تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۱۷۸۳
با همراهی برخی از مسوولان صورت گرفت

بازدید «فرماندار کهگیلویه» از پروژه گازرسانی چاروسا و دیشموک/ نیکبخت گره معارضات را گشود

۱
۱
کبنا ؛یکی از عمده مشکلات مناطق چاروسا و دیشموک مشکل گازرسانی بود که در طول مسیر آن معارضاتی به وجود آمد و یکی از این معارضات حوزه دهستان دشت آزادی بود که تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا برطرف شود ولی پافشاری مردم سبب شد تا روند آن به کندی پیش رود.
 با حضور فرماندار جدید کهگیلویه، بخشدار چاروسا، رئیس حوزه قضایی چاروسا، فرمانده انتظامی کهگیلویه، مسئول پروژه گازرسانی، مدیران ادارات ریش سفیدان مشکلات معارضات مورد بررسی قرار گرفت.
مردم روستای دشت آزادی خواهان این بودند که خط انتقالی لوله گاز از بالای روستا و پایین کوه انجام شود که شرکت گاز مقرون به صرفه نبودن و سخت گذر بودن مسیر را اعلام کرده بودند که با توجه به اینکه لوله نزدیک حریم خانه‌ها و در وسط روستاست تضمین شرکت گاز را خواستار بودند.
در نهایت با حضور معارضین و مسوولان قرار شد خط انتقال لوله گاز رسانی دشت آزادی به قلعه رئیسی از کنار خیابان اصلی سمت راست عبور کند و شرکت گاز هرگونه مشکل و خسارت احتمالی در روستا از ناحیه خط لوله انتقال گاز را درحریم جاده روستا را را عهده دار باشد و زمینهای کشاورزی که قبلاً دچار مشکل شده از طریق پیمانکار شرکت گاز خسارت پرداخت شود و زمین‌هایی که قبلاً توسط شرکت گاز برای انتقال خط لوله پیاده شده به حال اولیه برگردانده شود. 
نیکبخت فرماندار کهگیلویه در این گفت‌وگوی چند ساعته با مردم با تقدیر و تشکر از حاضرین و معارضین هدف اصلی را جلب رضایت مندی افراد روستا و معارضین عنوان کرد که با مساعدت و لطف مردم ختم به خیر شد و از شرکت گاز خواست اقدام فوری جهت عملیاتی شدن خط لوله و لوله گذاری سطح روستا را فراهم کند. 
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: باید تاکید شود تا گازرسانی سبب نشود تا خانواده ای را دچار مشکل درآمدی و خراب شدن زمین کشاورزی کنیم و از مردم دشت آزادی به دلیل اینکه اولین قدم ما سبب شد تا معارضات آن برطرف شود تقدیر و تشکر می‌کنم.
سعید سعادت فر ریاست دادگاه عمومی چاروسا گفت: هدف اصلی دادگستری در مرحله اول عدم خسارات احتمالی به مردم روستاهای یاد شده که با کار کارشناسی توسط مهندسین دادگستری هیچگونه خطری را متوجه روستا نداسته  و قرار شد که رای نهایی امروز با حضور مردم و مسئولین شهرستانی و شرکت گاز عملی شود.
رئیس حوزه قضایی چاروسا بیان کرد: با مساعدت و همکاری مردم این خواسته ما و مردم پذیرفته شد و قرارشد شرکت گاز خط انتقال لوله گاز را از کنار خیابان اصلی در سمت راست جاده عملی کند و مردم روستاهای دشت آزادی و پاتاوه که نهایت همکاری را داشته تقدیر و تشکر کرد. 
یکی از معارضین هم با تشکر از مسئولین جهت رفع مشکل و خسارت احتمالی روستا بیان کرد: هدف ما از جلوگیری از خط انتقال ایجاد خسارت احتمالی به منازل و زمینهای مسکونی بود که به تعهد و کارشناسی مسوولان این مشکل رفع شد و مردم دیگر اعتراضی ندارند و از مسئولان تشکر می‌کنیم.
در ادامه سفر نیکبخت به منطقه چاروسا با حضور در شهر قلعه رئیسی پروژه‌های مهم شهر را مورد ارزیابی قرار داد که ابتدا با حضور در ساختمان شهرداری قلعه رئیسی خواستار توجه هر چه بیشتر به این ساختمان شد.
همچنین از پروژه مصلای شهر، ورزشگاه بازدید و با حضور در جمع مردم شهر نسبت به اعتراض مردم به جاده برفکوه قول داد که پیگیری و تلاش کنند تا در کمترین زمان بازگشایی شود.
 
  • بازدید فرماندار کهگیلویه از پروژه گاز رسانی به چاروسا و دیشموک

    بازدید فرماندار کهگیلویه از پروژه گاز رسانی به چاروسا و دیشموک

نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت واقعا توانمند هست
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1