کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان:

برگزاری نشست بررسی مشکلات هیئت های ورزشی باشت/ «ظفری» بسرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی باشت شد

9 تير 1397 ساعت 18:38

به منظور بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان باشت جلسه‌ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت و رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان در سالن فرمانداری شهرستان باشت برگزار شد.


مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در این نشست برگزاری این جلسات را مستلزم برنامه ریزی و هماهنگی دانست و گفت: باید حداقل 48 ساعت قبل از برگزاری اعلام تا با آمادگی لازم حاضر شد و بتوان در این رمینه و با تشکیل این جلسات گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش شهرستان برداشت.
وی با بیان اینکه بودجه هیئت‌های و انجمن‌های  ورزشی شهرستان باشت محدود است خواستار توجه ویژه اداره ورزش و جوانان استان به این شهرستان شد. 
رنجبر رئیس انجمن‌های ورزشی استان نیز در این نشست گفت: آنچه در توان باشد برای توسعه ورزش باشت انجام خواهیم داد. 
وی بیان داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی دارای 18 کمیته و 38 رشته ورزشی است و در شهرستانها به تناسب وضعیت آب و هوا و جغرافیای آن شهرستان رشته‌های ورزشی فعال خواهند شد. 
رنجبر ابراز داشت: به دلیل مشکلات، در شهرستان باشت امکان فعالیت رشته‌های آبی وجود ندارد اما در سایر رشته‌ها و به تناسب همکاری می‌کنیم.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان گفت: متأسفانه وسایل ورزشی ما در کشور تولید نمی‌شود و بنابراین برای تهیه این وسایل باید با رایزنی با فدراسیون وسایل و امکانات را تهیه کرد. 
وی با بیان اینکه سعی می‌شود در موضوع حمایت‌ها بدون ناحیه بندی عمل شود ف تصریح کرد: میزان حمایت‌ها بستگی به فعالیت رشته‌ها در شهرستان‌ها دارد.
رنجبر تهیه وسایل ورزشی را از طریق اداره ورزش و جوانان و همچنین اسپانسر اعلام کردو افزود: تعامل هیئت‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان باید مطلوب باشد. 
وی با بیان اینکه به زودی پیشرفت ورزش در استان باید از نگاه‌های شهری و منطقه پرهیز کرد، گفت: برای درخشش نیازمند نگاه استانی هستیم.
در پایان یاسر ظفری به عنوان سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی باشت انتخاب شد.
---------------------------
خبر از فتح الله پوران پور 
 


کد مطلب: 401141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401141/2/برگزاری-نشست-بررسی-مشکلات-هیئت-های-ورزشی-باشت-ظفری-بسرپرست-انجمن-های

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1