تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۱۴۹۷
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

حواشی و متن تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت گچساران/وداع «حافظ قرآن» و تقدیر ویژه تاجگردون

۸۵
۳
کبنا ؛  مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران، دکتر نعیمی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، دکتر داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران، دکتر پردیس بخشایی رئیس بیمارستان حضرت بی بی حکیمه (س) دکتر جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، دکتر مسعود ظفری شهردار دوگنبدان، دکتر فرشاد رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت،  روسای ادارات شهرستان، جمعی از معاونین و کارشناسان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
 در این مراسم عبدالرحیم رحیمی  با تقدیر و تشکر ازمدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: خانم حافظ قرآن اولین بانویی بودند که در شهرستان گچساران به عنوان رئیس بیمارستان شهیدرجایی منصوب شدند.
 فرماندار گچساران  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در چندسال اخیر  در دو حوزه بهداشت و درمان افزود:  ایشان هر چه در توان داشته‌اند برای ارتقای بهداشت و درمان در شهرستان گچساران انجام داده‌اند.
وی عنوان کرد: پست و مقام و مسوولیت چیزی نیست که برای انسان به ماندگار باقی بماند.
 در ادامه این نشست دکتر هایده حافظ قرآن اظهار کرد: بیش از 6 سال و سه ماه است که در شهرستان گچساران در دو حوزه بهداشت و درمان مسوولیت پذیرفته‌ام.
 مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران  با اشاره به عملکرد 6 ساله خود در دو حوزه بهداشت و درمان گچساران گفت:  در سال 1391 به عنوان ریاست بیمارستان شهید جایی منصوب شدم.
وی با بیان آن که اولین بانویی بودم که در شهرستان به عنوان رئیس بیمارستان منصوب شده بودم، ابراز کرد: در این 6 سال تمام تلاش خود را بکار گرفتم که با عزت و سربلندی این بار مسئولیت را به‌طور شایسته به انجام برسانم و اکنون امیدوارم که امانت دار خوبی بوده باشم.
 حافظ قرآن با بیان اینکه در این مدت 6 سال، سالی پرکار برای من بوده است، عنوان کرد:  در سال 1391 اولین قدمی  که در بیمارستان شهید رجایی برداشه شد، راه‌اندازی نرم افزار مدیریتی در این بخش بوده است.
مدیرسابق شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه این سیستم از سال 1390 در کل کشور راه‌اندازی شده است، بیان کرد: اجرای این سیستم در بیمارستان شهید رجایی بیش از دو سال به طول انجامید.
وی ابراز کرد: راه‌اندازی بخش آی سی یو، تکمیل و تجهیزات اتاق عمل در بیمارستان شهید رجایی  که در این مدت تعداد یک هزار و 119 عمل جراحی مغز و اعصاب  در بیمارستان انجام گرفت.
حافظ قرآن  اظهار کرد: خرید دستگاه سی تی اسکن، راه اندزی بخش رادیولوژی دیجیتالی، راه‌اندازی بخش آی سی یو نوزادان و بخش ماموگرافی در بیمارستان شهید رجایی، تفکیک بخش اورژانس از درمان سرپایی  در بیمارستان شهید رجایی از اقدامات موثری است که در این چند سال رخ داده است.
وی در ادامه بیان کرد: اجرای طرح تحول سلامت، بازسازی کلینیک تخصصی و خرید تجهیزات بیمارستانی  از اقداماتی بوده که در زمانی که در بیمارستان شهید رجایی به عنوان رئیس بیمارستان بوده‌ام صورت گرفت.
  مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان با اشاره به مسوولیت پذیری خود در بخش بهداشت گفت: یکی از پروژه‌های سنگین افتتاح بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران بود که در 2 مرحله انجام گرفت.
  حافظ قرآن ادامه داد: افتتاح ارژانس هوایی، افتتاح مرکز ارتباطات و اجرای طرح تحول سلامت در دو حوزه بهداشت و درمان از پروژه‌هایی است که در شهرستان گچساران صورت گرفت.
  وی در ادامه با اشاره به اتصال مراکز بهداشتی به اینترنت و ثبت در سامانه سیب در شهرستان گچساران  گفت: قبل از سال 1395 تنها 25 درصد از مراکز روستایی به سیستم اینترنتی برای ثبت مشخصات  مراجعه کنندگان بهره می‌بردند که در حال حاضر 85 درصد از مراکز بهداشتی در سطح روستایی برای ثبت مشخصات مراجعه‌کنندگان به اینترنت متصل هستند.
مدیر سابق شبکه بهداشت ودرمان گچساران در ادامه با اشاره به عملکرد شبکه بهداشت و داحداث کلینیک تخصصی که در سال 95 در زمان ریاست من به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان که تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون این کلینک دارای پیشرفت 95 درصدی است که این پروژه هم اکنون در دست اجرا است.
  وی افزود: در زمان مدیریت من در شهرستان گچساران بخش‌های زیادی از جمله  افتتاح اورژانس، افتتاح  و کلنگ‌زنی خانه‌های بهداشت و احداث مراکز بهداشت در روستاهای این شهرستان بخشی از عملکرد حوزه بهداشت در شهرستان گچساران بوده است.
حافظ قرآن در پایان به نقش پررنگ و پیگیری مستمر تاجگردون اشاره کردو تصریح کرد: تمامی این خدمات ارزشمند و تحولات عظیم و به عبارتی این  انقلاب در حوزه بهداشت و درمان گچساران با همکاری و مساعدت نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت به دست آمده است.
پایگاه خبری کبنا نیوز در راستای  تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست وذائقه خبری اشان، در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار، حاشیه نگاری جلسات ورویدادها را در راس تولیدات خبری خود قرار داده است
 لذا این رسانه ضمن انتشار خبر آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران، نتوانست به راحتی از کنار حاشیه‌های جذاب  این مراسم عبور نماید.
* مراسم تکریم و معارفه، همچون بیشتر جلسات شهرستان 15 دقیقه تاخیر داشت و با تلاوت قرآن و سرود ملی شروع شد.
* سالن کنفرانس فرمانداری گچساران قبل از آغاز مراسم پراز جمعیت و ظرفیت آن تکمیل شده بود که این باعث شد که جمع زیادی از مدیران ادارات که برای این مراسم آمده بودند جای برای نشستن پیدا نکردند وچون جای هم برای ایستادن نبود ناچارا سالن را ترک کردند.
*فرماندار گچساران اعلام کرد: ما به اندازه کافی و استاندارد  برای این برنامه میمهان دعوت کرده بودیم لذا پیش بینی این جمعیت را نمی‌کردیم و جمع کثیری از حاضرین ازدوستان و هواداران خانم دکتر حافظ قرآن و دکتر صیدی می‌باشد.
* حضور دکترهوشنگ نوشادی (دندانپزشک) دکترنوید فلسفی (دندانپزشک) دکتر منوچهربراتی (آزمایشگاه) دکتر میرزایی (داروساز) دکتر سید طاهر حسینی (پزشک عمومی) در این مراسم مشهود بود.
* لبخندهای دکتر محسن حیدرپور رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران و دکتر پردیس بخشایی رییس بیمارستان بی بی حکیمه (س) و هم چنین خوش و بش دکتر ظفری شهردار دوگنبدان و دکتر صیدی و عکس‌های یادگاری  در پایان از حاشیه جالب این مراسم بود.
* مجری برنامه این بیت شعر را برای دکتر حافظ قرآن سرود «نسیم صبح بیداری خداحافظ،،،، توکه از آبی احساس سرشاری، خداحافظ»، «دلم حرفی ندارد این دم آخربرای تو،،، به‌جز یک جمله کوتاه و تکراری، خداحافظ»
* اما مهمترین بخش مراسم تکریم و معارفه قرائت لوح تقدیر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به حافظ قرآن مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان بود این تقدیر در حالی از طرف تاجگردون انجام شد که پایانی بر اما و اگرها و حرف و حدیث‌های ضد و نقیص در چند روز گذشته  برعلیه دکتر حافظ قرآن بود در متن این تقدیر تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به تعریف و تمجید حافظ قرآن مدیر شبکه و بهداشت و درمان گچساران پرداخته و حتی این بانوی مدیر را یکی از موفق‌ترین مدیران کشور دانسته و به نقش بی بدیل حافظ قرآن در توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و همچنین به پاکدستی و سخت کوشی وی شهادت داده است.
 در پایان این مراسم دکتر سهراب صیدی سرپرست جدید شبکه و بهداشت و درمان از حاضرین تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است: دکتر سهراب صیدی یکی از متخصصین خوشنام شهرستان گچساران و یکی از پزشکان خیر و نوع دوست که سالهاست که مردم فقیر و تهیدست شهرستان‌های گچساران و باشت را به‌طور رایگان طبابت می‌کند.
-----------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
---------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شبکه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مجبور شد که ازش تشکر کند چون گماشته خودش بود.یعنی در وافع به طور غیر مستقیم داشت از خودش تعریف می کرد.
همکار
Iran, Islamic Republic of
حسادت از تک تک کلمه هاتون میباره کسی دکتر حافظ قرآن رو برکنار نکرد ایشون خودشون نخواستن دیگه ادامه بدن و با میل خودشون کنار رفتن هنوز فرق اینارو نمیدونین؟
Iran, Islamic Republic of
والا تا جایی من در جریانم فقط واسه درو دیوار خوب بود حق و حقوق کارمندا رو بهش هیچ اهمیتی نمیداد شاید بدرد شما خورده باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
کامنت هر شخصی مخصوصا کسی که کامنت منفی میذاره بدون اینکه در جریان چیزی باشه و صرفا از روی صحبت بقیه نظر میده قطعا نشانه ی بی فکری اون شخص میتونه باشه.بهتره که اول خودمون رو اصلاح کنیم بعد به فکر انتقاد از دیگران و منجمله خانم دکتر باشیم
Iran, Islamic Republic of
نه که. را اصلاح کردید دیگه. هم نمی خواد بریت
Iran, Islamic Republic of
مدیریت سازمانیش و مدیریت نیروی انسانیش و . مدیریت اسلامی و ایرانی بود
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ا.اقلیت بدون. عجولانه بدون انعطاف مبتنی بر اطلاعات غلط بدون در نظر گرفتن نظر اکثریت بهترین نمونه برای عبرت و ارزیابی و درس گرفتن
Iran, Islamic Republic of
نبود نیست
Iran, Islamic Republic of
ما میگیم خوب نبود شما مینویسید خوب بود
Iran, Islamic Republic of
ما میگیم خوب نبود شما مینویسید خوب بود
Iran, Islamic Republic of
وقتی اکثریت قریب به اتفاق کارکنان خواست قلبیشون برکنار شدن خانم دکتر بود وهست دیگه یک روز ماندن واقعا درست نبود چون باید بر همین کارکنان مدیریت کند در ضمنا تعداد شکایات از او خصوصا به نماینده بسیار بالا بود و همه مسولین و مردم بومی در برکناری وی پافشاری کردند بقیه اضهار نظر ها احساسی است
Iran, Islamic Republic of
راستی آزماییش خیلی ساده است اگه ده برابر خانم دکتر از ملکی و حتی پایینتر از او شکایت و نارضایتی به نماینده گفته شده و عوض نشده یعنی اینکه فقط خانم دکتر باید عوض بشه که شد
Iran, Islamic Republic of
حرف دو روز قبل دکتر تاجگردون و نامه روز معارفه اش نشان میدهد که میخواست برکنار شود ولی محترمانه همه حقیقت همین است روزی نبود که دهدها شکایت ازش نشه
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
هوادار دکتر صیدی شاید اما جافط قران بعید میدونم .
دوست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همه هوادار دکتر حافظ قرآن بودن خدایی لیاقت پستای بالاتر رو دارن انشاءالله به زودی خانم دکتر عزیز رو در بالاترین پستای مدیریتی ببینیم
Iran, Islamic Republic of
. دیگه از صفحه روزگار و تاریخ این شهرستان پاک شد
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را داد برای هیچ
Iran, Islamic Republic of
سیاست
فرهنگی
United States
ب امید اینکه هفته اینده اموزش و پروش تودیع معارفه بشه
پزسنل
Iran, Islamic Republic of
اخ سی اقای.که واقعا مدیون خانم دکتراست البته خیلی چهره اش ناراحت است بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
یکی از اشتباه ترین کارهای خانم دگتر در تمام طول عمرش ناراحت کردن جمع کثیری از دوستان واقعیش به خاطر. اما حقیقت ان است که خانم دکتر هم . خیلی متفاوت بود در هر صورت.ش
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید کبنانیوز و خبرنگار پرتلاش حبیب قلندری
گزارش کامل و جامعی بود
با حضور بزرگان طبابت و پزشکان مردمی گچساران
انشااله جامعه پزشکی شهرمان کمافی السابق
بهترین خدمات را به مردم عزیزمان ارائه دهند..
پزشك
Iran, Islamic Republic of
انصافا دكترحافظ بسيار خدمات ارزشمندي ارائه دادند و جاي تشكر داره،براي دكتر صيدي آرزوي موفقيت و سربلندي داريم
همکار
کسی از دل کسی خیر نداره کار عمرانی خوبه ولی کسی نیست از خانم دکتر سوال کنه به. خیلی از همکاران.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این زیبا ترین کامنتی است که واقعیت را میگوید چون ز نان بسیاری و حتی مردان بسیاری را میشناسم که مدیریت و.خانواده شان زد و چوب خدا صدا ندارد
زراورد
سلام وخسته نباشید به دکتر حافظ قران به خدا قسم 25 سال سابقه کار دارم 14 مدیر شبکه بهداشت تا الان عوض شده مدیر بهتر و پاکتر و لایق تر کاردانتر و کار بلدترو قیمت هر کس را جای خود دانستن ولی افسوس که
Iran, Islamic Republic of
به جان خودم شوخیه خنده داری کردی خخخخخخ
کارمند
Iran, Islamic Republic of
قسم خدا رو نخور.قسم .د ب شیکه بهداشت همه اینو میدونن
Iran, Islamic Republic of
میشه خدمتاشونه نام ببرین یکم در جریان باشیم
عزیز من در طول این دو سال کسی را به اتاق خود را نداد
امیر
United Kingdom
والا من چند بار کار داشتم و به ایشون مراجعه کردم خیلیم خوب برخورد کردن واقعا من نمیدونم شما چرا الکی این حرفو میزنین زشته به خدا دروغ گفتن
يا حق
Iran, Islamic Republic of
خلاص
آرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوید فلسفی عزیز و دوست داشتنی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
با این همهههههههههههه بودجه ای که به سوی شبکه و بیمارستان سرازیر شد هر کس دیگری جای حافظ قران بود اوضاع بهداشت و درمان این شهر را گلستان می کرد .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشون صد برابر بیمارستان و شبکه ارو گلستان کردن بیمارستان شهید رجاییو یادتون رفته چی بود کسی رغبت نمیکرد بره ولی ایشون با زحمات و پیگیریاشون بیمارستان رو گلستان کردن همه ی این ها نشانه ی.د شماس به جای تشکر مجبورین از کلماتی ک.ه استفاده کنین صد افسوس برای شما.
Iran, Islamic Republic of
این تقدیر ویژه تاجگردون و آن اعتراض و خسته شدن هفته قبل اصلا با هم جور نیستند
درمان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگر حافظ قران یک مدیر نمونه بود چرا عوضش کردی؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیر موفق زن کشوری خانم نیک مرام مدیر کل رفامه و امور اجتماعی است که در همایش کشوری مدیران نمونه از ایشان تقدیر به عمل آمد، .که تمام کارمندان و ارباب رجوع.
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
کهزادی خداحافظظظظظظظظظظظظ
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک همکار به خانم دکتر حافظ قران خسته نباشید میگم واز تلاش ایشان سپاسگزارم اما یک پرسش دارم اگر ایشان مدیر شایسته در حد کشوری است چرا بر کنار میشود پس ایشون باید ارتقا پیدا کند لطف کنید به شعور مردم توهین نکنید
Iran, Islamic Republic of
داداش شرمنده این حرفو میزنم ولی مدیر شبکه ای که شبکه بهداشت رو. کارمنداشو نده و فقط به فکر درو دیوار درست کردن باشه . هیچ کس از همکاراش. چه برسه به مردم عادی و ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
شما اول طرز جمله بندی و نوشتن صحیح رو یاد بگیر بعد بیا انتقاد‌ کن از خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
جملات کاملند ولی کبنا سانسور و ویرایش میکند نتیجش این طوری میشه
Iran, Islamic Republic of
چه قدر منم منم
کارمند شبکه
Iran, Islamic Republic of
بزودی قدر خانم دکتر حافظ قرآن را خواهید فهمید.
واقعا بی نظیر بود
Iran, Islamic Republic of
قضاوت هاش در. بود هنوز تا. کامل فاصله زیادی دارد
Iran, Islamic Republic of
فقط برای چند نفر برای اکثریت اینطور نبود و رفتنش .
Iran, Islamic Republic of
فقط برای چند نفر برای اکثریت اینطور نبود و رفتنش نفس تازه بود نبودش
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اره برا تو بی نظیر بود اگه یه رای گیری شجساده از کارمندا میکردن نتیجه معلوم بود.برا تو خوب بودد رفیق
حق گو
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید جانانه خدمت خانم دکتر حافظ قرآن،،،دست مریزاد، انصافا اندازه ۱۰ مدیر ارزش داشتید. آرزوی موفقیت برای شما
Iran, Islamic Republic of
حافظ قرآن.
Iran, Islamic Republic of
استغفر اله. قران و مکتب انسان ساز اسلام و ایران . حتی فرهنگ قوم کرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه درد ها یک طرف این هم یک طرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه درد ها یک طرف این هم یک طرف
Iran, Islamic Republic of
ز جمله پروژه های تعطیل ، ساختمان کلنیک گچساران، مجتمع فرهنگی مهرورزی گچساران،سالن اجتماعات گچساران و مرکز ام آر ای گچساران که علیرغم میلیاردها هزینه در تعطیلی به سر می برد و مردم گچساران جهت انجام ام آر ای باید به شهرهای همجوار بروند.

تاجگردون نسبت به تعطیلی و تأخیر در اتمام و رها بودن برخی پروژه ها ناراحت و از وعده دروغ برخی مسولان برآشفته بود.

وی ضمن انتقاد از کم کاری و توقف این پروژه ها در اینستاگرام خود از رسانه ها خواست این کم کاری ها را به گوش استاندار و مسولان برسانند.


تقدیر تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به تعریف و تمجید حافظ قرآن مدیر شبکه و بهداشت و درمان گچساران پرداخته و حتی این بانوی مدیر را یکی از موفق‌ترین مدیران کشور دانسته و به نقش بی بدیل حافظ قرآن در توسعه حوزه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و همچنین به پاکدستی و سخت کوشی وی شهادت داده است.
حال ببینید
القاب
Iran, Islamic Republic of
شما هم که ماشالله ا.اهدا میکنید... ظفری کجا دکتره؟؟ لطفا. نیارید
ارجعلی
Georgia
خانم دکتر میشه ۶ سال رییس بودی.کسی تو سخنرانی همش منم منم نمیکنه.بهتر بود از کلمه بنده استفاده میکردید.البته با کمی مطالعه در کتب دینی از جمله نهج البلاغه بر ضرورت عدم سکان مدیریت ب دست. بهتر اگاه میشدیم.ولی. مسئولین رو.
باشت
Iran, Islamic Republic of
والا اگه خانم دکتر بنده هم میگفت اونوقت همین خود شما از خانم دکتر خرده میگرفتین که چقد خودشو تحویل میگیره بنده خدا نمیدونه به چه ساز این مردم برقصه چشماتونو بازانی کنین دوست عزیز ما مردم هیچوقت لیاقت مدیر دلسوز رو نداشتیم حتما باید. باشیم چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.موفق باشین دکتر حافظ قرآن عزیز.کامنتای منفی نشانه ی حسادت هستش و این نشون میده شما تو کارتون بسیار موفق بودین.خرده نگیرین از ..برقرار باشین خانم دکتر عزیز
Iran, Islamic Republic of
تو حرفها و صحبت هاش هیچ گاه ا.ن یا . یا عدم سیاست بازی و........ نگفت که نگفت
Iran, Islamic Republic of
کبنا دنیا اینقدر ارزش نداره که شما بخاطرش گزینشی هر نظری را دلت خواست بذاری پس رسالتت و شرافتت چه میشه خداوند در قران گفته کجایند .. تا آنها را در اتش دوزخ بیفکنم خدا بالاتر از نماینده است
زهرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر حافظ قرآن عزیز شما بهترین مدیر بودین و دکتر تاجگردون هم این موضوع رو خوب میدونن اما چه کنیم که همشهریا زحمات شما رو نادیده میگیرن یه نگاه به بیمارستان شهید رجایی خودش گویای همه چیز هست شما خیلی برای شهر ما زحمت کشیدین انشاءالله همیشه موفق باشین بعضی از دوستان کلماتی به کار میبرن که شایسته ی شما نیست بلکه ی شایسته ی خودشونه انشاءالله همیشه موفق باشین خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
افعال .
Iran, Islamic Republic of
انتصاب یک نیروی .ی که با ایجاد مشکل و توصل به روشهای .به معاون مرکز . رسید که نا رضایتی همه را در پی داشت از افتخارات مدیریتی خانم دکتر است که در . کشف شده و در دانشگاه های ان عصر تدریس میشده است
خدا
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر.
Iran, Islamic Republic of
خدا را هزاران بار شکر که رفت از دل نیز رفت
حسابدار
Iran, Islamic Republic of
والا ما که ماشین حسابمون گیج شده از اون طرف نماینده و فرماندار و دانشگاه و خود خانم دکتر میگویند اعتبارات زیادی به شبکه دادیم از طرف دیگر همه مطالبات عقب افتاد و کم شد و دیر دادن و...... پیدا کنید پرتقال فروش را
آهو
Iran, Islamic Republic of
با توجه به زحمات ارزشمند خانم دکتر حافظ قران در راستای خدمت به مردم و بالا بردن سطح کیفی بهداشت و درمان گجساران جا دارد از زحمات ایشون قدردانی و تشکر نماییم
بوقلمون
Iran, Islamic Republic of
خوب بود
بوقلمون
Iran, Islamic Republic of
خوب بود
دنا
Iran, Islamic Republic of
نوبتی هم باشه نوبت شهرستان دنا است. از کبنا درخواست داریم پیگیر وضعیت مدیر شبکه بهداشت دنا باشند. ایشون 7 سال مدیر اونجا هستند ساعت 10 میان 12 میرن . ما کارکنان خواهان این هسایم اقای مهندس ابراهیم شریعتی جایگزین مدیزیت فعلی شود. ممنون
دلسوز
Denmark
هر كه بيرون گود نشسته ميگه لنگش كن
دوستان بجاي خرده گيري از ديگران اگر دلسوز هستيد برنامه و راهكار ارائه بدين و مديرانتون رو حمايت كنيد،بجاي حاشيه درست كردن و تخريب سعي كنيد كمك كنيد،حرف زدن آسونه در صورتيكه عمل كردن مشكل
Iran, Islamic Republic of
پل خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
پل خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
بایدخیلی زودترمیرفت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بله متاسفانه انسان هایی مثل شما هستن که قدر مدیرای دلسوزی مثل خانم دکتر رو نمیدونن و از روی چه کینه ایی و حسادتی این حرف رو میزنین فقط خدا داند
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه صدمات و اسیب ها و خسارات. ........ را کی و کجا و چگونه باید جبران کند جز در محکمه عدل الهی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
مدیرداخلی بعدی بیمارستان شهیدرجایی جناب کامران خودتو آمادا کن.کت وشلواروهم که دوختی
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت بنگرو سبزه به گل هم آراسته خواهدشد
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
همه پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان از همت بلند استاد چمن محبوب و دوست داشتنی است که متاسفانه خیلی از آنها تعطیل شدند و پروژه های گچساران هم همانطور که خانم دکتر گفتند مربوط به همان دوران طلایی دانشگاه علوم پزشکی استان است. مطالبات پرسنل هم که پرداخت نشده است .
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
ای ول داری خانم دکتر
راستگو
Iran, Islamic Republic of
کبنا امانت دار نیستی با برداشتن کلمات مفهوم و معنی جمله را کامل بر عکس میکنی مثلا مدیریت اسلامی نبود را نوشتی بود در برابر رسالتت و ازادی بیان مسولی در برابر خدا هم مسولی
راستگو
Iran, Islamic Republic of
کبنا امانت دار نیستی با برداشتن کلمات مفهوم و معنی جمله را کامل بر عکس میکنی مثلا مدیریت اسلامی نبود را نوشتی بود در برابر رسالتت و ازادی بیان مسولی در برابر خدا هم مسولی
راستگو
Iran, Islamic Republic of
کبنا امانت دار نیستی با برداشتن کلمات مفهوم و معنی جمله را کامل بر عکس میکنی مثلا مدیریت اسلامی نبود را نوشتی بود در برابر رسالتت و ازادی بیان مسولی در برابر خدا هم مسولی
Iran, Islamic Republic of
برای بعضی ها
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه ما کارمند ایشون بودیم ، ارزشون راضی نبودیم به هیچ وجه ، بی توجهی به کارکنان اصلش بود ،
درود بر دکتر نعیمی و دکتر ایلامی بابت
برکناری ایشون و انتخاب رئیس جدید
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1