کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری چرام مطرح شد

هاشمی پور:مردم می خواهند در 2 سال همه کارها به اتمام برسد/چرا یک نفر خسته نباشید نمی گوید!/از فیلی تشکر می کنم

20 تير 1397 ساعت 20:48

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد:آقای علیمردانی نمیخواهد کار کند اگر بخواهد کار کند یک پروژه را ده میلیارد اعتبار گرفتم چرا کار نمیکند وبا این شیوه  نمیتوانم کار کنم واز رئیس اداره راه وشهرسازی خواست تا از علیمردانی حمایت نکند و افزود مدتی برای شما صبر کردم دیگر صبر نمیکنم.


نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان چرام با انتقاد از علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان  بیان کرد: در جاده سازی باید ابنیه راجدی بگیریم وباید پل هایی که در مسیر می باشد ،اول کار می شد تا کاری خوب انجام گرفته باشد و پلها باید ساخته شود.
وی افزود : دو ورودی چرام را از هر طرف پنج کیلومتر مجوز روشنایی گرفتیم و علیمردانی باید به صورت جدی پای کار بیاید وموظف میباشد که این کار راانجام دهد.
هاشمی پور اظهار کرد: جاده اب حیات را با اقای فیلی صحبت شده و با این روشی که وجود دارد تا پنج سال دیگر تمام نمی شود اگر در قسمتی منابع طبیعی مشکل داشته باشد طرف دیگر چرا کار نشده است آقای علیمردانی نمیخواهد کار کند اگر بخواهد کار کند یک پروژه را ده میلیارد اعتبار گرفتم چرا کار نمیکند وبا این شیوه  نمیتوانم کار کنم واز رئیس اداره راه وشهرسازی خواست تا از علیمردانی حمایت نکند و افزود مدتی برای شما صبر کردم دیگر صبر نمیکنم.
وی افزود: نکته بعدی جاده دلی خلیفه ای است که باید مجدانه پیگیری شود و باید کاری که استارت خورد تا اخر ادامه دهیم و ابنیه وپل سازی در ابتدای کار انجام شود.
هاشمی پور تصریح کرد: جاده دمه در مناقصه رفته و باید پیگیری شود ، جاده تنگ می کار پل تقریبا انجام شده و امروز سر کشی شد ، برای بهسازی اسفالت روستایی سه میلیارد پول گرفتم و جاده طسوج با پیگیریهایی که انجام شده وانجام این پروژه با بنیاد مسکن میباشد به اتمام میرسد.
نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه بیان کرد :جا دارد از آقای فیلی به خاطر همکاریهای زیادی که کرده تشکر نمایم وی افزود: جاده پشته زیلایی و جاده تنگ پیر زال در دستور کار قرار گیرد وبحث فسفات که تا هفته گذشته مورد هجمه بودم ،حالا که تجهیزات تخلیه شده چرا یک نفر خسته نباشید نمی‌گوید باید باور کنیم که اب مارون برای دشتهای چرام می آید ساز نا امیدی نزنید به مردم امید دهید و ایستگاه پمپاژ دمدره از سید اباد در دست اقدام است اب سرفاریاب مورد توجه می باشد وبرای اینکه تجهیزات خط لوله را خارجی خریداری میکردند وبه خاطر شعار رهبری با اقای پاسره صحبت شده که کارخانه های داخلی وجود دارد و باید حمایت از کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد.
هاشمی پور با اشاره به طرح آبرسان از سد کوثر گفت: تامین آب چرام از سد کوثر یک پروژه ملی میباشد و به کمک قرارگاه خاتم کار انجام میشود و دویست میلیارد برای این پروژه پول پیش بینی شده است و برای چرام، لنده، سوق ،دهدشت میباشد.
وی تصریح کرد:آب توگبری وفاضلاب شهر چرام هم پیشرفت خوبی داشته و مردم باید همکاری کنند و کار دولت و نماینده همگی مربوط به نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم افزود: بیمارستان 32 تخت خوابی به صورت جدی پیگیری شده وهفت ونیم میلیارد از بنیاد برکت وهفت ونیم میلیارد بودجه از علوم پزشکی در دست اقدام است وچهل سال میباشد شهر بیمارستان ندارد و داخل دوسال مردم میخواهند همه کار به اتمام برسد.
 وی افزود:سونوگرافی با مبلغ چهارصد میلیون از اقای قاضی زاده مجوز گرفتم وپرونده برای خرید ارسال شده است عدل هاشمی درپایان بیان کرد: در حوزه ورزش چمن های مصنوعی برای روستاهای شهرستان چرام گرفته شده است برای صد مدرسه تجهیزات گرفتم و کمکهای زیادی به مساجد شد ونیاز به همکاری مردم دارم و از مردم میخواهم کارشکنی نکنند.


کد مطلب: 401432

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401432/2/هاشمی-پور-مردم-می-خواهند-2-سال-همه-کارها-اتمام-برسد-چرا-یک-نفر-خسته-نباشید-نمی-گوید-فیلی-تشکر-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1