تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۹
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

اردوهای جهادی، بار محرومیت از دوش ما برمی‌دارد

۰
کبنا ؛شهرام مهدوی مطلق در نشست با دستگاه‌های اجرایی که به ریاست معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بابیان اینکه این نشست برای حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از اردوهای جهادی است، اظهار کرد: دست کسانی که به مناطق محروم این استان خدمت می‌کند را می‌بوسم.
مهدوی مطلق افزود: دانشجویان گروه جهادی از فعال‌ترین و پویاترین گروه‌های اجتماعی هستند که در گمنامی و امید به دورترین مناطق محروم و روستاها رفته‌اند و می‌روند.
وی بیان داشت: اردوهای جهادی برای خودسازی دانشجویان، خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی است که حمایت و پشتیبانی از این اردوها روند محرومیت‌زدایی استان را تسریع می‌کند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال 20 کاروان دانشجویی ساماندهی شدند که اگر امکانات این گروه‌ها مطلوب‌ بود بیش از این تعداد در اردوهای جهادی شرکت می‌کردند.
مهدوی مطلق اظهار داشت: اردوهای جهادی در حوزه نوسازی مدارس، مساجد، کشاورزی، لوله‌کشی، برق‌کشی، آموزش و توانمندسازی، تأسیسات، دامداری، باغداری، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، احکام و قرآن، مشاوره تحصیلی و مشاوره خانوادگی فعالیت دارند.
وی بابیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی با این گروه‌های جهادی همکاری دارند، گفت: 40 دانشجوی با دغدغه و پرانرژی در مدت 10 روز می‌توانند بخشی از بار محرومیت استان را از دوش همهٔ ما برمی‌دارند، این اردوهای جهادی فرصت مناسبی است که از آن‌ها حمایت شود لذا یک عملیات هماهنگ و انرژی بخشی از مرکز استان صورت گیرد.
مهدوی مطلق افزود: همکاری‌هایی از سوی دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، اما نیاز به هم‌افزایی و تأکید بیشتر است تا بتوانیم از این اردوهای جهادی بهره ببریم.
وی اضافه کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی به این گروه‌های جهادی کمک کنند، مردم مناطق محروم می‌گویند که این خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و این نظام به ما کمک کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام نور
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئولان خدوم سرهنگ مهدوی و سرهنگ انصاری
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1