تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۱۶۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

مهار آتش جنگل‌های کوه‌های کبگیان با دستان خالی در روز سوم / همه پای کار بودند / ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد بدون تجهیزات است

۱
کبنا ؛جنگل‌های حفاظت شده بخش کبگیان بیش از سه روز در شعله‌های آتش می‌سوخت که با تلاش مسوولان و نیروهای مردمی این آتش کنترل شد.
بنا بر این گزارش، بیش از سه روز است که جنگل‌های بخش کبگیان زیر چکمه‌های بی‌رحم شعله‌های آتش به خاکستر تبدیل می‌شدند و هر گاه که مردم این منطقه با تلاش‌های مثال‌زدنی آن را کنترل می‌کردند باز آتش از جای دیگر زبانه می‌کشید و درختان را نابود می‌کرد.
امشب باز برای سومین بار جنگل‌های این بخش دچار آتش سوزی شد که در یک هماهنگی به عمل آمده از سوی مسوولان، مردم، پیر، جوان و مسوول و غیر مسوول برای حفاظت از اراضی ملی حماسه وحدت خلق کردند.
فرماندار بویراحمد، مدیرکل بحران استانداری، مدیرکل محیط زیست، مدیر منابع طبیعی بویراحمد، مأموران منابع طبیعی، هلال‌احمر، بسیج و سپاه منطقه کبگیان، اهالی منطقه چیتاب و همه پای کار آمدند و نهایتاً بعد از ساعت‌ها تلاش آتشی که به جان جنگل‌های این منطقه افتاده بود، مهار شد.
حضور دوشادوش امام جمعه چیتاب با مردم و مسوولان در مهار آتش جنگل‌های کوه‌های چیتاب از نکات جالب این رویداد بود، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه جوان چیتاب که به دلیل پیگیری مستمر مشکلات و امورات مردم از محبوبیت بالایی در بین مردم چیتاب برخوردار است در این اتفاق با پوشیدن لباس رزم به کوه‌های چیتاب زد و مردم، جوانان و مسوولان را در خاموش کردن این آتش همکاری و همیاری کرد.
نکته دیگر این رویداد همبستگی بی نظیر مردم و مسوولان بود، فرماندار بویراحمد همچون سایرین برای مهار آتش به کوه زد، او از پای ننشست تا دیو سرکش آتش خاموش شد. وحید محمدی تبار که به تازگی سکان ستاد بحران استانداری را بر عهده گرفت خود نیز با حضور در مناطق بحران همکار و همیار نیروهای مردمی و مأموران می‌شود و او نشان داده که حساسیت‌های حوزه ستاد بحران را به خوبی می‌شناسد.
اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام وحدانی فر پایان این حماسه بود.
بنا بر این گزارش، مهار آتش جنگل‌های کوه‌های کبگیان با دست خالی ساعت 10 امشب انجام گرفت که انتظار می‌رود مسوولان با گذاشتن اعتبارات کافی و لازم ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد را تجهیز کنند در هنگام بحران‌های طبیعی عکس‌العمل بیشتر و دقیق‌تری انجام دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خادم ملت
Iran, Islamic Republic of
ت.. کبنا،میدونم از کجا داره .میگیره،اون بخشدار خدوم که تو کل عکسها هست،کل تدارکات شام ،ناهار ،آب،پشتیبانی ،هماهنگی رو خودش به تنهائی انجام داده،اونوقت هیچ اسمی ازش نیست...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1