کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده استاندار از «جهاد دانشگاهی» / رئیسی که شنبه‌ها اصلاً سر کار نمی‌آید

17 تير 1397 ساعت 0:23

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده از سازمان جهاد دانشگاهی این استان بازدید کرد.


صبح امروز (شنبه 16 تیرماه)  علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده از سازمان «جهاد دانشگاهی» استان بازدید کرد.
احمدی در این بازدید بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد بازدید قرار داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از سرکشی از واحدها و اتاق‌های مختلف به سمت اتاق رئیس سازمان جهاد دانشگاهی رفت که با درب بسته روبرو شد.
احمدی که دید درب اتاق رئیس سازمان جهاد دانشگاهی در روز اول هفته بسته است از یکی از معاونین این سازمان سووال کرد، آقای رئیس کجاست که او پاسخ داد وی در مرخصی به سر می‌برد.
استاندار که همه چیز را می‌دانست با لبخندی گفت: او در مرخصی است و یا سر کار نیامده. البته من مطمئن هستم که او هیچ وقت شنبه‌ها نمی‌آید.
بنا بر این گزارش، در ادامه با حضور چند تن از مسوولان سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه‌ای به ریاست احمدی تشکیل شد.
شمس‌الله رشیدی که سابقه ریاست بر این سازمان را هم در کارنامه خود داشت به سووالات استاندار پاسخ داد. رشیدی به برنامه‌های سازمان جهاد دانشگاهی اشاره و اظهار کرد: احداث درمانگاه ناباروی، تولید و توسعه گیاهان دارویی و تولید فرآورده‌های عسل از جمله برنامه‌های است که ما در معاونت پژوهشی سازمان دنبال می‌کنیم.
استاندار هم گفت: جهاد دانشگاهی با کدام مجوز و سازوکار می‌خواهد درمانگاه‌داری کند، بلکه وظیفه شما تحقیق و پژوهش روی مسائل مختلف است.
احمدی به مهمانسرای سازمان اشاره کرد و گفت: قرار شد که وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی دیگر هتل‌داری و بنگاه‌داری نکنند، چرا سازمان جهاد دانشگاهی هزینه‌هایی را صرف نگه داری مهمانسرا می‌کند.
احمدی بعد از شنیدن سخنان کارکنان جهاد دانشگاهی در یک فضای صمیمی این سازمان را ترک  و منطقه تنگ سرخ بویراحمد با اهالی این روستا دیدار کرد.


کد مطلب: 401333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401333/2/بازدید-سرزده-استاندار-جهاد-دانشگاهی-رئیسی-شنبه-ها-اصلا-سر-کار-نمی-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1