تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۱۰۲
در همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ژن خوب صدای «دهبانی‌پور» را هم درآورد

۰
کبنا ؛رضا دهبانی پور امروز پنجشنبه (7 تیرماه 94) در همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل اداره‌کل فرهنک و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: فعالان قرآنی باانگیزه و دغدغه‌هایی مبتنی بر نگاه اعتقادی، فکری و اهداف بلندی که پیش روی دارند و همچنین تفسیر و تدوین از آنچه باورشان است فعالیت می‌کنند و مسئولان استانی باید در راستای اعتقادات و پایبندی این فعالان قرآنی به مبنای دینی از آنان حمایت کند.
دهبانی‌پور با بیان اینکه در مملکتی که در آن انقلاب عظیمی با ابعاد مختلف اتفاق افتاده باشد دشمنان توطئه‌های متفاوتی را برای ناکارآمدی آن طرح‌ریزی می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی در فرایند پیش روی خود و شرایطی که قرار گرفته و مسیری که دارد، گاهی با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شود و از طرفی نظام سلطه آشکار و شفاف در مقابل مسیر نظام اسلامی موانعی را به وجود می‌آورد.
وی افزود: اگر بخواهیم دنبال مقصر بگردیم خیلی‌ها مقصر هستند، کسانی که روز روشن ادعای ابرقدرتی دارند و از معامله بین‌المللی بدون هیچ تعهدی خروج می‌کنند و از آن‌طرف انتظار دارند که تمام دنیا در چارچوب معاملات بین‌المللی عمل کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشور ایران در این شرایط سخت پیش‌رو و مشکلاتی که نظام سلطه در مقابل ما قرار می‌دهد، اما همچنین ایستاده است، بیان کرد: انقلابی مبتنی بر رأی و حمایت مردم‌ داریم و این انقلاب با خون بزرگانی آبیاری شده است که بابت آن شهید داده‌ایم و برای احیای آن زحمت‌ کشیده‌ایم و امروز هم با خطراتی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: انقلابی که در جامعه ما اتفاق افتاد، متفاوت‌تر از سایر انقلاب‌های دنیا صورت گرفت و یک اتفاق آنی نبوده که به وجود بیاید، بلکه یک رهبری از نقطه‌ای شروع می‌کند و سختی‌ها و ملامت‌هایی را تحمل می‌کند و بعد از سال‌ها این انقلاب با شاخص‌های دین، مبانی قرآن و اسلام، مردم و رهبری و ایثارگری و خودگذشگتی جوانان، پیر، مرد و زن این مرز و بوم تحقق پیدا می‌کند و راز و رمز تداوم این انقلاب حضور این عوامل است.
دهبانی‌پور بابیان اینکه اندیشمندی می‌گوید که اگر در جامعه‌ای شرایط بحرانی به وجود آمد، رهبران آن جامعه آن را بپذیرند و در مقابل مشکلات انعطاف نشان دهند و یا هم آن را سرکوب کند، اظهار کرد: اما جمهوری اسلامی ایران اعتقادی به سرکوب نداشته و امروز مسوولان باید به‌ صورت شفاف در مورد آنچه که مشکل جامعه است، با مردم حرف بزنند.
وی با اشاره به اینکه کتمان مشکلات درست نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب و همه بزرگان کشور می‌گویند که ما درگیر یک سری مشکلات هستیم و از مردم می‌خواهیم که به کمک مسوولان و دولتمردان بیایند، وقتی‌ رئیس‌جمهور مملکت می‌گوید که من دست پیش مخالفانم دراز می‌کنم و دست همه را می‌فشارم تا از این طریق همه را برای کمک به مسائل کشور دعوت کند.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان بیان داشت: ما باید در مقابل سختی‌ها و مشکلاتی که ایجاد می‌کنند به یک وحدت، یکپارچگی و همبستگی برسیم.
وی بیان داشت: ما دلمان نمی‌خواهد که با لیست‌های آن‌چنانی مواجه شویم که فرزندان آقازاده‌ها در آمریکا و کشورهای دیگر برای خودشان سرمایه‌گذاری‌هایی را داشته باشند و این در حالی است که همه وظیفه داریم از وطن، مملکت و ارزش‌های والای انقلاب دفاع کنیم و البته دشمنان همیشه در حال نقشه کشیدن برای ضربه زدن به این نظام هستند.
دهبانی پور افزود: در تاریخ ایران‌زمین هم این بوده که «اجنبی» با ایران سر ستیز داشته و همواره مردم این کشور با وحدت و یکپارچگی ایستادگی کرده‌اند و بازهم امیدواریم که وحدت و یکپارچگی بیش از پیش در بین مردم و مسوولان ایجاد شود.
وی بیان داشت: باید از کمی‌ها و کاستی‌ها بگذریم و حرف‌هایی که به دل‌گرفته‌ایم را فراموش کنیم و باید پای آرمان‌هایمان که تا دیروز شعار می‌دادیم و می‌گفتیم و گاهی آن را فریاد می‌کشیدیم که «اگر ما هم بودیم دفاع می‌کردیم» بایستیم، امروز هم آن روز است که ما باید برای حفظ منابع ملی خود، اقتدار کشورمان و سربلندی مملکتمان دست وحدت به همدیگر بدهیم.
این مسئول تاکید کرد: امیدوارم در مقابل مشکلاتی که داریم و پیش روی ما قرار گرفته است، نیز با ایستادگی بگذریم و البته ما از این فراز و نشیب‌ها و گردنه‌های سخت زیاد داشتیم و گردنه‌های زیادی را هم سپری کردیم و این روزها مصادف با آن روزها است.
وی بیان داشت: در مقطعی از تاریخ این نظام اسلامی با توطئه دشمنان سقف بر روی دولت‌مردان و سران مملکت آوار شد، اما این بزرگان از گردنه‌ها عبور می‌کردند و امروز هم یکی از آن روزها است و ما نیز از این گردنه‌ها خواهیم گذشت و باید به همدیگر یادآوری کنیم که چه وظیفه‌ی بر دوش داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشکلاتی از جمله تبعیض، تفاوت و فاصله طبقاتی در مملکتمان وجود دارد که زیبنده نیست، اما نباید این‌ها را به دل بگیریم و حتماً باید این مشکلات را از سر راهمان برداریم.
دهبانی‌پور همچنین از افتتاح طرح اوقات فراغت «آسمان‌ها» کانون‌های فرهنگ هنری مساجد شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
ژن خوب ...... جالبه
همین ژن خوبها هم هستند که پروژه های پیمانکاری خدا تومتی دارن اجرا میکنن و به جای رسیدگی به کار و خدمت به مردم دنبال کارهای پیمانکاری خودشان هستند
در پاسخ به هنرمند
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن خیلی راحت است... خودت خوب می دانی برای چه این کار را می کنی؟
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
اين برنامه ارشاد بود با اوقاف يا مساجد
تلاشت براي موندن فايده نداره
ارشاد بايد تغيير كنه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب دهبانی پور هیچ می دانی وقتی مردم ببینند یک مدیرکل یا استاد دانشگاه به دنبال ساخت و ساز و کار اقتصادی است ، چقدر تاثیر منفی دارد .
انجمن
United States
فقط برنامه تبليغاتي اجرا ميكنيد
ديروز برنامه بي روح و بدون خروجي داشتين
معلومه فقط نمايشيه
مانا
United States
استاندار محترم اگه حوزه فرهنگي براي شما مهم است لطفا تغيير حاصل كنيد نيروي خوشفكر بزاريد
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1