تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۴
در نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان مطرح شد

خداحافظی «فرماندار گچساران» از سازمان اتوبوسرانی

۳
۱
کبنا ؛نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان با حضور فرماندار، شهردار و اعضای هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای مصوبات جلسات تا حصول نتیجه گفت: مصوباتی که در جلسه تصویب می‌شود، لازم الاجراء بوده و در صورت عدم پیگیری با دستگاه‌های متولی برخورد خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به مشکلات و مسائل مربوط به سازمان اتوبوسرانی شهر دوگنبدان اظهار داشت: به منظور تسهیل مشکلات موجود و با هدف کوچک سازی سازمان‌ها و ارگان‌ها طی بررسی‌های صورت گرفته، نام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تغییر و تحت عنوان سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر زیر نظر شهرداری دوگنبدان فعالیت خواهد کرد.
رحیمی هدف از تشکیل این سازمان، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر می‌باشد که می‌بایست بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل ایمن و با کیفیت فراهم شود.
گفتنی است: در سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان ترکیب هییت مدیره با معرفی شهردار و تایید و ابلاغ فرماندار (که خود رییس شورای سازمان بود) صورت می‌گرفت که با تغییر نام از این پس در سازمان حمل و نقل بارومسافر فرماندار جای خود را به شهردار واگذار و دیگر نقشی در این سازمان ندارد.
در پایان این نشست فرماندار گچساران به مزاح به شهردار دوگنبدان گفت: با توجه به دستورالمعل و ابلاغیه جدید و خداحافظی بنده از سازمان اتوبوسرانی باید از من تجلیل به عمل آورید.
خاطر نشان می‌سازد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دوگنبدان در این چندسال یکی از سازمان‌های پرحاشیه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرونو
Iran, Islamic Republic of
شهردار
ک.
Iran, Islamic Republic of
وجدانا تو همه این جلساتی که فرماندار هست این بندا. ندیدم که حتی یه کلمه حرف بزنه مثل اینکه فقط دلش میخواد تو رسانه ها باشن جناب رحیمی و جدانا یه دفعه مدیریت یه جلسه را بدین به ایشون ببینیم. اما جلسه را بزارین ازاد و پرسش و پاسخ.
Iran, Islamic Republic of
مگه. سازمان داره نمیدونستم اخه خیلی .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1