تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۵۹
در جلسه ساماندهی نوار فروشی‌های دهدشت مطرح شد

موسیقی‌های گوش خراش شهربازی دهدشت کودکان را آزار می‌دهد

۱
۰
کبنا ؛صبح امروز جلسه‌ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان و صنف نوار فروشی‌ها در اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به دغدغه  اعضای  شورای فرهنگ عمومی  و اینکه جامعه ما صد درصد مسلمان و شیعه هستند انتظار می‌رود قبل از اذان ظهر و مغرب نوار فروشی‌های سطح شهر  دقایقی را به پخش قرآن و سپس اذان اختصاص دهند که این اقدام نه تنها آرامش را به جامعه می‌دهد بلکه باعث می‌شود جامعه نیز بیشتر به شما اعتماد کنند و سلایق مختلف به سمت مراکز شما گرایش پیدا کنند.
ایرج کاظمی جو عنوان کرد: برخی نوار فروشی‌ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی آگاهانه یا نا آگاهانه وسایل و ابزار کار خود را در  معابر پیاده می‌گذارند و حقوق شهروندی را نقض می‌کنند.
کاظمی جو با اشاره به اینکه موسیقی‌های پخش شده در شهربازی دهدشت گوش خراش و آزار دهنده هستند و از آنجاییکه شهربازی پناه گاهی است برای پر کردن اوقات فراغت و تخلیه انرژی فرزندان ما که به آنجا مراجعه می‌کنند بدون شک پخش اینگونه موسیقی‌های متنوع و گوش خراش که هیچ هماهنگی با فرهنگ جامعه ما ندارد تاثیر منفی خود را می‌گذارد.
وی افزود: متاسفانه شاهد تداخل اصناف نیز هستیم و اکثر مراکز خرید در دهدشت در کنار فعالیت خود موسیقی پخش می‌کنند که در بسیاری موارد نیز آزار دهنده است.
رئیس اداره فرهنگ و رشاد کهگیلویه صنف نوار فروشی‌ها را مخاطب خود قرار داد وبیان کرد: با همکاری یکدیگر می‌توانیم در فرهنگسازی و روند رو به رشد جامعه قدم برداریم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تاکنون هیچ کسی را وادار به انجام کاری نکرده است چرا که معتقدیم شما نوار فروشی‌ها به عنوان مراکز عرضه محصولات فرهنگی خود باید سفیر فرهنگی باشید و این موارد جزئی که دغدغه مدیران است را نیز رعایت کنید و  نتیجه آن که  اعتماد جامعه  هست را نیز خواهید دید.
کاظمی جو در پایان مطرح کرد: نوار فروشانی که علی رغم دعوت در جلسه حضور نداشتند باید علت عدم حضور خود را اعلام کنند.
 رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد: جامعه و مردم ما عقاید و آرمان‌هایی دارند که باید به آن‌ها احترام گذاشت و همانطور که موسیقی برای سلایق مختلف پخش می‌کنید، قبل از اذان ظهر و مغرب دقایقی را به پخش قرآن و اذان اختصاص دهید چرا که ما جامعه‌ای مسلمان هستیم و تبلیغ گسترده و برکتی نیز برای خودتان است.
امید صالحی عنوان کرد: دوست نداریم با کسانی که فعالیت فرهنگی می‌کنند برخورد قهریه داشته باشیم لذا امیدواریم مواردی را که در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و هم خوانی با فرهنگ ما ندارد را رعایت کنید و خود پایبند به قانون باشند که در غیر اینصورت طبق ماده 27 و 68 قانون نظام صنفی با متخلفان برخورد می‌شود و جرائم هم شامل نقدی و پلمپ است
صالحی افزود: جمع اوری بنرهای نامناسب نصب شده در سر در آرایشگاه‌های زنانه نیز از جمله مواردی بود که در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و تذکرات داده شده است.
 
  • نشست با صنف نوار فروشی ها

    نشست با صنف نوار فروشی ها

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نوار فروشی ها اذان پخش کنند و آنهایی که به جلسه نیامدند باید پاسخگو باشند ! این سخنان اگر .حمید رسایی و کریمی قدوسی نقل میشد شاید طبیعی بود . چه نمیکنه این صندلی های . !
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1