تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۶۲
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور مطرح کرد

موفقیت کهگیلویه و بویراحمد در «بولینگ، بیلیارد و بولس»

۰
کبنا ؛علی‌اصغر فوادیان در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین استان‌های ما در مسیر توسعه رشته‌های زیرمجموعه بوده است.
فوادیان اظهار کرد: امروز ما شاهد آکادمیک بیلیارد بسیار خوب در شهر یاسوج هستیم و وجود این خانه بیلیارد می‌تواند در جهت رشته‌های دیگر بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: در بیلیارد مدال‌های بسیار زیادی در مسابقات آسیایی و جهانی کسب‌شده است که فدراسیون بیلیارد برای المپیکی شدن این ورزش‌ها در تلاش است تا بولس و بولینگ به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اضافه شوند.
فوادیان بابیان اینکه حمایت از استان‌های کمتر برخوردار در دستور کار فدراسیون قرار دارد، گفت: تخفیف در هزینه‌های ورودی به مسابقات کشوری ازجمله برنامه‌های این فدراسیون برای حمایت از استان‌های کمتر برخوردار است.
وی افزود: استعدادیابی در استان جدی گرفته شود که پیشنهاد می‌شود این موضوع را از دانش آموزان شروع کنیم و یک تعامل و همکاری بین آموزش‌وپرورش و هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس در استان ایجاد شود.
وی اظهار داشت: شرایط تجهیزات این سه رشته ازجمله میز و توپ به دلیل تحریم‌ها ناهنجار شده و هزینه‌های زیادی برای حفظ و نگهداری لازم است.
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور بیان داشت: بولس و بولینگ یکی از ورزش‌های پرطرفدار خانواده‌ها است و این بازی‌ها به دلیل پوشش مناسب لباس ورزشکاران می‌توان آقایان و بانوان در کنار همدیگر بازی کنند.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: امروز سومین مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان در سال جاری داشتیم که این انتخابات با حضور اعضای مجمع هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان برگزار شد.
علوی افزود: سه کاندید در این انتخابات ثبت‌نام کردند و تنها «شاپور عنبری» در این انتخابات کاندیدا شدند که با حداکثرت آرای 13 رأی کسب کرد و سکان‌دار مجدد هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان را بر عهده گرفتند.
وی اظهار داشت: فعالیت‌هایی در هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان صورت گرفته که با حمایت فدراسیون ورزش و جوانان توانستیم آکادمی بولینگ بیلیارد را ایجاد کنیم و به دنبال آن‌هم ورزش بولس را در استان به‌صورت تخصصی ایجاد خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در بحث زیرساخت زمین‌های بولس در شهرستان‌ها به جهت استقبالی که خانواده‌ها دارند و به ماهیت اینکه این ورزش می‌تواند به‌صورت خانوادگی برگزار شود در برنامه کاری خود قرار خواهد گرفت.
علوی بیان داشت: شرایط اداره کل ورزش و جوانان استان را برای همه ورزشکاران یکسان در نظر گرفته ایم و خوشبختانه به سمت و سوی خاصی نرفتیم و البته قبول دارم که مشکلاتی در این حوزه وجود دارد و اصلاً به فکر نباشید کسی بتواند مدینه فاضله درست کند.
وی افزود: اداره ورزش و جوانان نسبت به باشگاه‌های استان هیچ تعهدی ندارد، اما در جهت رونق این باشگاه‌ها حمایت‌هایی صورت خواهد گرفت و بخشی از حمایت‌ها را رئیس هیئت باید انجام دهد.
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان بهمئی در این نشست نیز بابیان اینکه گلایه‌هایی از اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی داریم، گفت: هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس کمتر از یک سال در این شهرستان با حداقل امکانات راه‌اندازی شد، اما این هیئت امکانات لازم را ندارد.
این رئیس هیئت افزود: هیچ‌گونه اوقات فراغت مناسبی برای جوانان و خانواده‌ها در شهرستان بهمئی وجود ندارد که این هیئت می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس تصریح کرد: از فدراسیون هیئت‌های ورزشی خواستاریم که به لحاظ مادی و معنوی این شهرستان دورافتاده را از امکانات ورزشی حمایت کنید.
آزاده قشقایی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: در دو دوره از مسابقات بولس نایب‌قهرمان رقابت‌های کشور شده‌ام، اما متأسفانه ورودی شرکت در این مسابقات بسیار بالا است و ما مجبور هستیم که این هزینه را از جیب خود پرداخت کنیم.
قشقایی بابیان اینکه در مسابقات قهرمانی هزینه اسکان و خوراک با ورزشکاران است، اظهار کرد: سال گذشته ورودی شرکت در مسابقات بوشهر را پرداخت کرده‌ایم، اما تا کنون حکم قهرمانی برای ما صادر نشده و همچنین دوره‌های مربی‌گری و توجیهی مربیان در کشور برگزار شد که بعد از یک سال حکم مربی‌گری برای ما صادرشده است.
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بانوان استان افزود: اداره ورزش و جوانان استان زمین‌هایی در اختیار ما قرار داده است، اما این زمین‌های سنگ و ریگ برای تمرین بولس مناسب نیستند که خواهشمندیم اداره کل ورزش و جوانان شهرستان گچساران با ما همکاری کنند و زمین‌های مناسبی در اختیار ما قرار دهند.
قشقایی تصریح کرد: زمین بولس یک معضل بزرگی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزش
Iran, Islamic Republic of
ورزش سياسي شده. استاندار لطفا بحث هيئت ها را ورود كنيد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1