تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۰۱۳۳۸
در نشست شورای آموزش وپرورش مطرح شد

کسب رتبه برتر گچساران در پروژه مهر / کمبود 460 نیروی انسانی در آموزش و پرورش گچساران

۴
۰
کبنا ؛
 در این نشست سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به مناسبت‌های این هفته  و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تاسیس اولین مدارس و دانشگاه‌ها در زمان این امام بزرگوار بوده است که در این زمینه بتوانیم در واکاوری شخصیت بزرگ این امام در راستای اعطای آموزش تلاش کنیم.
 رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران  در ادامه با اشاره به هفته کتابخوانی کودک عنوان کرد:  در سال تحصیلی 96-تعداد 5 قصه‌گو با همکاری آموزش و پرورش و کانون فرهنگی شهرستان با حضور پنج مربی در سطح مدارس ابتدایی این شهرستان به امر قصه‌گویی پرداخته شده است.
وی افزود: در این زمینه دوره توانمندسازی برای مربیان ابتدایی و معلمان پیش‌ دبستانی در سال تحصیلی گذشته برگزار شد.
پورالحسینی در ادامه به پروژه مهر اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در چهار سال متوالی آموزش و پرورش گچساران  در برگزاری پروژه مهر در سطح استان مقام برتر را کسب نموده است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه پروژه مهر از 15 تیر لغایت 15 مهر ماه هر سال در حال انجام است، گفت: هدف از اجرای پروژه مهر آماده سازی مدیران، معاونان و معلمان، آماده سازی مدارس در زمینه آغاز سال تحصیلی، برگزاری دوره‌های جدید برای معلمانی که کتاب‌های جدیدالتالیف را تدریس خواهند کرد، تجهیزات مدارس، نوسازی مدارس و تامین نیروی انسانی جزء پروژه مهر به شمار می‌رود.
 وی  در ادامه با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مدارس گچساران ابراز کرد: آموزش و پرورش گچساران تعداد 460 نیروی انسانی کمبود دارد که بیشتر این کمبود نیرو در مدارس ابتدایی است.
پورالحسینی ادامه داد: نیروی انسانی حاضر در آموزش و پرورش گچساران جز نیروهای پیرسنی است که در این زمینه میزان خروجی نیروی انسانی بیشتر از ورودی است.
 رئیس آموزش وپرورش گچساران  با بیان اینکه از نیروی انسانی موجود در دو شفیت ساعات کاری استفاده می‌شود، عنوان کرد: پدیده مهاجرت در دو شهرستان بویراحمد و گچساران موجب شده که این دو شهرستان با کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی مواجه شود.
 وی خاطر نشان کرد: با توجه به آمار موالید در 6 سال گذشته که از اداره ثبت و احوال گچساران اعلام شده است برای ورودی به مدارس ابتدایی تعداد 500 نفر بیشتر از آماری است که از اداره ثبت  برای ثبت نام دانش آموزان در دوره پیش‌دبستانی استعلام شده است.
پورالحسینی با اشاره به اینکه با توجه به شعار رهبری بر فرزند آوری، افزایش مهاجرت به این شهرستان  موجب شده که آموزش و پرورش گچساران با فضای آموزشی، فرهنگی، تربیت بدنی، سالن امتحانات و نیروی انسانی در جهت تدریس دانش آموزان مواجه گردد.
وی عنوان کرد: آموزش وپرورش گچساران تعداد 15 باب آموزشگاه برای یک نوبتی کردن مدارس این شهرستان نیاز دارد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه تصریح کرد:  روز گذشته پنجمین دوره آزمون استخدامی آموزش وپرورش گچساران با مشارکت 275 داوطلب مرد و تعداد 534 داوطلب خانم برگزار شد.
 وی ابراز کرد: این تعداد افراد پس از قبولی یک دوره 6 ماهه به عنوان معلم وظیفه آموزش و تدریس خواهند داد.
پورالحسینی در ادامه به کسب بیش از 100 رتبه انفرادی برتر و 25 رتبه گروهی برای سومین  در سی و ششمین مسابقات فرهنگی و هنری در سطح استان خبر داد.
 رئیس آموزش وپرورش گچساران افزود: آموزش وپرورش گچساران برای سومین سال متوالی است که رتبه اول استانی  در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری کسب می‌نماید.
گفتنی است: در پایان از زحمات و عملکرد شایسته سید ظهیرالدین پورالحسینی و احمد حیدری ارجلو در شورای آموزش و پرورش گچساران با اهداء لوح،تقدیر بعمل آمد.
  • تصاویر نشست شورای آموزش وپرورش گچساران

    تصاویر نشست شورای آموزش وپرورش گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

مربی
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی از حوزه سلامت هیچی نگفته .
منصوریان
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید خدمت جناب پورالحسینی
مراقب سلامت
United Kingdom
آقای پور الحسینی حداقل اشاره ای به مقام اول استانی سلامت و مقام اولی تیم های دادرس پسران و دختران در استان .
مرافب سلامت
United Kingdom
کبنا لطفاُ اگه گزارشی از حوزه سلامت آموزش و پرورش گچساران تهیه کنیدممنون میشیم.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1