کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جلسه‌ی تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه بدون حضور رسانه‌ها / وقتی «مردم» نباید اطلاع داشته باشند / نیکبخت: تعامل سازنده‌ای بین نیروهای سیاسی برقرار می‌کنیم

27 تير 1397 ساعت 12:52

فرماندار جدید کهگیلویه گفت: سعی می‌کنیم که تعامل سازنده‌ای بین نیروهای سیاسی شهرستان کهگیلویه برقرار کنیم.


مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استاندار و بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، با تدبیر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد تا مردم از پشت پرده مسوولان با خبر نشوند. هر چند از «محمد کاظم نظری» که زمانی فریادهای او مبنی بر آزادی و گردش اطلاعات گوش فلک را کر کرده بود، این کار بعید بود، اما رسانه‌های شهرستان کهگیلویه را پشت درب سالن مراسم تودیع و معارفه نگه داشتند تا مردم همچنان برای مسوولان نامحرم باشند.
در این آئین «جعفر نیکبخت» که قبل از این مسوولیت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، جایگزین علی پوزش فرماندار سابق کهگیلویه شد.
کبنانیوز برای اطلاع خوانندگان گرامی تلاش کرد تا با مسوولان گفت‌وگوهایی انجام دهد که بی‌نتیجه ماند، اما در نهایت «جعفر نیکبخت» در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه راهکار حضرتعالی برای وحدت بین جریان‌های سیاسی چیست؟، اظهار کرد: سعی می‌کنیم تعامل سازنده‌ای بین نیروهای سیاسی در سطح شهرستان رقم بزنیم.
سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه نیز از تعامل خود با رسانه‌ها خبر داد و گفت: بدون شک با رسانه‌ها برای پیشبرد امورات مردم ارتباط برقرار خواهیم کرد.
بنا بر این گزارش، به دلیل عدم حضور خبرنگاران فعلاً اطلاعاتی از جلسه در دست نیست.
در این جلسه بخشداران دیشموک و چاروسا حضور داشتند.

به گزارش کبنا، جعفر نیکبخت از نیروهای اصلاح‌طلب و از مدیران خوب استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، او سال‌ها در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان منشأ خدمات خوبی بوده است، امید می‌رود که حضور وی در شهرستان کهگیلویه نیز برای مردم آن منطقه «مفید» واقع شود.


کد مطلب: 401579

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401579/2/جلسه-ی-تودیع-معارفه-فرمانداران-کهگیلویه-بدون-حضور-رسانه-ها-وقتی-مردم-نباید-اطلاع-داشته-باشند-نیکبخت-تعامل-سازنده-ای-بین-نیروهای-سیاسی-برقرار-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1