهداشتی مشکلات آن برطرف خواهد شد.
حیدر پور تصریح کرد: ماهانه 10 هزار بیمار در بیمارستان شهید رجایی و اورژانس این مرکز درمانی معاینه می‌شوند.
وی اظهار داشت: هم اکنون 30 پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.
حیدرپور گفت: این تعداد متخصص در زمینه‌های ارتوپد، حراج عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراح گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و طب اورژانس فعالیت دارند.
گفته می شود:  دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران  چند روزی است که استعفا داده است.
 هرچند علت استعفای وی مشخص نیست اما بنا بر گزارش های رسیده در چندین ماه گذشته چنان عرصه را بر دکتر محسن حیدرپور جراح جوان و مدیر توانمند پر انرژی تنگ کرده اند که در حالیکه  وی انگیزه فراوانی به خدمت داشت  عطاء ریاست بیمارستان شهید رجایی گچساران  را به لقایش بخشیده و مجبور به استعفای شده است.
البته حرف و حدیث ها و شایعاتی مبنی بر اینکه تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بجای تغییر مدیران ضعیف و کم کار شهرستان بدنبال تغییر مدیران که طوایف آنها درشهرستان کم جمعیت می باشد، است به گوش می رسد( هرچند که دکتر حیدر پور از یکی از طوایف نخبه پرور و پرجمعیت و پر آوازه ایل بویراحمد می باشد.)
البته در بین سکوت معنادار دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این موضوع جای تعجب و سوال برانگیز است، چگونه دکتر ایلامی نسبت به این اتفاق بی تفاوت و همچنین حاضر به پذیرفتن استعفای مدیر توانمند بیمارستان شهید رجایی شده است.
جان کلام اینکه باید منتظر ماند و دید که آیا تاجگردون نسبت به این اتفاق واکنش نشان می دهد و از دکترحیدرپور جراح جوان و چیره دست و مدیر دلسوز و با انگیزه ( از حامیان دولت تدبیر و امید و همچنین از حامیان دکتر تاجگردون در انتخابات گذشته مجلس ) دلجویی  و همچنین در این خصوص پادرمیانی خواهد کرد و در آخر به حرف و حدیث ها و شایعات مطرح شده پایان خواهد داد یا...؟
 


کد مطلب: 401898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401898/2/راه-اندازی-بخش-اعصاب-روان-بیمارستان-شهید-رجایی-گچساران-استعفای-غیرمنتظره-دکتر-حیدرپور-سکوت-معنادار-ایلامی-آیا-تاجگردون-حرف-حدیث-پایان-خواهد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1