کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان مطرح شد

خداحافظی «فرماندار گچساران» از سازمان اتوبوسرانی

10 تير 1397 ساعت 23:17

نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان با حضور فرماندار، شهردار و اعضای هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.


نشست بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان با حضور فرماندار، شهردار و اعضای هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای مصوبات جلسات تا حصول نتیجه گفت: مصوباتی که در جلسه تصویب می‌شود، لازم الاجراء بوده و در صورت عدم پیگیری با دستگاه‌های متولی برخورد خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به مشکلات و مسائل مربوط به سازمان اتوبوسرانی شهر دوگنبدان اظهار داشت: به منظور تسهیل مشکلات موجود و با هدف کوچک سازی سازمان‌ها و ارگان‌ها طی بررسی‌های صورت گرفته، نام سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تغییر و تحت عنوان سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر زیر نظر شهرداری دوگنبدان فعالیت خواهد کرد.
رحیمی هدف از تشکیل این سازمان، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر می‌باشد که می‌بایست بستر مناسب برای دسترسی همه شهروندان به حمل و نقل ایمن و با کیفیت فراهم شود.
گفتنی است: در سازمان اتوبوسرانی دوگنبدان ترکیب هییت مدیره با معرفی شهردار و تایید و ابلاغ فرماندار (که خود رییس شورای سازمان بود) صورت می‌گرفت که با تغییر نام از این پس در سازمان حمل و نقل بارومسافر فرماندار جای خود را به شهردار واگذار و دیگر نقشی در این سازمان ندارد.
در پایان این نشست فرماندار گچساران به مزاح به شهردار دوگنبدان گفت: با توجه به دستورالمعل و ابلاغیه جدید و خداحافظی بنده از سازمان اتوبوسرانی باید از من تجلیل به عمل آورید.
خاطر نشان می‌سازد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دوگنبدان در این چندسال یکی از سازمان‌های پرحاشیه بود.


کد مطلب: 401184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401184/2/خداحافظی-فرماندار-گچساران-سازمان-اتوبوسرانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1