تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۰۱۴۸۶
با حضور معاون عمرانی استاندار:

محمدی‌تبار رسماً سکان مدیریت بحران را به دست گرفت / توصیه‌های فیلی به مدیرکل جدید بحران

۰
کبنا ؛در این مراسم با حکم علی محمد احمدی وحید محمدی‌تبار به عنوان مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید خدادوست موسوی و علی وفایی مقدم نیز قدردانی شد.
موسوی سرپرست بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به گزارشی از عملکرد خود در این مدت اشاره کرد و گفت: در گذشته جذب نداشتیم و ما در این مدت بیش از چند میلیارد تومان جذب داشتیم.
موسوی به محمدی‌تبار هم توصیه کرد که کار در ستاد بحران تعطیل‌بردار نیست و باید قید تعطیلات و سایر کارهای جانبی را بزنید و مرتب باید گوشی‌تان در دسترس و پاسخگو باشید.
علی وفایی‌مقدم مدیرکل سابق بحران استانداری به رتبه اول این مدیریت در زمان خود در کشور یاد کرد و گفت: آقای محمدی‌تبار از نیروهای زحمت کشیده حامیان دولت است.
عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این مدت حضورم در استان شاهد بحران‌های دلخراشی از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج بودم، اظهار کرد: ما در این حادثه تمام تلاش و کوشش خودمان را کردیم که در سریعترین زمان ممکن اجساد را تحویل خانواده جانباختگان دهیم و تجربه‌ای بود برای تیم مدیریت بحران استانداری.
فیلی در ادامه با بیان اینکه توصیه‌های دارم برای آقای محمدی‌تبار، افزود: آقای محمدی‌تبار باید با برنامه باشند و از وضعیت موجود به نحو احسن استفاده کنند و بحران را مدیریت کنید، نه اینکه خودمان بحران‌‌ساز باشیم با یک مصاحبه، حرف یا رفتاری و کار شما خیلی سنگین‌تر است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فصل زمستان پیش‌رو اشاره کرد و گفت: آقای محمدی‌تبار باید برنامه‌های مدونی در این خصوص داشته باشد و جلسات مربوطه را مرتب برگزار کند و چاره‌اندیشی‌های لازم را داشته باشد.
وی افزود: باید در بحث بازگشایی جاده‌ها، مقاوم‌سازی و نوسازی تجهیزات و مسکن‌های روستایی و عشایری که در زلزله‌های اخیر دچار حادثه شدند، از همین امروز برنامه‌ریزی کرد.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این جلسه ابتدا یادی کرد از امیری اولین مدیرکل بحران استانداری که جان خود را در کوه‌های دنا از دست داد و به وظایف ستاد بحران اشاره و اظهار کرد: اینکه مصاحبه‌ کنیم، عکس سفلی بیندازیم و بگوییم دو تا آمبولانس آمد و دو تا آمبولانس رفت، وظیفه ستاد بحران استانداری نیست.
محمدی‌تبار افزود: من سعی می‌کنم از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها برای پیشبرد امور استفاده کنم. 
وی گفت: ما شاید نمی‌توانیم جلوی گرما، بی‌آبی، بی‌بارشی را بگیریم اما می‌توانیم جلوی آتش‌سوزی و یا تعرض به بستر رودخانه‌ را بگیریم. من از همه ظرفیت‌های علمی استان استفاده می‌کنیم.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید مرتب پیگیر کارها باشیم و از موازی کاری پرهیز کنیم، افزود: بخشداران و فرمانداران و سایر مدیران از دادن مصاحبه خودداری کنند تا با یک نظر واحد پیرامون حوادث صحبت‌های لازم صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شولیز
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه موفق بشی خدا کند
ف.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم. ایجاد نفرمایند
Iran, Islamic Republic of
سید خدادوست موسوی صحیح می باشد
شاهد
Iran, Islamic Republic of
با این انتخاب استان باسرعت بسیار زیادی در مسیر توسعه قرارمیگیردواحتمالا تو کشور از کرمان وآدربایجان شرقی وخوزستان وخراسان رضوی سبقت خواهد گرفت آفرین مرحبا هزار آفرین به این انتخاب
الف
Iran, Islamic Republic of
بحران بحران بحران آخ آخ آخ وای وای وای
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدی تبار
من با ایشان کار کردم بسیار پرانرژیک و کسی است که شب و روز ندارد
بدون شک اگه در کارش اخلال ایجاد نکنند و با ایشان همکاری کنند موفق خواهد شد
پیک
Iran, Islamic Republic of
بسیار پر انرژی. ادبیاتش رو!!!!!!!
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
گذری بر سابقه گذشته ، کیفیت کار اینده را نشان خواهد داد .
پیک
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار خودش مصداق عینی بحرانه
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود و عرض تبریک و شادباش خدمت مهندس شایسته و لایق و کاردان جناب محمدی تبار و ارزوی موفقیت در کار و مقام جدیدشان ،البته شایستگیش بیشتر از این پست ها هست
Iran, Islamic Republic of
پوزش کی میرود.امیریان رزمجو و ....
Iran, Islamic Republic of
میگم استاندار کهگیلویه را فراموش کرد وگرنه چرا پوزش و امیریان هنوز هستند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1