کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج:

شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سروک / جرائم سنگین در انتظار متخلفان

17 تير 1397 ساعت 18:57

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه طرح شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج و روستاهای اقماری شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام است، اظهار کرد: طی دو روز اخیر این طرح به صورت ضربتی در روستای اقماری سروک و خانه باغ‌های اطراف آن صورت گرفت.


 صبح امروز و با حضور اکیپ‌های اتفاقات آبفای یاسوج طرح ضربتی شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز سروک یاسوج انجام شد.
 قاسم قلندری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج و روستاهای اقماری شهر یاسوج به صورت مداوم در حال انجام است، اظهار کرد: طی دو روز اخیر این طرح به صورت ضربتی در روستای اقماری سروک و خانه باغ‌های اطراف آن صورت گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج عنوان کرد: متاسفانه در بازدیدهایی که طی دو روز اخیر از روستای سروک انجام گرفت شاهد استفاده غیرمجاز از آب شرب برای مصارف کشاورزی بودیم.
قلندری یادآور شد: در موارد زیادی شاهد نصب انشعاب خودسرانه توسط مالکان بودیم و تعدد انشعابات غیرمجاز باعث شد که به صورت جدی در این قضیه ورود پیدا کنیم.
وی اتصال مجدد انشعابات خانه باغ‌های سروک را منوط به به پرداخت جریمه و خرید انشعاب دانست و گفت: در حالی که در شهر دچار کمبود آب هستیم استفاده غیرمجاز و سرقت آب شرب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و آبفای شهری به هیچ وجه از این تخلفات نمی‌گذرد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خطاب به کسانی که مبادرت به نصب انشعاب غیرمجاز کرده‌اند تاکید کرد: این افردا سعی کنند که این انشعابات را جمع آوری کنند چرا که دیر یا زود انشعاب غیرمجاز آنها شناسایی خواهد شد و پیامد آن نیز جریمه‌های سنگین خوا هد بود.


کد مطلب: 401346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401346/2/شناسایی-انشعابات-غیرمجاز-آب-سروک-جرائم-سنگین-انتظار-متخلفان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1