کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

مسؤولان نظام با وضع قوانین محکم راه‌های فساد را ببندند

5 مرداد 1397 ساعت 14:12

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریکا که مسؤولان جمهوری اسلامی را به دزدی و غارت متهم می‌کند اشاره کرد و گفت: این یک اتهام است البته مسؤولان نظام باید راه‌های فساد را با قوانین محکم ببندند تا بهانه دست کسانی که خودشان غارتگران تاریخ هستند، ندهند.


حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج در خطبه اول با اشاره به شهادت دروغ از سوی انسان اظهار کرد: شهادت دروغ موجب بسیاری از مصیبت‌ها برای انسان می‌شود.
خطیب موقت جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان این که افرادی که دروغ می‌گویند هرگز هدایت نمی‌شوند تصریح کرد: افراد کذاب و دروغگو و کفران کننده نعمت‌های الهی در قرآن آمده که هرگز هدایت نمی‌شوند و همچنین در برخی آیات آمده که خداوند دروغگویان را لعنت می‌کند. 
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف هفته به سالروز تاسیس و برگزاری اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اقامه نظام در این سطح گسترده است که در طول تاریخ اسلام چنین گستردگی نماز جمعه سابقه ندارد.
وی در ادامه با بیان این که تنها در دوره چند نفر از ائمه موفق به برگزاری نماز جمعه بودند افزود: در دوره خلفای سفاک عباسی ائمه نتوانستند نماز جمعه را بر پای دارند اما امام راحل دستور راه‌اندازی آن را در سطح گسترده دادند که در سایر بلاد اسلامی هم نماز جمعه برپا می‌شود که امیدواریم روزی آن را پشت سر حضرت حجت اقامه کنیم.
خطیب جمعه یاسوج  به سالروز شهادت علامه شیخ فضل‌الله نوری اشاره کرد و گفت: جان خود را در راه مبارزه با استکبار داد و همراه با میرزای شیرازی خدمات زیادی به اسلام کرد و گزینه‌ای بود که باید زعامت مسلمین را بعد از میرزای شیرازی به دست می‌گفت اما در روز ۱۳ رجب و در میان شیعیان به دست یک ارمنی به شهادت رسید اما درس بزرگی است که در شهر تهران که مقلدین زیادی داشته و تعجب این است که به دلیل جوسازی و شایعه علیه یک عالم دینی توسط مستبدین به شهادت می‌رسد.
وی به رویدادهای اخیر در جهان اشاره و به سخنان وزیر خارجه آمریکا در جمع برخی از ایرانی‌ها اشاره کرد که جمهوری اسلامی را متهم می‌کند.
حسینی‌صدر افزود: وی مسؤولان جمهوری اسلامی را به دزدی و غارت متهم می‌کند و می‌گوید ۴۰ سال است که نظام را به غارتگری معرفی می‌کند که یک اتهام است که البته مسوولان نظام باید راه‌های فساد را با قوانین محکم ببندند تا بهانه دست کسانی که خودشان غارتگران تاریخ هستند ندهند.
وی به غارت جهان توسط مسؤولان آمریکایی اشاره کرد و گفت: آن‌ها دنیا را برای فروش تسلیحات خود غارت می‌کنند چرا که بیشتر مسؤولان آمریکایی مدیران شرکت‌های تسلیحاتی هستند.
وی با بیان این که آمریکایی‌ها تروریست‌های جنایتکار را پرورش می‌دهند خاطرنشان کرد: همان‌ها از یک جانی تروریست که با اتوبوس مردم را زیر می‌گیرد دفاع می‌کنند و آنگاه می‌گویند ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم.
امام جمعه موقت شهر یاسوج به قانونی که در رژیم صهیونیستی تصویب شده اشاره کرد و گفت: قانونی تصویب کرده‌اند که سراسر فلسطین اشغالی باید نامش اسرائیل و شهروندان آن فقط یهودیان باشند و تنها سرنوشت این کشور را یهودیان رقم بزنند و کشور اسرائیل وطن و میهن همه یهودیان در سراسر جهان است و نکته مهم‌تر در این قانون که بیش از نیمی از نمایندگان مجلس آن‌ها با آن مخالفت کردند این است که زبان رسمی کشور اسرائیل باید عبری باشد و زبان عربی از کشور فلسطین رخت بربندد.
حسینی‌صدر به موضوع مصرف برق هم اشاره کرد و گفت: مصرف برق در استان و کشور نگران کننده است و روز به روز افزایش پیدا می‌کند.
امام جمعه شهر یاسوج با قدردانی از اداره آب که با متخلفین برخورد می‌کند اظهار کرد: در شهر یاسوج در برخی مناطق آب مردم قطع است در حالی که برخی دیگر از آب برای مصارف باغبانی و کشاورزی استفاده می‌کنند.
حسینی‌صدر به خسارت‌هایی که از قطعی برق به کارخانه‌ها وارد می‌شود اشاره کرد و گفت: در دین ما مصرفین سرزنش شده‌اند اما متاسفانه مصرف آب و برق در کشور ما چند برابر کشورهایی است که مبانی دینی ندارند.


کد مطلب: 401800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401800/2/مسؤولان-نظام-وضع-قوانین-محکم-راه-های-فساد-ببندند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1