تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۱۳۴۹
گزارش خبری/

بازدید شهردار یاسوج از بیمارستان امام سجاد (ع)/ مقدم آخرین وضعیت پل چهارم را تشریح کرد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛امروز (یکشنبه 16 تیرماه) در این دیدار که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، رئیس بیمارستان امام سجاد به ارائه گزارشی از وضعیت این بیمارستان پرداخت.
شهردار یاسوج در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: از قشر حوزه سلامت استان تقدیر و تشکر می کنم این بیمارستان تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان برای استان داشت که جای پیشرفت نیز دارد.

دکتر نستهن مقدم بیان کرد: اگر دنبال این باشیم که مزیت های بیمارستان برجسته شود باعث برجسته شدن خدمات نیز می شود امروز یکی از تهدیدات جامعه بشری مشکلات قلبی و سکته قلبی است که انتظار می رود برای راه اندازی این بخش تلاش شود، مردم بر این باورند اگر سلامتشان تامین شود راضی هستند.
وی افزود: امروز هزینه های درمان دغدغه مسئولان و مردم است باید تلاش کنیم که نخبه های این استان بخشی از خدماتشان را به مردم استان خودشان ارائه دهند،اعتبارات استان جوابگو نیست اما با کمک مدیران شهری می توانیم کاری انجام دهیم چرا که بیشتر سفرهای استان ما برای درمان است و به سایر استان ها می روند و هزینه می کنند.
مقدم یادآور شد: بیمارستانی در نجف آباد داریم که اقتضا داریم زودتر تجهیز شود امروز بهترین هدیه به مردم آرامش و آسایش است، شاخص سلامت امری مهم است باید به آن توجه شود.
وی به راز بقا اشاره کرد و گفت:نباید به محدودیت ها چشم دوخته شود ،  علی رغم اینکه سرعت آهو بیشتر از پلنگ است اما شکار می شود چون به عقب نگاه می کنیم باید برای بهداشت و درمان مردم تلاش کنیم و چاله و چوله ها را درست کنیم.
شهردار یاسوج بیان کرد: در رابطه با جاده دسترسی، طبق گزارش های رسیده و بازدید های مکرر، پل چهارم بشار در هشت ماه گذشته پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، عرشه پل در قزوین در حال ساخت است که پنجشنبه بازدیدی از آن در قزوین خواهیم داشت و بحث انتقال بخشی از عرشه را در دستور کار داریم.
وی افزود: دغدغه بیمارستان با افتتاح این پل بر طرف می شود، جاده دسترسی دیگری کلنگ زنی شده که تا سه ماه دیگر زیر بار ترافیک می رود.
مقدم به فضای سبز بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع را بررسی می کنیم اما شهرداری مثل گذشته از اعتبارات ملی برخوردار نیست شهرهای بالای صد هزار نفر اعتباراتی ندارد و جمعیت کمتر مد نظر است، امروز جمعیت شهر یاسوج بیش از ۲۰۰ هزار نفر است در حالی که جمعیت رسمی ما ۱۳۴ هزار نفر است که در بحث الحاق مناطقی از جمله اکبرآباد باید تلاش شود و حومه شهر نیز سروسامان پیدا کند، رشد بی رویه باعث می شود خدمات خوبی داده نشود .
شهردار در ادامه گفت: در ابتدا کار چالش شهر پاک را ایجاد کردیم که یک طوفان ذهنی ایجاد کرد و به شاخص های سلامت کمک می کند مقالات خوبی دریافت شد انتظار داشتیم بخش درمان نیز به این بخش وارد شود، سوال من این است که آیا از حاضران کسی در این جشنواره شرکت کرده است؟
وی افزود: اگر به شهروندان آموزش لازم داده شود و تفکیک زباله ها آموزش داده شود، در بحث پسماندها انتظار داریم زباله های عفونی ها اول بی خطر شوند و بعد انتقال داده شوند، در ورودی بیمارستان قبلا فضای سبز بود اکنون به سازه تبدیل شده است انتظار داریم بحث سرانه فضای سبز در محیط بیمارستان رعایت شود.
مقدم تصریح کرد: در بحث ساخت و سازها هماهنگی های لازم انجام نشده است که در این خصوص اقدام کنید، در بحث روشنایی هماهنگی با شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری انجام شود، آنجا که مربوط به شهردار باشد اقدامات لازم انجام می شود ما به دنبال آرامش مردم هستیم.
شهردار یاسوج گفت: وضعیت فعلی مراکز درمانی زیبنده مردم ما نیست، بحث کیفیت را باید مد نظر قرار دهیم، صدای مراجعه کنندگان را باید بشنویم، شنیدن صدای مراجعه کنندگان به مدیریت بیمارستان کمک می کند.
مقدم در پایان بیان کرد: برای فاضلاب بیمارستان در گذشته چندین مکاتبه انجام شده است، از کنار عرشه پل چهارم این فاضلاب انتقال داده می شود.


بر اساس این گزارش، شهردار یاسوج در پایان این دیدار از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و با بیماران و مراجعه کنندگان ملاقات و گفت‌وگو کرد.





















 
نام شما

آدرس ايميل شما

مختار
Iran, Islamic Republic of
جالبه، شهر رو آباد کردی حالا میخوای بیمارستان ها رو آباد کنی؟ه ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگرفت!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1