کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز انجام گرفت

ادای احترام فرماندار جدید «کهگیلویه» به مقام شهدا / نیکبخت: پیگیر طرح‌های شهرستان هستم

30 تير 1397 ساعت 15:34

فرماندار جدید کهگیلویه اظهار کرد:به همت نماینده فعلی طرح‌های خوبی در شهرستان شروع شده که از 10 تا 80 درصد پیشرفت کاری دارند و موظفم این طرح‌ها را پیگیری کنم تا با تکمیل آنها اشتغالزایی خوبی در شهرستان ایجاد شود.


صبح امروز، فرماندار جدید کهگیلویه با همراهی اعضای شورای تأمین و تعدادی از اعضای شورای اداری با حضور در گلزار شهدای دهدشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
فرماندار کهگیلویه در تشریح برنامه‌های خود برای توسعه شهرستان اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت در شهرستان  موظف به اجرای سیاست‌های کلی دولت هستم که یکی از سیاست‌های مد نظر دولت رونق کسب کار و تولید است.
نیکبخت اشتغالزایی را دومین اولویت دولت برشمرد و افزود: به همت نماینده فعلی طرح‌های خوبی در شهرستان کلید خورده که از 10 تا 80 درصد پیشرفت کاری دارند و موظفم این طرح‌ها را پیگیری کنم تا با تکمیل آنها اشتغالزایی خوبی در شهرستان ایجاد شود.
نیکبخت بیان کرد: با بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها برای تکمیل بر اساس زمانبندی انجام شده برنامه‌ریزی خواهم داشت.
جعفر نیکبخت در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شهدا قلب تاریخ‌اند و با اهدای خون خود نظام، اسلام و مملکت ما را بیمه کردند.
 


کد مطلب: 401656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401656/2/ادای-احترام-فرماندار-جدید-کهگیلویه-مقام-شهدا-نیکبخت-پیگیر-طرح-های-شهرستان-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1