تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۱۶۰۲
در جشن بزرگ دهه کرامت مطرح شد

دهبانی‌پور: فرزند فقر، محرومیت و دیار محروم هستم/ خدمات نظام را پاس بداریم / عدالت فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رضا دهبانی‌پور عصر روز چهارشنبه (28 تیرماه 97) در جشن بزرگ دهه کرامت که با حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیران استانی در لوداب برگزار شد، ضمن درود به روان پاک و مطهر شهیدان، اظهار کرد: رسالتی ما بر دوش داریم تا این جشنواره‌ها به‌صورت مطلوب در مناطق مختلف استان و همواره این جشنواره‌ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا سهم و سرانه فرهنگی هر منطقه را به مردم مردم آن منطقه بدهیم.
دهبانی‌پور افزود: در تلاش هستیم که در مناطق کم برخوردار، در حال‌توسعه، بخش‌ها و دهستان‌ها نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شود و از این سرانه فرهنگی آن‌ها را نیز برخوردار کنیم.
وی بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری در دهستان زیلایی برگزار شد، گفت: این جشن‌ها مصادف با دهه مبارک کرامت در این ایام برگزارشده، اما این جشن‌ها به دنبال همان برنامه‌هایی است که از قبل در مناطق مختلف همچون دیشموک، ممبی، قلعه‌رئیسی و امروز در لوداب برگزارشده و در مناطق دیگر هم این جشن‌ها برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف دیگر از برگزاری این جشنواره‌ها را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: واقعیت این است که ما با مشکلاتی در جامعه مواجه هستیم که باید همواره بستری را برای بانشاط و شاداب کردن محیط فراهم و یک بستری را ایجاد کنیم تا مردم ساعاتی دور یکدیگر جمع شوند و در یک برنامه شاد و متنوع بنشینند و دور همدیگر و به تعبیری یک برنامه دورهمی داشته باشند.
وی تصریح کرد: هدف دیگر برگزاری این برنامه‌ها این است که مدیران و مسئولان را دعوت می‌کنیم تا خدمات دولت جمهوری اسلامی را به سمع و نظر شما برسانند.
دهبانی‌پور گفت: فردا شب جشنواره‌هایی را تحت عنوان آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی در یاسوج اجرا خواهیم کرد و روز یکم مردادماه اختتامیه این جشنواره است.
وی افزود: ٨ کار بنام مبارک امام هشتم امام رضا (ع) از سراسر کشور و از استان‌هایی که آیین نمایشی در فرهنگ رضوی دارند به اجرا خواهد رفت و ما میزبان بیش از صد نفر خارج از استان هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه اذعان کنم که بنده همچون شما فرزند فقر، محرومیت و دیار محروم هستم، گفت: امروز ما در جامعه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم که گاهی اوقات می‌گویند باید خدمات نظام را با رژیم سابق مقایسه کنید یا اینکه اعمال بد حکومت‌های قبل را به رخ بکشید تا شاید برخی از مشکلات امروز نباشد.
دهبانی‌پور افزود: انسان بی‌انصافی نیستم و نمی‌خواهم هیچ نظامی را نقد غیرمنصافه کنم بلکه اگر عمل خوبی هم انجام‌شده بیان شود، اما هرچه بنده مطالعه کرده‌ام در استان ما آنچه در دوره‌های گذشته بوده به‌غیر از اسکان عشایری و به‌ جز تعلیمات عشایری که در زمان بهمن بیگی صورت گرفته است، خدماتی را ندیده‌ام.
وی تصریح کرد: به برکت این نظام کارهای بزرگی در این منطقه از حیث خدمت‌رسانی، جاده‌سازی، آب‌رسانی و برق‌رسانی خدمات‌رسانی شده در دوران نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است و باید این‌ها را پاس بداریم.
دهبانی‌پور بیان داشت: قطعاً مشکلاتی پیش روی ما هست و ما امروز سیگنال‌هایش را بیرون از مرزها می‌بینیم و می‌شنویم اما همچنان باید مقاوم باشیم و همچون این چهل‌ساله از این گردنه‌های سخت باهمت و دلاوری مردم غیور ایران عزیزمان عبور کنیم که مردم این مقاومت را خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: من با فرزندان رشید شما در جبهه آشنا هستم آن‌هایی که یک روز آرپی‌جی به دوش گرفتند و از این مرزوبوم دفاع کردند امروز خانواده‌ها، بستگان و شهروندان‌شان نیز مصمم هستند که از این گردنه‌ها که پیش روی داریم به‌سلامتی عبور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انجمن
Iran, Islamic Republic of
اگر دلسوز استان و فرهنگشي مسوليت را به افراد توانمند واگذار كن
Iran, Islamic Republic of
چه شلوغ!!! چه استقبالی از طرف جمعیت 14 هزار نفری لوداب شده!!!! خدا وکیلی جمعیت مدیران را کم کنید چند نفر می مونه؟؟/
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1