کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

حرکت جالب و عجیب مدیرعامل آب برای آبرسانی به روستاها (+فیلم و عکس)

6 تير 1397 ساعت 9:32

منطقه‌ای که پروژه در آن در حال اجر است، بسیار صعب العبور و سخت است بطوریکه حمل مصالح در بخش‌های از مسیر به سختی و توسط چهارپایان انجام می‌گیرد.


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع تامین آب روستاهای گنجه ای بزرگ، گوشه مزدک و ده برآفتاب بازسازی می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این روزها که هوا داغ شده، کم‌آبی یکی از مشکلاتی است که شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد با آن مواجه هستند. اما تلاش و کوشش مسوولان برای رساندن آب به دست مردم جای تقدیر دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط سخت کوهستانی و پراکندگی روستا، خدمت رسانی در آن مشکلات خودش را دارد. اما گاهی تعهد و مسوولیت پذیری مسوولان و تعلق خاطری که آن‌ها به مردم استان خودشان دارند از هر شیوه و راهی تلاش می‌کنند تا آب را به دست مردم برسانند.
فیض الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای گنجه ای بزرگ، گوشه مزدک و ده برآفتاب بازسازی مجبور شد به گونه دیگری خود را به محل پروژه برساند.
 پاسره در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار کرد: در جریان زلزله‌های اخیر شهر یاسوج و سی سخت که مرکز آن در دامنه‌های دنا در تنگه گنجه ای بود، تاسیسات آب شرب ۸ روستا شامل؛ سازه‌های محل منابع تامین آب و بخش‌های از خطوط انتقال آب این مجتمع‌های آبرسانی بر اثر ریزش کوه ناشی از زلزله تخریب شد که آب انها به مدت سه روز قطع شد در همین راستا شرکت اب و فاضلاب روستایی استان با همکاری مردم روستاهای ذینفع تاسیسات آسیب دیده را مرمت و آب را به شکل موقتی برقرار کرد.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این شرکت پروژه‌ای را برای بازسازی اساسی و مهندسی مجدد این مجتمع‌ها تعریف و به پیمانکار واگذر کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با اتمام این پروژه آب ساکنان این روستاها به شکلی مطمئن و پایدار و با آسیب پذیری کمتر در مقابل حوادث طبیعی برقرار و تامین شود.
 لازم به ذکر است منطقه‌ای که پروژه در آن در حال اجر است، بسیار صعب العبور و سخت است بطوریکه حمل مصالح در بخش‌های از مسیر به سختی و توسط چهارپایان انجام می‌گیرد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید:

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000401/nf00401064-1.mp4


کد مطلب: 401064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/401064/2/حرکت-جالب-عجیب-مدیرعامل-آب-آبرسانی-روستاها-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1