تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۸۰
در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت مطرح شد

کیانی: مدیران در این شرایط بیشتر «پای کار» باشند / اقدام سریع برای رفع کاستی‌ها

۱
۰
کبنا ؛قبل از ظهر امروز نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
جبار کیانی‌پور رئیس اتاق یاسوج گفت: اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های ایالات‌متحده آمریکا علیه ایران تصمیم‌های مهمی برای تقویت همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با کشور ما گرفته است.
کیانی‌پور با اشاره به اینکه بعضی شرکت‌ها و بانک‌هایی به دلیل نقض تحریم‌های ایران جریمه شدند، افزود: اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران از آن بانک‌ها محافظت می‌کند و از کشورهایی که در همکاری‌های اقتصادی‌شان با ایران از سوی آمریکا جریمه می‌شوند، غرامت پرداخت می‌کند.
وی تصریح کرد: بانک‌های انگلیس، آلمان و فرانسه تعهد کردند که «مبادلات ارزی» ایران را با بانک مرکزی ما فعال کنند.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط اقتصادی کشور آن‌قدر سخت نیست که خود را ببازیم، اتفاقات بسیار خوبی در حال اتفاق افتادن است.
کیانی‌پور ادامه داد: تقاضا دارم در همچنین شرایطی نیاز هست که مدیران ما بیشتر از این پای‌کار باشند، در واقع اگر قرار است جایی کاستی باشد واقعاً سریع اقدام کنند تا کسی در این حوزه آسیب نبیند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به مسوولان شرکت شهرک‌های صنعتی کشور پیشنهاد داد خوشه فضای مجازی هم به عنوان یکی از خوشه‌های کسب و کار در دستور کار قرار گیرد.
پس از این پیشنهاد بود که معاون شرکت شهرک های صنعتی با پذیرش این درخواست اعلام کردند که استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان «پایلوت» این خوشه معرفی و اقدام برای راه‌اندازی این خوشه از استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شود.
بنا بر این گزارش، این نشست با حضور معاون شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک  برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت خوشه‌های صنعتی در کشور و همچنین وضعیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
در این نشست از سوی مسؤولان شرکت شهرک‌های صنعتی در استان اعلام شد که تعداد ۱۳ خوشه احصا شده که برخی اجرا و برخی دیگر در دست بررسی قرار دارند و همچنین با توصیه معاون اقتصادی استاندار برخی از خوشه‌های مغفول مانده دیگر از جمله فرآورده‌های دامی و باغی پیشنهاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
اون جلسه ای .مجری ان باشه مشخصه نتیجه اش چی میشه
با با این .خودش یکی از ب.ن بانکی هست بعد هم راست راست جلو استاندار راه میره و تز میده
.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1