کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون عمرانی استاندار:

محمدی‌تبار رسماً سکان مدیریت بحران را به دست گرفت / توصیه‌های فیلی به مدیرکل جدید بحران

23 تير 1397 ساعت 14:54

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری و کارکنان حوزه عمرانی برگزار شد.


در این مراسم با حکم علی محمد احمدی وحید محمدی‌تبار به عنوان مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید خدادوست موسوی و علی وفایی مقدم نیز قدردانی شد.
موسوی سرپرست بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به گزارشی از عملکرد خود در این مدت اشاره کرد و گفت: در گذشته جذب نداشتیم و ما در این مدت بیش از چند میلیارد تومان جذب داشتیم.
موسوی به محمدی‌تبار هم توصیه کرد که کار در ستاد بحران تعطیل‌بردار نیست و باید قید تعطیلات و سایر کارهای جانبی را بزنید و مرتب باید گوشی‌تان در دسترس و پاسخگو باشید.
علی وفایی‌مقدم مدیرکل سابق بحران استانداری به رتبه اول این مدیریت در زمان خود در کشور یاد کرد و گفت: آقای محمدی‌تبار از نیروهای زحمت کشیده حامیان دولت است.
عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این مدت حضورم در استان شاهد بحران‌های دلخراشی از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج بودم، اظهار کرد: ما در این حادثه تمام تلاش و کوشش خودمان را کردیم که در سریعترین زمان ممکن اجساد را تحویل خانواده جانباختگان دهیم و تجربه‌ای بود برای تیم مدیریت بحران استانداری.
فیلی در ادامه با بیان اینکه توصیه‌های دارم برای آقای محمدی‌تبار، افزود: آقای محمدی‌تبار باید با برنامه باشند و از وضعیت موجود به نحو احسن استفاده کنند و بحران را مدیریت کنید، نه اینکه خودمان بحران‌‌ساز باشیم با یک مصاحبه، حرف یا رفتاری و کار شما خیلی سنگین‌تر است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فصل زمستان پیش‌رو اشاره کرد و گفت: آقای محمدی‌تبار باید برنامه‌های مدونی در این خصوص داشته باشد و جلسات مربوطه را مرتب برگزار کند و چاره‌اندیشی‌های لازم را داشته باشد.
وی افزود: باید در بحث بازگشایی جاده‌ها، مقاوم‌سازی و نوسازی تجهیزات و مسکن‌های روستایی و عشایری که در زلزله‌های اخیر دچار حادثه شدند، از همین امروز برنامه‌ریزی کرد.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این جلسه ابتدا یادی کرد از امیری اولین مدیرکل بحران استانداری که جان خود را در کوه‌های دنا از دست داد و به وظایف ستاد بحران اشاره و اظهار کرد: اینکه مصاحبه‌ کنیم، عکس سفلی بیندازیم و بگوییم دو تا آمبولانس آمد و دو تا آمبولانس رفت، وظیفه ستاد بحران استانداری نیست.
محمدی‌تبار افزود: من سعی می‌کنم از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها برای پیشبرد امور استفاده کنم. 
وی گفت: ما شاید نمی‌توانیم جلوی گرما، بی‌آبی، بی‌بارشی را بگیریم اما می‌توانیم جلوی آتش‌سوزی و یا تعرض به بستر رودخانه‌ را بگیریم. من از همه ظرفیت‌های علمی استان استفاده می‌کنیم.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید مرتب پیگیر کارها باشیم و از موازی کاری پرهیز کنیم، افزود: بخشداران و فرمانداران و سایر مدیران از دادن مصاحبه خودداری کنند تا با یک نظر واحد پیرامون حوادث صحبت‌های لازم صورت گیرد.


کد مطلب: 401486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401486/2/محمدی-تبار-رسما-سکان-مدیریت-بحران-دست-گرفت-توصیه-های-فیلی-مدیرکل-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1