تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۰۱۰۳۷
به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت؛ 

دیدار رئیس و کارکنان دادگستری با امام جمعه باشت

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته قوه قضاییه، رئیس و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان باشت با امام جمعه باشت دیدار کردند.
ارسلان سلیمانی، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان باشت هدف از این دیدار را استفاده از نصایح امام جمعه و همچنین اعلام آمادگی جهت اجرای برنامه های خود بیان کرد و افزود: کار همکاران اداری و قضایی ما در شهرستان باشت به جهت اینکه احتمال لغزش وجود دارد بسیار حساس و دشوار است و به منظور جلوگیری از هر گونه لغزش و خطا و همچنین تجدید قوا برای ادامه کار نیروهای دادگاه انقلاب شهرستان این دیدار انجام شده است. 
حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یادو خاطره شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی شخصیتی عالم، عامل و بسیار با استعداد بودند و به همین جهت در هر عرصه ای که انقلاب به وی نیاز داشت (خبرگان رهبری، شورای فرهنگی و ...) به خوبی عمل می کرد. 
وی در ادامه به جایگاه مهم دستگاه قضا اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از مشکلات مردم و کشور و گرفتاری ها را می تواند پیگیری نماید.
حجت الاسلام عبودی بیان داشت: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم می تواند بازدارنده بسیاری از مشکلات، فسادها و اشکالات باشد.
وی عملکرد دستگاه قضا را در زیر بار فشارها و مسائل گوناگون از جمله دولت، مجلس، سیاسیون، احزاب و جناح ها، صاحبان قدرت و ثروت، مفسدان اقتصادی و ... مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در این موارد دستگاه قضا استقامت خوبی نشان داده است ولی به اعتقاد بنده دستگاه قضایی در سطح کشور می تواند بهتر از این عمل نماید. 
امام جمعه شهر باشت بیان داشت: دستگاه قضایی می تواند نقش بسزایی در جلب اعتماد مردم داشته باشد و در بحث گرانی های اخیر نیز اشکالاتی وجود دارد و باید با قدرت ورود پیدا کند، البته در بحث مبارزه با مفصدین بسیار خوب عمل کرده است. 
حجت الاسلام عبودی در ادامه با بیان اینکه در سطح شهرستان باشت عملکرد نیروهای دادگستری رضایت بخش بوده است، گفت: خدا را شکر تعداد شاکی و شکایت ها از این دستگاه بسیار کم است و این نشان دهنده مدیریت و برخورد مناسب همکاران شما با ارباب رجوع است و می توان گفت که مردم نسبت به دادگاه انقلاب اسلامی باشت نگرانی برخوردی ندارند و نگرانی آنها در مورد برخی از پرونده ها است که این نیز امری طبیعی است. 
وی همچنین در مورد برخی مشکلات در شهرستان باشت از جمله مواد مخدر خواستار برخورد قاطع و جدی دستگاه قضا با فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان شد و تصریح کرد: در این موارد باید از قاتل نیز در این مورد جدی تر برخورد کرد و در صورت امکان از قبول وثیقه برای این افراد خودداری کرد. 
امام جمعه شهر باشت نگرانی از عدم تشکیل اتاق اصناف این شهرستان را جدی ارزیابی کردو گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین و متولیان امر قرار بر ساماندهی این اتاق در اردیبهشت ماه شد اما متأسفانه به دلیل برخی سیاسی کاری ها تا کنون این امر محقق نشده و لازم است تا دستگاه قضا با ورود به این موضوع هر چه سریع تر تکلیف آن را مشخص نماید و از نگرانی های کسبه و بازاریان این شهرستان بکاهد. 
حجت الاسلام عبودی ضعف نظارتی صنف و صنعت و معدن در فروش غیرقانونی 15 تن برنج سهمیه ماه رمضان مردم و به قیمت ارزان در شهر شیراز را از دیگر موارد تخلف عنوان کرد و خواستار رسیدگی دستگاه قضا به این موضوع شد.
وی در پایان از همکاری دادگاه انقلاب اسلامی باشت با دفتر امام جمعه و شورای عمومی شهرستان باشت تشکر به کمال نمود.
-----------------------------------
خبر از فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Switzerland
بزرگترین.باشت این است که. از شهرستان های اطراف باشت انتخاب شده اند و با توجه به مسائل قوم و قبیله ای.م، به درستی بانی ا. به پرونده هایی باشند که همشهریانشان مرتکب شده اند.
لذا به نظر می رسد.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1