تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۵۳۳
با حضور مسوولان برگزار شد

جشن روز دختر در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛در این آیین شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با تبریک این روز به همه دختران اظهار کرد: دختران دنیای عجیب و غریب و خاص خودشان را دارند.
مسوول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروزه در همه جا رد پای دختران دیده می‌شود و در کنکورها و در مدیریت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اگر نگوییم بیشتر از آقایان بلکه هم اندازه آن‌ها حضور دارند.
این مسؤول بیان کرد: در استان و به خصوص در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم اماکن و فضاهای خوبی برای بانوان در نظر گرفته شده است.
کناری گفت: با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج 10 هکتار از بهترین اراضی شهر یاسوج برای ساخت اماکن ورزشی و تفریحی در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قرار می‌گیرد.
در ادامه «نستهن مقدم» شهردار یاسوج با تبریک این روز به همه دختران شهر یاسوج اظهار کرد: بزرگترین هدیه‌ای که خداوند به بهترین بنده خود یعنی خاتم رسولان داده دختر بود.
شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوثر الهی یک دختر بود که خدا به پیامبر هدیه داد و باید به همین دلیل ارزش دختر را بیش از پیش بدانیم.
وی با بیان این که من بهتر از هر کسی قدر دختر را می‌دانم افزود: خداوند چهار دختر به نام فاطمه و زهرا و زینب و اسما به من عطا فرموده که ثمره زندگی من هستند و هنگامی که از کار برمی‌گردم با شور و هیجان به استقابل پدر می‌آیند و خستگی را از وجود پدر می‌زدایند.
شهردار یاسوج سپس به کارهایی که توسط شهرداری برای بانوان شده اشاره کرد و گفت: یکی از فضاها پارک بانوان است که مشکلاتی در آن وجود دارد از جمله این که فضاهای مشرف بر آن وجود دارد و بانوان نمی‌توانند به راحتی در آن ورزش و تفریح کنند.
مقدم گفت: برای رفع این مشکل و همچنین گسترش فضاهای مربوط به بانوان 10 هکتار اراضی ساحلی را برای ایجاد فضاهای ورزشی روباز اختصاص دادیم.
این برنامه به همت تشکل مردم نهاد به مدیریت امرالله درفشی برگزار شده بود که با اهدای جوایز و برنامه‌های شاد به پایان رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1