کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

حواشی و متن تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت گچساران/وداع «حافظ قرآن» و تقدیر ویژه تاجگردون

23 تير 1397 ساعت 22:47

مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.


  مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران، دکتر نعیمی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، دکتر داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران، دکتر پردیس بخشایی رئیس بیمارستان حضرت بی بی حکیمه (س) دکتر جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، دکتر مسعود ظفری شهردار دوگنبدان، دکتر فرشاد رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت،  روسای ادارات شهرستان، جمعی از معاونین و کارشناسان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
 در این مراسم عبدالرحیم رحیمی  با تقدیر و تشکر ازمدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: خانم حافظ قرآن اولین بانویی بودند که در شهرستان گچساران به عنوان رئیس بیمارستان شهیدرجایی منصوب شدند.
 فرماندار گچساران  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در چندسال اخیر  در دو حوزه بهداشت و درمان افزود:  ایشان هر چه در توان داشته‌اند برای ارتقای بهداشت و درمان در شهرستان گچساران انجام داده‌اند.
وی عنوان کرد: پست و مقام و مسوولیت چیزی نیست که برای انسان به ماندگار باقی بماند.
 در ادامه این نشست دکتر هایده حافظ قرآن اظهار کرد: بیش از 6 سال و سه ماه است که در شهرستان گچساران در دو حوزه بهداشت و درمان مسوولیت پذیرفته‌ام.
 مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران  با اشاره به عملکرد 6 ساله خود در دو حوزه بهداشت و درمان گچساران گفت:  در سال 1391 به عنوان ریاست بیمارستان شهید جایی منصوب شدم.
وی با بیان آن که اولین بانویی بودم که در شهرستان به عنوان رئیس بیمارستان منصوب شده بودم، ابراز کرد: در این 6 سال تمام تلاش خود را بکار گرفتم که با عزت و سربلندی این بار مسئولیت را به‌طور شایسته به انجام برسانم و اکنون امیدوارم که امانت دار خوبی بوده باشم.
 حافظ قرآن با بیان اینکه در این مدت 6 سال، سالی پرکار برای من بوده است، عنوان کرد:  در سال 1391 اولین قدمی  که در بیمارستان شهید رجایی برداشه شد، راه‌اندازی نرم افزار مدیریتی در این بخش بوده است.
مدیرسابق شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه این سیستم از سال 1390 در کل کشور راه‌اندازی شده است، بیان کرد: اجرای این سیستم در بیمارستان شهید رجایی بیش از دو سال به طول انجامید.
وی ابراز کرد: راه‌اندازی بخش آی سی یو، تکمیل و تجهیزات اتاق عمل در بیمارستان شهید رجایی  که در این مدت تعداد یک هزار و 119 عمل جراحی مغز و اعصاب  در بیمارستان انجام گرفت.
حافظ قرآن  اظهار کرد: خرید دستگاه سی تی اسکن، راه اندزی بخش رادیولوژی دیجیتالی، راه‌اندازی بخش آی سی یو نوزادان و بخش ماموگرافی در بیمارستان شهید رجایی، تفکیک بخش اورژانس از درمان سرپایی  در بیمارستان شهید رجایی از اقدامات موثری است که در این چند سال رخ داده است.
وی در ادامه بیان کرد: اجرای طرح تحول سلامت، بازسازی کلینیک تخصصی و خرید تجهیزات بیمارستانی  از اقداماتی بوده که در زمانی که در بیمارستان شهید رجایی به عنوان رئیس بیمارستان بوده‌ام صورت گرفت.
  مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان با اشاره به مسوولیت پذیری خود در بخش بهداشت گفت: یکی از پروژه‌های سنگین افتتاح بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران بود که در 2 مرحله انجام گرفت.
  حافظ قرآن ادامه داد: افتتاح ارژانس هوایی، افتتاح مرکز ارتباطات و اجرای طرح تحول سلامت در دو حوزه بهداشت و درمان از پروژه‌هایی است که در شهرستان گچساران صورت گرفت.
  وی در ادامه با اشاره به اتصال مراکز بهداشتی به اینترنت و ثبت در سامانه سیب در شهرستان گچساران  گفت: قبل از سال 1395 تنها 25 درصد از مراکز روستایی به سیستم اینترنتی برای ثبت مشخصات  مراجعه کنندگان بهره می‌بردند که در حال حاضر 85 درصد از مراکز بهداشتی در سطح روستایی برای ثبت مشخصات مراجعه‌کنندگان به اینترنت متصل هستند.
مدیر سابق شبکه بهداشت ودرمان گچساران در ادامه با اشاره به عملکرد شبکه بهداشت و داحداث کلینیک تخصصی که در سال 95 در زمان ریاست من به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان که تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون این کلینک دارای پیشرفت 95 درصدی است که این پروژه هم اکنون در دست اجرا است.
  وی افزود: در زمان مدیریت من در شهرستان گچساران بخش‌های زیادی از جمله  افتتاح اورژانس، افتتاح  و کلنگ‌زنی خانه‌های بهداشت و احداث مراکز بهداشت در روستاهای این شهرستان بخشی از عملکرد حوزه بهداشت در شهرستان گچساران بوده است.
حافظ قرآن در پایان به نقش پررنگ و پیگیری مستمر تاجگردون اشاره کردو تصریح کرد: تمامی این خدمات ارزشمند و تحولات عظیم و به عبارتی این  انقلاب در حوزه بهداشت و درمان گچساران با همکاری و مساعدت نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت به دست آمده است.
پایگاه خبری کبنانیوز در راستای  تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست وذائقه خبری اشان، در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار، حاشیه نگاری جلسات ورویدادها را در راس تولیدات خبری خود قرار داده است
 لذا این رسانه ضمن انتشار خبر آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران، نتوانست به راحتی از کنار حاشیه‌های جذاب  این مراسم عبور نماید.
* مراسم تکریم و معارفه، همچون بیشتر جلسات شهرستان 15 دقیقه تاخیر داشت و با تلاوت قرآن و سرود ملی شروع شد.
* سالن کنفرانس فرمانداری گچساران قبل از آغاز مراسم پراز جمعیت و ظرفیت آن تکمیل شده بود که این باعث شد که جمع زیادی از مدیران ادارات که برای این مراسم آمده بودند جای برای نشستن پیدا نکردند وچون جای هم برای ایستادن نبود ناچارا سالن را ترک کردند.
*فرماندار گچساران اعلام کرد: ما به اندازه کافی و استاندارد  برای این برنامه میمهان دعوت کرده بودیم لذا پیش بینی این جمعیت را نمی‌کردیم و جمع کثیری از حاضرین ازدوستان و هواداران خانم دکتر حافظ قرآن و دکتر صیدی می‌باشد.
* حضور دکترهوشنگ نوشادی (دندانپزشک) دکترنوید فلسفی (دندانپزشک) دکتر منوچهربراتی (آزمایشگاه) دکتر میرزایی (داروساز) دکتر سید طاهر حسینی (پزشک عمومی) در این مراسم مشهود بود.
* لبخندهای دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران و دکتر پردیس بخشایی رییس بیمارستان بی بی حکیمه (س) و هم چنین خوش و بش دکتر ظفری شهردار دوگنبدان و دکتر صیدی و عکس‌های یادگاری  در پایان از حاشیه جالب این مراسم بود.
* مجری برنامه این بیت شعر را برای دکتر حافظ قرآن سرود «نسیم صبح بیداری خداحافظ،،،، توکه از آبی احساس سرشاری، خداحافظ»، «دلم حرفی ندارد این دم آخربرای تو،،، به‌جز یک جمله کوتاه و تکراری، خداحافظ»
* اما مهمترین بخش مراسم تکریم و معارفه قرائت لوح تقدیر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به حافظ قرآن مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان بود این تقدیر در حالی از طرف تاجگردون انجام شد که پایانی بر اما و اگرها و حرف و حدیث‌های ضد و نقیص در چند روز گذشته  برعلیه دکتر حافظ قرآن بود در متن این تقدیر تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به تعریف و تمجید حافظ قرآن مدیر شبکه و بهداشت و درمان گچساران پرداخته و حتی این بانوی مدیر را یکی از موفق‌ترین مدیران کشور دانسته و به نقش بی بدیل حافظ قرآن در توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و همچنین به پاکدستی و سخت کوشی وی شهادت داده است.
 در پایان این مراسم دکتر سهراب صیدی سرپرست جدید شبکه و بهداشت و درمان از حاضرین تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است: دکتر سهراب صیدی یکی از متخصصین خوشنام شهرستان گچساران و یکی از پزشکان خیر و نوع دوست که سالهاست که مردم فقیر و تهیدست شهرستان‌های گچساران و باشت را به‌طور رایگان طبابت می‌کند.
-----------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
---------------------------------


کد مطلب: 401497

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401497/2/حواشی-متن-تودیع-معارفه-مدیران-شبکه-بهداشت-گچساران-وداع-حافظ-قرآن-تقدیر-ویژه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1