تاریخ انتشار
جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۱۱۳
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

شرکت 288 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره خوارزمی

۰
کبنا ؛هادی زارع پور بابیان اینکه کشف و هدایت استعدادهای بالقوه و بالفعل دانش‌آموزان از اهداف این جشنواره است، اظهار کرد: این جشنواره باهدف ارتقاء دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان درزمینهٔ پژوهش و خلاقیت، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد، کسب مهارت و کاربردی کردن دانش و افزایش روحیه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
زارع پور با اشاره به اینکه این جشنواره به‌منظور تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری و ایجاد نشاط در مدرسه برگزار شد، بیان داشت: کسب مهارت و کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت‌های زندگی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.
وی تصریح کرد: همچنین توجه ویژه به دستاوردهای دانش‌آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های علمی، ارتقا و افزایش روحیه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و درعین‌حال تمرین مشارکت در فعالیت‌های گروهی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
زارع پور افزود: ۹۷ هزار و ۶۳۳ نفر رشته در مرحله مدرسه‌ای این جشنواره بیانگر استقبال خوب دانش‌آموزان از این رقابت بزرگ علمی است.
وی تصریح کرد: سال گذشته 6 دانش‌آموز از کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره خوارزمی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور را از آن خود کردند.
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مرحله نخست این جشنواره با رقابت ۳ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز متوسطه اول شهرستان‌ها و مناطق برگزار و برترین‌ها به مرحله استانی راه یافتند.
ایوب رضایی با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در ۶ محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، فعالیت آزمایشگاهی، دست سازه، ایفای نقش زبان انگلیسی و بازارچه کار و فناوری برگزار شد، افزود: این جشنواره در ۴ مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره خوارزمی در مدرسه توحید یاسوج برگزار شد که ۱۰ دانش‌آموز برتر معرفی و به مرحله کشوری که مرداد ۹۷ در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
بنا بر این گزارش، علی قبادپور، عادل ظفرپور، مهرزاد ایزدپناه و فاطمه حسن‌پور به عنوان اعضای هئیت داوران جشنواره خوارزمی در محور پژوهش معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مسابقات خوبی است برای نسل اینده.درود بر اساتید گرامی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1