کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مسوولان از اردوگاه تفریحی کهگیلویه مطرح شد

اتمام فاز اول اردوگاه تفریحی گردشگری «آبشار کمر دوغ» کهگیلویه

15 تير 1397 ساعت 21:53

ظهر امروز بخشدار چاروسا به همراه اصحاب رسانه با حضور در روستای کمردوغ از نزدیک طرح در دست اقدام اردوگاهی و تفریحی کمردوغ را مورد بازدید قرار داد.


ظهر امروز بخشدار چاروسا به همراه اصحاب رسانه با حضور در روستای کمردوغ از نزدیک طرح در دست اقدام اردوگاهی و تفریحی کمردوغ را مورد بازدید قرار داد.
علی محمودی در حاشیه بازدید از این طرح عنوان کرد: بخش چاروسا یکی از مناطق زیبا و دارای مناطق گردشگری و زیارتی استان است که هرساله در ایام نوروز و در فصل تابستان گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند که یکی از این مناطق زیبا آبشار کمردوغ است.
بخشدار چاروسا به زیبای و وجود آبشار کمردوغ در استان اشاره و گفت: آبشار کمردوغ یکی از آبشارهای بی بدیل و بسیار زیبای استان که دومین آبشار استان است و این آبشار همچنین هفتمین آبشار از نظر ارتفاع در کشور است که ارتفاع آن به قریب به ۷۰متر می رسد.
وی تاکید کرد: اثر ارزشمند آبشار کمردوغ در سال ۸۹ در فهرست آثار طبیعی ایران به ثبت ملی رسید. محمودی به ساماندهی و اجرای طرح اردوگاهی کمردوغ اشاره و خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ اداره میراث و فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان کهگیلویه اقدام به ساخت طرح اردوگاه و تفرجگاه کمردوغ کرد که با ساخت این طرح آبشار کمردوغ و محیط اردوگاه به یکی از زیباترین مناطق کردشگری شهرستان کهگیلویه استان به حساب می آید.
بخشدار چاروسا گفت: طرح اردوگاه کمردوغ در دو فاز عملیات اجرایی آن آغاز شد که فاز اول آن در سال گذشته آغاز شد که عملیات پایانی آن در حال کار است و امیداریم با پیگیری و سرعت کار به پایان برسد.
وی با تقدیر از زحمات مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان کهگیلویه بیان کرد: لازم است از رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه به دلیل تلاش و همتی که برای ساخت این اردوگاه بکار بستند تشکر کنم و امیدوار هستیم عملیات فاز دوم آن هم هر چه سریع تر آغاز شود.


کد مطلب: 401296

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401296/2/اتمام-فاز-اول-اردوگاه-تفریحی-گردشگری-آبشار-کمر-دوغ-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1